Руската пилотажна група «Русские Витязи»

vesibo

Редовен Потребител
«Русские Витязи»-Другата елитна пилотажна руска група
dsc_0066.preview.jpg

«Русские Витязи» е създадена още през май 1989г., макар че официалната дата и рожден ден се води 5 април 1991г.Помещават се на базата на 237 гвардейски полк "Кубинка" на 60 км от Москва.Изпълняват еденични и групови полети с многоцелеви, високоманеврени изтребители Су-27П и Су-27УБ.Това е първата група изпълняваща полети извън пределите на Съветския съюз.Днес тази школа се води, че е номер 1 по пилотажно майсторство.
Това е официалната страница на групата.http://www.russianknights.ru/ru
Ето един от многото клипове.
_dsc3297.preview.jpg _dsc3511_0.preview.jpg _dsc3600_0.preview.jpg _dsc8009.preview.jpg _dsc8321.preview.jpg _dsc8371.preview.jpg dsc_0425.preview.jpg dsc_0633.preview.jpg img_1872_1.preview.jpg lysm0632.preview.jpg p8105611.preview.jpg p8105623.preview.jpg p8105643.preview.jpg s1260019.preview.jpg
 
Последна промяна:

satriani

Редовен Потребител
На въпроса: Кои са по-добри: тези или онези? Отговора е да... В смисъл и двата са добри. :D
 

vesibo

Редовен Потребител
Не-е-е отговорът е "КО-ДА"
Пепи не вкарвай интрижки.
326.gif
Ти имаш и Миг и СУ ,хайде сега да те видим кой е по -добър.В последно време и двете групи правят демонстрации заедно, страхотни пилоти са и едните и другите, НАЙ-ДОБРИТЕ
Факт е обаче във всички материали, които съм чел пише, че Русские витязи са номер1, за това и аз така писах.Интересното, е че Макаяновци не го оспорват.
 
Последна промяна:

Tassadar

Редовен Потребител
Аааа, спор няма че и двата екипа са по-по-най добри. Тънката мисъл ми беше, че Су-27 като значително по-големи самолети изглеждат по-ЯКО във въздуха за публиката. МиГ-29 ми е любим самолет, въпреки че самолетите на базата на Су-27 са по-добри. Я какви кобри правят сутата само.:win: Някак си миговете са работягите на руската военна авиация, а сутата са аристокрацията. :rolleyes:
 

vesibo

Редовен Потребител
Аааа, спор няма че и двата екипа са по-по-най добри. Тънката мисъл ми беше, че Су-27 като значително по-големи самолети изглеждат по-ЯКО във въздуха за публиката. МиГ-29 ми е любим самолет, въпреки че самолетите на базата на Су-27 са по-добри. Я какви кобри правят сутата само.:win: Някак си миговете са работягите на руската военна авиация, а сутата са аристокрацията. :rolleyes:
Точно така, абсолютно си прав, само да добавя още няколко интересни неща, които съм пропуснал. «Ру́сские Ви́тязи»- т.е. пилотите от авиобаза Кубинка, които после създават новото звено, са първите които правят групов полет в Съветския съюз,това става на 1 май 1946г. летят в строй на парада в Москва.Тази група лети на така наречените "тежки изтребители"както ти много правилно отбеляза.Плюс това тези машини са серийни образци.:biri:
 
Последна промяна:

vesibo

Редовен Потребител
Никаква политкоректност, разбира се че F-15
Прав си, но не знам защо, където и да имат някакви съвместни занимания, Стрижи и витязовци бият "най-добрите" като тупан-техно.
326.gif
Та дори и нашите момчета с пироните МИГ-21 им скриха топката преди години.

P.S. Ти веднага да изхвърлиш МИГ-29 и другият път на поляната да си с F-15
326.gif


Американцы всегда находят верное решение… После того, как перепробуют все остальные.
 
Последна промяна:

Kaban

Потребител
Иначе по темата:

Стрижи - едни птчики от сорта на лястовици,

970.jpg


Въпроса, кои са по яките, Миг -ве или Су -та, по мое мнение не е много коректен. Двата самолета родени да изпълняват различни задачи. Мига е проектиран като лек изтребител. Су -то като тежък. Целта на лек изтребител, да осигури противовъздушна отбрана непосредствено над бойното поле. Тежкия Су трябва да превземи въздушното пространство в оперативно-тактическа дълбочина. Поради тази причина Мигове са дислацирани по близо към "опонента" (да бъдем политическо коректни) т.е. в страните на Варшавския договор. Целта на Су -та, да превземат въздуха над територията на противника - страните на НАТО, и да осигурят спокойствието в небето, докато фронтова авиация "оре" земята.

Иначе, най ИДEЛНИЯ вариант,Миг и Су да хвърчат над цяла Европа - в ДЕПРОНОВ вид и да ни радват! Нищо, че са ръбати, в крайна сметка са убавци!!!!

