Спомени за спорта

Дискусия в 'Спортен Раздел - Авто' започната от S-LK, 11 Август 2018 в 15:37.

  1. S-LK

    S-LK Потребител

    Публикации:
    16
    от:
    гр.Сопот
    Този форум е сравнително нов за мен.
    Отдавна не се занимавам с автомоделизъм,но открих наличието на "Спортен Раздел - Авто".
    Може би именно тук е мястото за публикацията на протоколи,модели,двигатели от миналото.
    В случай,че няма интерес или нещо бъркам моля да бъде коригирано или изтрито.
     
    Последна промяна: 11 Август 2018 в 16:14
    Xape харесва това.
  2. S-LK

    S-LK Потребител

    Публикации:
    16
    от:
    гр.Сопот
    Протокол от Първото световно състезанието по автомоделизъм в Копенхаген 1980 и едновременно 29-то европейско за скоростни автомодели.
    Първият протокол е за клас 1,5 кубически сантиметра.
    В този протокол на второ място е змс.Антон Младенов - Михайловград(Монтана),същият е и европейски шампион,
    но не мога да кажа по-късно или по-рано се е случило това.
    Освен модела изработваше и двигателя.
    На 5-то място е Цветан Петров, също от Михайловград(Монтана).
    На практика това е вторият модел на Антон,но един състезател има право на един модел в клас и за по-висока успеваемост си разменяха моделите.

    1980Kopenhagen.jpg
     
    Последна промяна: 14 Август 2018 в 15:22
    Xape, kosachkata, AlexM and 1 other person like this.
  3. S-LK

    S-LK Потребител

    Публикации:
    16
    от:
    гр.Сопот
    Протокол от същото състезание,но за клас 2,5 кубически сантиметра.
    змс.Марин Неделчев - Сопот (понастоящем живее в Карлово) на трето място.
    На 5-то място е Петър Савчев от Плевен,с вторият модел на Марин.
    (размяна на модели описана в горният пост)
    1980Nedelchev.jpg
     
    Последна промяна: 14 Август 2018 в 15:25
    Xape, kosachkata, AlexM and 1 other person like this.
  4. S-LK

    S-LK Потребител

    Публикации:
    16
    от:
    гр.Сопот
    Един от първите модели на змс.Марин Неделчев,двигател Super Tigre G15RV.
    Възстановен от него преди няколко месеца по моя молба.
    По-късно ще кача снимки в какво състояние беше преди възстановяването.
     

    Прикачени Файлове:

    Последна промяна: 11 Август 2018 в 17:43
    Xape and AlexM like this.
  5. S-LK

    S-LK Потребител

    Публикации:
    16
    от:
    гр.Сопот
    Снимки на детайлите от които се възстанови модела,на една от тях е и Марин Неделчев.
    Engine1.jpg Engine2.jpg Engine1.jpg Engine2.jpg Model.jpg Reductor.jpg Shasis.jpg Wheels.jpg
     
    Последна промяна: 11 Август 2018 в 17:45
    SASHO and Xape like this.
  6. S-LK

    S-LK Потребител

    Публикации:
    16
    от:
    гр.Сопот
    Снимка на модела между трофеите от онези години.
    Between the trophies.jpg
     
    SASHO, Gogo and AlexM like this.
  7. AlexM

    AlexM Редовен Потребител

    Публикации:
    1,058
    Понеже много по-млади не са запознати какво представляват скоростните наземни модели от едно време качвам едно видео да добият представа.Не че съм стар, но съм си фанатик на тема RC.:D:hehe::write:
     
    anplmat, SASHO, Xape and 3 others like this.
  8. kosachkata

    kosachkata Редовен Потребител

    Публикации:
    805
    от:
    София
    Любо ,аз бях впечатлен от историята за световното в щатите ,според мен тя си е за книга или филм без преувеличение . Особенно в "онези" години :)
     
    Gogo and Xape like this.
  9. S-LK

    S-LK Потребител

    Публикации:
    16
    от:
    гр.Сопот
    Цецо това за световното в щатите е добра идея,но не вярвам в силите си за реализацията.
    Радвам се,че когато сме заедно имам какво да споделя и има кой да го слуша с интерес.
    Споменаването на това състезания ми напомни,че мога да продължа темата
    с представянето на двигател собствена разработка на змс.Марин Неделчев.
    Мотора е правен 1987 или 1988.
    Няма име ... кокилата е правена в Сопот, четириканален е, ABC. Кубатура 2,5 .
    Пояснения към него:
    В онези години нямаше серийно производство на четири или пет канални мотори.
    ABC тъкмо започваше успешно да измества така наречените "черни двойки".
    Коляновият вал от страна на маховика се върти по часовниковата стрелка!
    Разглобяване от страна на маховика, може да се сваля и обикновенно така се прави цялата капачка с маховика.
    Резонасната тръба с която е работил този тип мотор и реално е участвувала в състезания е на снимката.
    За това от двете страни е свита (смачкана), това се прави за да не я скъсат (протрият) колелата
    Използуват се свещи от Rossi.
    Модел с такъв мотор и отделно мотор продадохме в щатите 1989 година, на световното за което Цецо написа.
    MarinEngine.jpg
     
    muns61, SASHO, st5rov and 2 others like this.

Сподели Тази Страница