Brenner Contra Rotating Propeller Drive System

deyan.dokov

Редовен Потребител
За пръв път в България от F3A BG Контра ротационна система комплект Brenner V4 made in USA.
Този нов механизъм е кулминацията на няколко години опит и постоянно подобрение на дизаина и теглото при непрекъсната обратна връзка с едни от най-добрите F3A пилоти в света. Основните части на Brenner V4 са планетарен редуктор, конус разделен на 3 части и две витла, които се вътят в различни посоки. IMG_20170113_120424.jpg
 

Attachments

  • IMG_20170113_120434.jpg
    IMG_20170113_120434.jpg
    213.4 KB · Прегледи: 7

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Интересна технология , ще я вграждате ли на някоя от новите "птички" , виждам че мотора е електрически.
 

deyan.dokov

Редовен Потребител
Както се казва нова година - нов проект! Да, следващия самолет ще е електрически с Contra Drive Sistem. Ако има конкретни въпроси с удоволствие ще отговарям. Надявам се темата да събуди интерес, за да има дискусия. На синмката е друга ротационна система Adverrun Contra Rotating Propeller Drive System

12496003_1265665350134128_5484619996055744728_o.jpg 13735012_1265665410134122_9103175269915927077_o.jpg
 
Последна промяна:

kosachkata

Редовен Потребител
Дано да си проучил въпроса с този двигател за хели. Те са смятани за тези обороти, но върти през зъбчатки, обикновенно 1:6 -1:9 а ти ще го вържеш директно към витлата.... да не започне да грее доста ??
 

AlexM

Редовен Потребител
Дано да си проучил въпроса с този двигател за хели. Те са смятани за тези обороти, но върти през зъбчатки, обикновенно 1:6 -1:9 а ти ще го вържеш директно към витлата.... да не започне да грее доста ??
E то нали зависи от KV -то.Иначе по нищо не се различават от останалите мотори.510 KV например няма никакъв проблем да върти определа перка с определена скорост.510 е KV-то на мотора и не е смятано със пиньоните и останалите атрибути при хеликоптера.510 е примерно число!При истинските контраротационни системи казват че покачва ефективността с 6 до 16 процента.Тука ще е интересно......
 
Последна промяна:

deyan.dokov

Редовен Потребител
Благодаря за въпросите! Да, мотора е хели, но не е такъв, какъвто се продава по най-различни сайтове!Разликата е в лагерите и удължения вал, произвежда се специално за Brenner Drive.
Електрически мотора е Kontronik PYRO 600-09, 14 полюса; 950kV; от Kontronik твърдят, че магнитите издържат до 150 градуса а изолацията на проводника до 300 градуса. Мощноста е 2kW постоянната и 3.5kW пиковата за 5 секунди. Този мотор е направен да е "по-горещ" от обикновен ел.двигател! Оборотите са около 320000. Витлата се въртят през планетарен редуктор, така че двигателя не върти директно витлата. Горе написаното се отнася за Brenner Contra Drive V4. IMG_20170118_140302.JPG
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Сериозно задвижване - какви батерии се препоръчват като капацитет и разряд?
 

deyan.dokov

Редовен Потребител
Сериозно задвижване - какви батерии се препоръчват като капацитет и разряд?



Батериите са LI-PO 5000mA /5S /25-30C -2 броя.Теглото на всяка от батериите е 590 гр, или общо 1180 гр. Контролера е Jeti MEZON 130. Пилоти с които съм разговарял твърдят, че тягата е по-добра дори от YS. Аз не се отказвам от YS, но ще пробвам и Brenner Contra Drive V4
 

deyan.dokov

Редовен Потребител
Двете батерии последователно ли са свързани, или успоредно?


Двете батерии са свързани последователно 42V. Това е максимално допустимо напрежение за F3A модел. Вместо с туба ще ходя куфарче да тренирам.
1661485_927133067407393_4697228015956773444_n.jpg
 
Нагоре