Вашите въпроси тук!

ivo

Потребител
Да, то си го пише в чертежа, ама кой да чете. Видях 2212, ама пропуснах -6. Благодаря!
 

ivo

Потребител
Излъгах - 370 грама е:)!С батерия Zippy-1300. Май ще се включа в рамките на 400гр.
 

ivo

Потребител
Здравейте!
Понеже много "напреднах" :pilot: в пилотирането, започнах да майсторя това самолетче:
upload_2014-6-21_16-27-47.jpeg

но изненадващо купих това (много ми хареса:)):

upload_2014-6-21_16-29-11.jpeg

Монтирах му контролер и батерия и ще гледам утре и аз да се домъкна до полянката. Преди малко пробно го включих и падна голямо свирене от сервомашинките.

upload_2014-6-21_16-40-10.jpeg

Това нормално ли е или трябват някакви допълнителни настройки?
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Нормално е - това са цифрови машинки с метални зъби - те дори и да не ги мърдаш си цвърчат. Иначе са много хубави аз ползвам на доста места такива.
 

Tassadar

Редовен Потребител
Цифровите машинки цвърчат когато рамото им е под механично напрежение в неутрално положение. Възможно е да има някакво затягане в тягите, рогчетата или пантите. Провери ги - като махнеш рогчето на сервото, тягата трябва да се движи съвсем свободно и леко. Не трябва да има напрежение и между рогчето и тягата.

Цвърченето по принцип не е проблем, но уж намалява живота на сервото. А и много дразни .:D

ПП
Може да жужат и от смущения в захранването или от друго близко серво. Лекуват ги с феритни пръстени на кабела, но без гаранции за успех.
 

ivo

Потребител
Не усещам да има някакво напрежение, но ми направи впечатление, че при пълен завой (за елероните) машинките много избутват елероните (направо ги повдигат) и намалих движението им с 50%. Утре ще го взема и се надявам че ще отстраним проблема:biri:
 

arsovhome

Редовен Потребител
С моя гръцки приятел Никос започнахме сглобяването на депроновия F-22 закупен от buggyflay. Но нещо не ни е ясно, затова направих снимка. Така ли се прегъва долната част или се изрязват ръбовете на сгъвката, които се виждат, подобно на елевоните и прегъването да е на обратната на тази от снимката посока. Ясно ми е че най-крайните ръбове трябва да са изрязани така, че да се получи характерния ъгъл за F-22. Но за ъгъла на прегъване не ми е ясно. Това което се вижда на снимка е една част, която беше срязана за прегъване, но не знаем в коя посока се прегъва. Очаквам съвет.
2014-06-30-549.jpg
 
Последна промяна:

Tassadar

Редовен Потребител
Като гледам, на обратно се прегъва и ръба се скосява:

index.php
 

arsovhome

Редовен Потребител
Като гледам, на обратно се прегъва и ръба се скосява:
След дълго "умуване" и борба с присъщия ми мързел и аз реших, че е така и тази нощ след мача го изрязах. Става перфектно, а и снимката ти ще ми помогне защото от нея се вижда къде са сервата за да не си търся сам. Благодаря за помоща, само ако някой се сеща колко беше ъгъла на вертикалните кормила(виждал съм го, но нещо сега не го намирам).
 

st5rov

Редовен Потребител
Привет,
получих тази батерия, която има 4мм Булет конектор. Искам да го сменя с ХТ60. Как се разглобява Булет конектора, за да се разпоят кабелите? Или се процедира не дотам "изискано", като се изрязват кабелите?:confused:
 

IvanSapa

Редовен Потребител
По принцип се режат 10-15мм след куплунга и после може да се посади на друга батерия или нещо друго.
Ако правиш опит да я разглобиш и разпоиш:буташ с нещо остро от към страната на батерията.Целта е булета да излезе и кабелът да остане проврян през пластмасата, т.е. процедура обратна на тази на монтиране на тези куплунзи.
 

st5rov

Редовен Потребител
По принцип се режат 10-15мм след куплунга и после може да се посади на друга батерия или нещо друго.
Ако правиш опит да я разглобиш и разпоиш:буташ с нещо остро от към страната на батерията.Целта е булета да излезе и кабелът да остане проврян през пластмасата, т.е. процедура обратна на тази на монтиране на тези куплунзи.

Благодаря!
animated120.gif
 

arsovhome

Редовен Потребител
Може и да ми се присмивате, но отскоро в главата ми се върти постоянно една шантава идея за "преносимо летище" за РУ самолети. Опитвал съм различни видове асфалт(напукан, прашен), гледах излитанията на стадиона в Кюстендил и на черния път и на тревата на поляната в Младост 3. Идеята ми се зароди от предложенията на Никос за постоянно летище в района на Земен(имаме едно място, но с много напукан асфалт, минават постоянно автомобили и не става): 1. кмета някъде да направи асфалтово такова - абсурд! 2. Ние някъде да намерим място и с багер да се заравни - ще има проблеми със собствеността и цената. Поразгледах малко настилки на руло с ширина 2м на българския пазар, цената им е на кв.м.. Има най-различни по качества и цена. Засега като недостатък може би виждам само цената, предимства - преносимо е, бързо се подготвя и маха, предполагам лесно се почиства. С тези които не смятат идеята ми за абсурдна можем да обсъдим зараждащите се от тази идея въпроси. Каква трябва да е оптималната големина(x,y,z) на подобно "подвижно" летище(за мин. цена,тегло,обем)? На какви условия трябва да отговаря покритието? Како точно покритие е най-добро - линулеум, балатум, мокет, изкуствена трева(има много различни видове) или др.?
http://promo.hitro.bg/documents/praktis/praktis_03-04-2012.pdf
http://www.nastilka.bg/category/39/smart-pvc-nastilka-na-rula-tarkett.html
 
Последна промяна:

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Аз мисля, че проблемът е основата. Гъвкавата настилка трябва да се постави върху максимално добре заравнена основа.
Тук естествено възниква въпрос - ако има такава равна основа, защо въобще е нужно да се слага някаква настилка отгоре? Какво би било предимството да се излита от настилка, а не от ниско окосена трева?
Ако идеята е да се излитат EDF-и които са с малки колелца, то 2 м. ширина ми се струва малко тесничко.
 

Tassadar

Редовен Потребител
Идеята не е лоша. При условие, че има обособено и обработено място, подобна настилка би била добра алтернатива на асфалта. Тревата изисква много поддръжка, асфалтът е безумно скъп, а за бетона да не говорим. Изкуствена трева за полоса 3х60м би излязла около 1000лв.
 
Последна промяна:

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
това е интересно - въпроса е как я съхраняваме и как я носим - защото това ще тежи много според мен
 
Нагоре