Вашите въпроси тук!

Svilen

Потребител
И не мога да си обясня как може да се получи такава повреда на корпуса,а крилете да са абсолютно здрави,дори деформации нямат.Имам чувството,че някой е хванал корпуса и го е пробвал колко е здрав:mad:
Рових се из сайта на БГ пощи но не можах да се ориентирам- трябва да искам възстановяване на стойността на пратката,но тук нещата ми се виждат доста мътни.Не видях върху кашона декларацията която слагат китайците когато пращат колет.Явно са я взели на митницата.И всъщност не знам каква цена са обявили т.е. не знам какво обещетение да искам....
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
За съжаление си в параграф 22 положение - ако не си плащал ДДС при получаването, то декларираната стойност на пратката е под $15, т.е. дори и да ти платят нещо ще е супер минимално. Според мен пиши на търговеца, че модела не е окомплектован, той поне знае реалната стойност и може да те компенсира по някакъв начин.
 

Svilen

Потребител
Не,не ми искаха ДДС.
Хм,и аз си мисля,този път "гризнах дръвцето" .:mad:
Замислям се да поръчам кита още веднъж,така ще имам резервни крила и полвин тяло на самолета :).
Но се плаша от мисълта,че пак може да пристигне в такъв окаян вид.
Написах на китайците,че липсва лявата част на корпуса на самолета,да видим какво ще ми отговорят :)
 

Fantasmos

Редовен Потребител
Снимай и прати на китайците. Така е като се обявяват никакви суми на пратките, поемаш си риска. Не плащаш мито, данъци, но и нямаш застраховка. Кофти се е получило, но за съжаление се случва.
 

Svilen

Потребител
Яд ме е не за друго,а за това,че толкова се бях надъхал за този самолет и.....започвам с провал:mad::mad::mad:...то не се знае дали още след първия опит за летене нямаше да имам корпус на части,ама....
Дано китайците да измислят от някъде резервен корпус.Между другото открих един чешки сайт,в който продават части за Sky Surfer, но корпус + доставка излиза малко по- евтино от целия кит от Китай...та се чудя какво да предприема.
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
За съжаление стават такива "сакатлъци" при транспорта. Рядко е но все пак става. Не се ядосвай. Можеш да заместиш мястото със собствена самоделка от депрон и дървени клечки тип шишче и може би малко карбон :) - ще е грозничко , но ще си лети. В случая ако китаеца те съжали може да ти направи намаление за следващ модел - а в много рядък случай да ти пратят фюзелаж - но обикновено не го правят.
 

Svilen

Потребител
Китайците ще ми пратят нов фюзелаж....и ако не се повтори исторята с транспорта,ще имам самолет :)
В тази връзка искам да попитам ,какво е вашето мнение по въпроса с ламинирането на модела с термосвиваемо фолио?
 

muns61

Редовен Потребител
Зависи от фолиото, колко е дебело, каква температура иска за изпъване, колко здраво се залепва.
Инак добавя доста здравина и тегло, разбира се. Аз съм решил никога повече да не правя необлепен самолет.
 

neon

Редовен Потребител
Предложете хубави бекове на 5 и на 12 волта. Поне 3А. Че на тези от по 1$ почвам да им нямам доверие. :crazy::boi:
 

Svilen

Потребител
А фолио с каква дебелина ползвате.В китайските сайтове се предлага с дебелина 50 микрна,но гледам,по разни клипчета ползват безцветно ,канцеларско фолио 75-80 микрона.
На мен лично ми се иска да направя самолета сив,но все пак приоритет си остава здравината.
 