За Су - наистина невероятна история на самолета:
Думите на първия пилот - изпитател (син на конструктора Илюшен), след първия полет - "усетих, че този самолет може повече, от това което може човек".

Обаче, се случва невероятното - след първия полет е констатирано, че основната цел - предимство над задокеанския самолет не е постигнато. Проблема, е тегло, - след "накачулване" на радиоелектроно оборудване, ракетите, плюс "добър апетит" на двигатели - и самолета става неприемлимо тежък.

Проекта е на пълен ход, до ниво работни чертежи. Необходимо е решение - посредствен изтребител веднага в серия (отговарящ на изисквания и никакви проблеми), или правим машина която побеждава противника, но ще имаме проблем с партията и КГБ - те ще питат: какво сте правили до сега!!!!

Ген. конструктор Симонов (тогава), взе второ решение - силен ЧОВЕК и инженер. И хората успяват да направят в кратки срокове още по добър самолет.

Имало е, и майтапи - двигателите в крайна сметка, изкараха много тяга (след намесата на партията и КГБ ) поради тази причина, при форсаж, спирачките не задържаха самолета на място! Решиха да закачат отзад верижен влекач (част от танк), та това чудо, почна да го мъкне и него !!!!! Явно намесата на партията и КГБ е била сериозна. В изпитателна серия машината, постигаши звукова скорост, ПРАКТИЧЕСКИ ВЕРТИКАЛНО.

За Мига, - винаги са били любимци ... и много, много не са "репчиха", за сметка на това, правиха добри самолети в спокойни условия - може би така трябва да бъде.

Все пак Су - то са ми по симпатични - държаха се като пичове - истински авиатори - просто ми допадат!!!

филм за Су:


за Миг:

 
Последна промяна:

Kaban

Потребител
P.S. Ти веднага да изхвърлиш МИГ-29 и другият път на поляната да си с F-15
326.gif

Веско, в крайна сметка така и не успях да подкарам Мига като хората. E, държах го във въздуха - но не беше летене. Но, поне имах желание, строших поне 3. За сега, за мен се оказа най труден самеДДД,не знам защо.
При Светльо пак стана обратното - определоно, не е литнал с треньор.
В момента сам на друга вълна - класика в жанра - Рипер.
Заглеждам се по MX2 ....

за F-15, что па не ??? Зимата е дълга ще има да лепя .............
 

vesibo

Редовен Потребител
Чудесни допълнения към темата, ето за това е хубаво да се пише и всеки да взима дейно участие.Супер.Ние естествено се майтапим малко за да ни е весело и по забавно, но в действителност нещата са много сериозни и много трудни.Костват страшно много тренировки,лишения,себеотрицание и тн.Много е сложно да си такъв пилот, изисква се желязна дисциплина.Нещата изобщо не са толкова розови, колкото си мислим.Едно е да си долу на земята, а съвсем друго във въздуха.През 1995г. след една перфектна демонстрация в Малайзия ако не се лъжа,на път за дома, във Виетнам групата попада на страхотно лошо време,представете си какво трябва да е било, в резултат три от общо 5 самолета катастрофират и пилотите загиват.Четири години групата не може да се съвземе и не извършва демонстрационни полети.Никога няма да забравя 2009г., черната година за русские витязи на 16 .08.2009г. в гр. Жуковск при тренировка за МАКС-2009 се сблъскват два самолета СУ 27, загива командира на групата Игор Ткаченко другите двама пилоти катапултират и се спасяват има петима ранени и от наземния персонал.14 дена по късно в Полша при демонстрация в заключителната фигура от висшия пилотаж нещата се объркват,пилота и щурмана решават да не позволят на самолета да падне върху зрителите и близките къщи и загиват героично., и много още др. случаи.Определено обаче това за мен са великаните в руската авиация.:biri:
Това е жестоката действителност
 
Последна промяна:

h_ivanov

Новодошъл
Здравейте, попаднах на тази тема та реших и аз да споделя. Присъствал съм на няколко авио шоута в българия и винаги съм се кефил на изпълненията ....включително на едно на "сините ангели" в Пловдив преди доста години. Тогава след тяхното изпълнение ген. Михо Михов с Миг 29 им показа и какво могат българските пилоти еее...вярно в солово изпълнение. Миналата година обаче случайно попаднах на авио изложение в Лангкауи Малайзия/където между другото продаваха водка Флирт/ Langkawi International Maritime and Aerospace Exhibition. Е там не мога да ви опиша за какво става дума....мисля 4 дни.. по няколко часа небето буквално се раздираше от ревове на двигатели и понеже идеята на изложението е да се покаже максимума от машините за да могат да се продадат, пилотите показаха уникални неща
Eто няколко линка:
Аз лично не мога да кажа дали едни или другипилоти са по-добри...не искам да сравнявам машините...просто станах свидетел на уникално шоу, което беше перфектно организирано и което няма да забравя никога.
 
Нагоре