Спомени за спорта

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Ново попълнение в музея.
Този път ме зарадва инж.Ганчо Христов от гр.Казанлък:
Ганчо Христов '85.jpg
Като ученик в ОТ"Ген.Вл.Заимов" гр.Сопот и запален моделист Ганчо веднага се включи в дейноста на клуба ни.
Вероятно това са най-скъпите му победи, защото са от състезание в родния Казанлък.
Дублирах ги в поста за 1985г., там са и резултатите.
След завършване на образованието си инж.Ганчо Христов се прехвърля в коробамоделните спортове.
Освен флагчетат изпрати и едно двигателче:
MK-17 Ганчо Христов.jpg
Благодаря Ганчо!
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
На първото състезание в гр.Враца инж.Иван Минков ме запозна с инж.Владимир Костадинов.
Още при първият ни разговор той обясни, че скоро ще започне да функционира нов магазин.
Има договор с MUGEN и е официален представител за България, също така внася апаратури Ko PROPO.
След това се срещнахме в София и ми показа помещението за неговият магазин.
Все още беше празен, чакаше АКТ16, търговско оборудване, но имаше стока в някакъв склад.
Не си спомням всичко подробно, но си тръгнах с Ko PROPO ЕX-10 HELIOS.
В тази година все още бяха с мегахерцови модули и приемници.
EX-10 Helios RED.jpg
Запазил съм такъв предавател.
Скъпо удоволствие, но изключително надежден и удобен предавател.
Малък и лек приемник (не съм запазил такъв).
Сервомеханизмите не бяха в комплекта, но имаше голям избор.
За няколко години през ръцете ми минаха много и различни видове сервомеханизми на тази фирма.
Нямам спомен да сме чупили механически или да е отказвало серво.
Единственият им недостатък беше цената.
 

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Всеки месец пътувах до София, накрая магазина отвори.
С радост разбрах, че продавач в него е м.с.Димитър Лесковски(Муто).
Имаше много нови неща и беше трудно да избера кое първо да купя.
Показаха ми модел, който наистина ме изненада MUGEN MBX5.
Доколкото разбрах много интересен и зрелищен клас.
За втора поредна година състезанието ще бъде на поляната при пещерата "Леденика".
Исках да купя два за да има за всеки от двама ми сина.
Скъпо ми се виждаше, а и нямах толкова пари.
Муто реши проблема каза, че с един модел се допускат двама състезателя.
Имах хубава апаратура, но за бъгито трябваша други по-силни сервомеханизми.
Окомплектовахме го със сервомашинки, двигател Ninja, стартер MUGEN, няколко комплекта различни гуми.
Имаше и готово гориво с нитрометан TORNADO в различни разфасовки.
Взех две пет литрови туби с надеждата, че ще стигнат.
Синовете силно се зарадваха(кое дете няма да се радва на такава играчка).
Разработихме двигателя и пристигнахме във Врачанският балкан.
Включихме се в подготовката на пистата и накрая остана време да я пробват.
Нещо със скоковете никак не се получаваше, пробвах и аз нещо не става.
Помолих Муто да обясни къде бъркаме.
Той погледна бъгито и на бързо обясни как да го пренастроим, а за скоковете трябвало повече газ.
Тъкмо всичко се получи е вече се канех да ги спирам, бъгито загуби контрол и се скри в гората.
Всички вкупом се втурнахме да го гоним и да изгасим двигателят.
Беше счупена ябълка на една от управляващите щанги.
Но първото, което трябваше да разберем е защо управлението отказа.
Причината се оказа травиална и за съжаление често срещана в България.
Нов пилот, не запознат с никакви правила беше включил своят предавател.
Когато му направих забележка отговори извинявай, не знаех.
Интересно, но никой нямаше такава ябълка и се наложи да импровизираме.
Обсъдихме с децата резултата и самото състезание.
Първо едно бъги не стига, ако искаме да е сериозно трябват две или повече.
Второ да спираме старт при появяване на нови и непознати състезатели.
От този MBX5 e останала само част от лепенка:
MBX5.jpg

Прикачвам протокол от състезанието в pdf.
 

