Axial SCX10 II - 2000 Cherokee

SASHO

Редовен Потребител
Благодарение на факта, че в България вече има от къде Официално да си закупиш всичко на Axial - модели и резервни части, сбъднах още една мечта. :)

Специалнo Благодаря на Христо(Харе), с чиято помощ гушнах в буквалния смисъл :) един Axial SCX10 II - 2000 Cherokee KIT.

ax90046_SCX10_2-01_2000px.jpg
В нета е пълно с информация за модела, но подробности могат да се научат от Европейския сайт на HORIZON Hobby.


Един от мечтаните моменти на всеки от нас, предполагам:

IMG_9928.JPG


Следва трескаво разопаковане:

IMG_9939.JPG
IMG_9941.JPG
IMG_9944.JPG
IMG_9945.JPG
IMG_9946.JPG



Подготовка за сглобяване:

IMG_0057.JPG
IMG_0058.JPG
IMG_0059.JPG
IMG_0060.JPG


Следва продължение ... :)
 

SASHO

Редовен Потребител
Продължавам със сглобките, които за средно напреднал или мислещ и гледащ човек са приказка :) Всичко е обяснено нагледно и разбираемо в книжката към KIT-а, но все пак е добре да се следи и една-две стъпки напред преди да пристъпи човек към следваща стъпка от книжката. Спестяват се негативи, особено ако си се разсеял и ползвал неправилния винт, да речем :) :


IMG_0061.JPG
IMG_0062.JPG
IMG_0064.JPG
IMG_0066.JPG
IMG_0067.JPG

Имам и помощник, разбира се :)

IMG_0069.JPG
IMG_0071.JPG
IMG_0072.JPG
IMG_0073.JPG
IMG_0075.JPG
IMG_0077.JPG
IMG_0078.JPG
IMG_0080.JPG IMG_0081.JPG
IMG_0082.JPG

Тук съм обърнал горния единичен линк на 180 градуса, но го видях навреме и го оправих:​

IMG_0083.JPG
IMG_0084.JPG
IMG_0086.JPG
IMG_0087.JPG
IMG_0088.JPG

Амортисьорите могат да се сглобят с три визии. Аз ползвах стандартна, без имитации на резервоар за масло - черен или алуминиев с лепнека :)

IMG_0089.JPG

Тук стартирам скоростната кутия, като на този КИТ е с възможност за добавяне на втора скорост. Отне ми време за настройване, защото КИТ-а е с пластмасови втулки на местата за зъбните колела за втора скорост, а и има някакво недоизкусуряване на размерите. Просто малка разлика в осевия размер на кутията и осите, която кара при въртене да се усеща едно хрущене, което мен лично ме дразни много :) . Толкова се отплеснах по него, че ми се наложи да спра билда, за да търся шим шайби, а и да почета из нета и да почерпя опит от вече сблъсквалите се с този проблем. Който проблем се оказва почти повсеместен, но не и нерешим.
Затова и забравих да направя снимки, с изключение на една стартова:​

IMG_0090.JPG


Но ето какво съм направил, за да премахна хрущенето, и то доста успешно. На показаните с червени стрелки места сложих подходящи шим шайби, които леко да разминат двете зъбни колела, защото малкото, както ще видите е с ненарязани до край зъби и при наличие на достатъчен осев луфт, голямото скрибуца точно там! :) :​

Transmosion 01.jpg


На всичкото отгоре липсваше и пружината, която притиска спура към клингеритовите шайби, за да превърта при натоварване, но това не е болка за умиране, особено при катерачите. Тук са плавни натоварванията обикновено, скоростите други, а и модела ти е "под носа" така да се каже, та въпросната пружина успешно се заменя и с обикновена дистанционна втулка, с подходящите размери.​

След всичко това, шасито вече придоби вид:​

IMG_0091.JPG
IMG_0094.JPG
IMG_0120.JPG
IMG_0121.JPG
IMG_0122.JPG
IMG_0364.JPG



Следва продължение ...
 

SASHO

Редовен Потребител
Стигнах до купето.
Честно казано помрънках в началото, когато го разгледах, защото толкова тънък лексан не бях виждал, но в крайна сметка реших, че това е плюс. Бодито с боя и аксесоарите, които ще видите върху него е само 314 грама !!! :) ...
Малко трудно се работи, когато е толкова тънко, защото най-малкото стои като живо в ръцете ти, но се получават нещата.

Цвета тествах предварително, за да не се изненадам неприятно, а и понеже самия цвят е капризен и знам ли го какъв ще излезе в крайна сметка. Реших, че ще е жълто - Boni Yellow, все пак да не е лимон или такси :), с черни елементи, каквито са и аксесоарите към към КИТ-а.

IMG_0361.JPG


След тестовете е време и за самата боя, но преди нея изрязване и маски:
IMG_0363.JPG
IMG_0366.JPG
IMG_0367.JPG
IMG_0369.JPG
IMG_0370.JPG



Пръснах 3 ръце жълто, през двайсетина минути, след това една ръка бяло:

IMG_0371.JPG
IMG_0372.JPG



След махане на маските - черното:

IMG_0378.JPG

IMG_0379.JPG
IMG_0380.JPG
IMG_0382.JPG
IMG_0383.JPG
IMG_0384.JPG
IMG_0385.JPG



И без покривно фолио:​

IMG_0386.JPG
IMG_0387.JPG
IMG_0388.JPG
IMG_0389.JPG
IMG_0390.JPG
IMG_0391.JPG



Следва продължение :) ...
 

SASHO

Редовен Потребител
Време за окомплектовка и разбира се - първо подкарване навън :) Но всичко по реда си :)

35Т четков мотор на RC4WD, от най-евтините, капсулован:​

IMG_0348.JPG

IMG_0349.JPG


Отличен контролер, сигурен, на добра цена и водозащитен:​
IMG_0350.JPG


Не особено евтино серво на POWER HD, 20 кг, водозащитено и достатъчно надеждно:​
IMG_0434.JPG



Прекрасна апаратура:​

IMG_9936.JPG


Да напаснем четките на новия двигател:​
IMG_0392.JPG
IMG_0431.JPG
IMG_0435.JPG
IMG_0460.JPG


Подкалници, принтвани от колега, супер са и много помагат за чистотата на модела отвътре, а е и доста реалистично с тях:​

IMG_0461.JPG
IMG_0463.JPG
IMG_0464.JPG
IMG_0465.JPG


Тегло отпред без батерия и боди:​

IMG_0466.JPG


Тегло отзад:​

IMG_0467.JPG


Тегло шаси, без батерия и боди:​

IMG_0468.JPG

IMG_0469.JPG

IMG_0470.JPG

IMG_0471.JPG
IMG_0472.JPG
IMG_0437.JPG
IMG_0438.JPG
IMG_0440.JPG
IMG_0442.JPG
IMG_0443.JPG
IMG_0445.JPG

IMG_0446.JPG
IMG_0483.JPG
IMG_0486.JPG
IMG_0487.JPG
IMG_0489.JPG
IMG_0491.JPG
IMG_0492.JPG
IMG_0498.JPG
IMG_0502.JPG
IMG_0503.JPG
IMG_0504.JPG
IMG_0507.JPG
IMG_0508.JPG
IMG_0509.JPG
IMG_0510.JPG
IMG_0511.JPG
IMG_0512.JPG

От тук натам следват подобрения, но да видим кога ще дойдат доставките :)

Поздрав и Успех на всички! :)
 
Нагоре