Airman

Редовен Потребител
А фолио с каква дебелина ползвате.В китайските сайтове се предлага с дебелина 50 микрна,но гледам,по разни клипчета ползват безцветно ,канцеларско фолио 75-80 микрона.
На мен лично ми се иска да направя самолета сив,но все пак приоритет си остава здравината.
Вземай фолио за ламиниране на документи А4 и няма да сгрешиш! Добавя малко тегло, но става супер здраво на огъване! С ютията на 1-2 степен...
 

geo111

Потребител
С риск да засегна един от няй-добрите си приятели на поляната - AIRMAN, няма да съглася с него.
Това е възможно най-здравия и НАЙ-ТЕЖКИЯ вариант. Най-лекия и най-скъпия ( съответно и няй-добрия от гледна точка на полета - за всичко се плаща) е моделарското фолио.
Средният вариант е обикновенно фолио, но след направените експерименти аз лично ( след направени около 20-25 модела - добри и лоши ) се присъединявам към munsh - обикновенно цветно тиксо или самозалепващо фолио ( продава се на много места във фирми за рекламни материали )
 

muns61

Редовен Потребител
С тиксо също може да се обличат фасонни детайли, с определена техника и правилно боравене с ютията.

037835655.jpg


Този е облечен изцяло с тиксо, без муцуната.
 

Airman

Редовен Потребител
С риск да засегна един от няй-добрите си приятели на поляната - AIRMAN, няма да съглася с него.
Това е възможно най-здравия и НАЙ-ТЕЖКИЯ вариант. Най-лекия и най-скъпия ( съответно и няй-добрия от гледна точка на полета - за всичко се плаща) е моделарското фолио.
Средният вариант е обикновенно фолио, но след направените експерименти аз лично ( след направени около 20-25 модела - добри и лоши ) се присъединявам към munsh - обикновенно цветно тиксо или самозалепващо фолио ( продава се на много места във фирми за рекламни материали )
Жоро, няма нищо лошо в това да си полезен, а ти с това мнение помагаш! :) Аз лично нямам опит нито с моделарско фолио, нито с обикновенно фолио. Предполагам, че са по-добри варианти от фолиото за ламиниране! Имам опит и с тиксо и съм доволен от резултатите, но по ми допада облепването с фолио за документи! Става БЕТОН! За пример ще дам, че съм облепил един "Mini talon" (и крилата и тялото) и добави около 100-тина грама към самолета, което според мен за този модел не е много. Хората с боя ги утежняват повече! Имам и един "FT Spear" с фолио за документи - много е здрав и никак не е тежък - имам много свидетели от преди 2 седмици на поляната! Аз съм доволен и смятам и за напред да облепвам моделите с такова фолио! :)
 

geo111

Потребител
това, което най не ми хресва на фолиото за документи не е тежестта - те моите модели и без това са си тежички, а невъзможността за заобляне и оцветяването
 

muns61

Редовен Потребител
Хобикингското фолио е добро, изпъва се при сравнително ниска температура, та става за изолации и подобни. Взема добре кривини, след малко тренировка. Леко е и здраво.
Рекламното 70-микроново е здраво, тежко и добре се нанася и огъва с ютията и горещ въздух.
Най-здраво е автомобилното, но иска висока температура и е подходящо повече за дървени конструкции.
Има също едно полиестерно 20 и няколко микрона, прозрачно. Обличал съм крила и е много добро, но не съм пробвал кривини.
Та кой както му се експериментира:)
 

Svilen

Потребител
Най- вероятно за първия си самолет ще се спра на варианта с безцветното канцеларско фолио.Но тук възниква въпроса ,фолио от кой производител да избера.Както споменах преди, "черпя знания" от Ютуб ....там хората показват фолио от коя марка е най- подходящо според тях,но за съжаление не откривам в България това,което ползват те.
Явно ще се наложи да играя на сляпо :)
 

Dexter_V

Потребител
Да взема и аз да се включа по въпроса с фолиото. Нямам голям опит и споделям вижданията си на база единственият си самолет който съм облепял е SU-35. Облепих го с рекламно(авто) фолио. Само фолиото на формат А4 тежеше 9,4g. Облепих самолета само отгоре и това ми струва 80g допълнително тегло. Много добре се огъва при нагряване със сешоар. За здравина незнам колко е здраво, но понесе доста удари в земята докато "полети ":)
 
Последна промяна:
Нагоре