USB Кабел за програмиране на Spektrum AR636

whitehell

Потребител
пичоуйе, на някой случайно да му се намира такъв кабел?
spma3065.jpg
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
пичоуйе, на някой случайно да му се намира такъв кабел?
spma3065.jpg


Това е USB кабел за програмиране на новите приемници със стабилизация на Spektrum AR636, AR6335, AR7350, AR9350 , както и новото евтино радио DXe. Ти за какво от следните неща смяташ да го ползваш ? :)

Имай предвид, че ако имаш някое от горните устройства, буквално трябва да си купиш кабела - набързо на поляната вероятно няма да свършиш много работа с него.
 

whitehell

Потребител
ами ще се опитам да поразбъркам настройките на DXe-то. и/или ако трябва и на приемника(AR636)
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
ами ще се опитам да поразбъркам настройките на DXe-то. и/или ако трябва и на приемника(AR636)

за DXe със сигурност става - за AR636 - не си написал на какъв модел го имаш :) - има няколко вида AR636 , ако е SAFE то нищо не може да буташ по него защото е заключен. Има и малки изключения но като цяло е така.
 

whitehell

Потребител
Да, за SAFE версията, която е на 230S. Има няколко дребни неща който не ми допадат и искам да ги поразбъзикам, може да има вариянт и само от апаратурата да се прави, незнам. Главно Exp-онентите и отклоненията на сервата ...
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Да, за SAFE версията, която е на 230S. Има няколко дребни неща който не ми допадат и искам да ги поразбъзикам, може да има вариянт и само от апаратурата да се прави, незнам. Главно Exp-онентите и отклоненията на сервата ...

От апаратурата гарантирано не можеш да пипаш настройки по модела. Не съм сигурен какво може да се настройва в приемника обаче , пуснах запитване в RCgroups да видим какво ще кажат.
 

whitehell

Потребител
Мерси много за съдействието. Конкретния проблем ми е, че има 2 стънт режима. На първия отклоненията на сервата са ограничени леко, а главния ротор е с по-малки обороти. На втория и оборотите са близо до макс и отклоненията на сервата. Това което искам да постигна е къстъм режим в който роторните обороти не са на макс, а отклоненията на сервата да са много големи.
 

AlexM

Редовен Потребител
Мерси много за съдействието. Конкретния проблем ми е, че има 2 стънт режима. На първия отклоненията на сервата са ограничени леко, а главния ротор е с по-малки обороти. На втория и оборотите са близо до макс и отклоненията на сервата. Това което искам да постигна е къстъм режим в който роторните обороти не са на макс, а отклоненията на сервата да са много големи.
Впредвид размера на хеликоптера ако намалиш оборотите и дигнеш ходовете ще го задавиш при по рязка маневра и ще падне.Да го имаш напредвид..............Само големите хелита над 600 могат да си позволят ниски обороти с големи отклонения, като и там не е сигурно дали няма да го спънеш.Много по лесно се кара с високи обороти и малки отклонения, но всеки си е различен! :D
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Алекс ме изпревари - и аз мисля, че ако качиш отклоненията, само ще влошиш поведението. При 230 роторите са с много малък инерционен момент и затова са му нужни обороти при пълни команди.
 

whitehell

Потребител
Мдам има логика в тия неща. Мен реално не, че ми пречат много високите обороти, ами за пазене на батерията, а и за да избегна вибрациите който се появяват...
 

AlexM

Редовен Потребител
Мдам има логика в тия неща. Мен реално не, че ми пречат много високите обороти, ами за пазене на батерията, а и за да избегна вибрациите който се появяват...
Вибрациите идват от презатягане на батерията.Рамката е пластмасова и като стегнеш батерията я посукваш и излизат вибрации.Следващия път само леко я заобиколи с велкрото не я стягай изобщо, няма да избяга и всички вибрации изчезват.Пробвано ;)
 

whitehell

Потребител
бе май си вибрира и без да се стяга велкрото, ще направя няколко опита довечера на поляната.
 
Нагоре