Attachments

  • 2006 Бъги и Монстери.pdf
    93.3 KB · Прегледи: 5
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Вчера, късно след обяд музея посетиха м.с.Седеф Дончев, м.с.инж.Ивайло Попов и Георги Кънев.
Седеф идва за трети път и винаги ме изненадва приятно.
Този път подари азбучник, в който като национален треньор е събирал информация за състезателите.
С любопитство го отворих на буквата "Л"
Червеният тефтер.jpg
Изпадна бележка писана собственоръчно.
А от ляво в тефтера е писал Седеф, с молив е написан дори адреса ми в гр.Тула.
Има доста интересни данни, но не смятам за коректно да бъдат публикувани.
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2007
След проблема на Леденика реших да търся някакви други двойки кварцове или решение.
Да не чупим модели от отказ на връзка с тях, за да тренираме независимо без да се притесняваме.
Случайно открих системата SPECTRUM DSM SYSTEM 2.4 GHz Spread Spectrum Technology.
Особенно ме зарадва факта, че съществува модул и за KO PROPO EX-10.
Предавателен модул SM1001 Tx и приемник SR3001 Rx.
Продаваха се в щатите и след седмица първият комплект беше при мен.
Запазил съм кутийката и един предавателен модул SM1001 Tx:
SM1001 Tx.jpg
SPM1013.jpg
Бях уверен в успеха, но предпочетох първо да пробвам реално.
На първото състезание във Враца всички се зачудиха на тази нова и непозната система.
Двама от новите "корифеи" започнаха публично да я критикуват: забавя реакцията на сервомеханизмите,
никой на световните първенства не я използва и какви ли не други глупости.
Не е ли по-лесно и правилно да признаеш факта, че си изненадан?
На опаковката имаше един много интересен надпис:
Radio Control Will Never Be the Same
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Тази година (2007) бе свързана с покупката на много модели, двигатели, стендове, стартери, гуми и какво ли не още.
С Румен Драганов от Козлодуй се срещахме най-често в магазина.
Понякога чакахме заедно да го отворят.
Практически е трудно да си спомня или да опиша всичко, но ще се опитам.
Първо купих още една мегахерцова апаратура KO PROPO EX-10 Helios.
За нея поръчах SPECTRUM DSM модул и приемник от щатите.
След това се появиха гигахерцови модули на KO PROPO и накрая комплект, така че купих и такава.
KO PROPO 2.4GHz.jpg
На практика двамата ми сина и аз използвахме KO PROPO EX-10 Helios с гигахерцови модули и приемници.
По-голямата част бяха SPECTRUM DSM.
За кратко време тази система стана много популярна.
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Eдин от моите ученици (Танко Генчев) отдавна работеше във фирмата, за това реших да го включа в отбора.
За него купих Team Magic G4 RTR 1/10 Nitro 4WD Touring Car
TM G4 RTR 1.jpg
TM G4 RTR 2.jpg
TM G4 RTR 5.jpg
TM G4 RTR 4.jpg
TM G4 RTR 3.jpg
Сравнително евтин вариант, но с много интересни технически решения.
Комплектован с FUTABA MJ(Megatech Junior) и не особенно мощен, но надежден двигател:
SH .12 2,1cc R/C 1:10 Touring Car №С73806, Glow, ABC, 3 ports, Taiwan, 2007
Танко сравнително бързо овладя модела, но за това по-късно.
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2007
При наличието на писта в България, модели, гуми и огромно желание решихме да тренираме във гр.Враца.
Огнян Филипов† и з.м.с.Дамян Петров нямаха нищо против.
Първият ни опит беше почти неудачен. Пистата мръсна, листа, боклуци, прах.
С няколкото метли, които имаха в наличност загубихме почти половин ден и резултата бе лош.
Търсейки решение с Генко Базитов направихме комбина и купихме бензинова духалка.
За да не я разкарваме напред назад я подарихме на федерацията(респективно на клуба във Враца).
През същата година закупих три броя MUGEN Seiki MTX-4.
По един за двамата сина и един за мене за да заменя стария MTX-3.
За два от тях купих двигатели Ninja, а за третият почти не използван IDM от м.с.Емил Ташев
(IDM .12 RC CAR by DANIELE IELASI made in Italy e изключителен двигател).
Решихме той да бъде използван от големият син.
Стенд MUGEN Seiki за настройка на модели в мащаб 1:10.
Огромно количество гуми и първия струг за гуми произведен от фирмата Team Magic(само за гуми 1:10).
Запазени са снимки на тези модели:
MTX-4 Georgi Karaivanov.jpg
MUGEN Seiki MTX-4 с IDM на Георги Караиванов

MTX-4 Ivan Karaivanov.jpg
MUGEN Seiki MTX-4 с Ninja (тюнингована) на Иван Караиванов

MTX-4 Lyubo Karaivanov.jpg
MUGEN Seiki MTX-4 с Ninja (стандартна) на м.с.инж.Любомир Караиванов
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2007:write:
Христо Минков получи от баща си новогодишен подарък MUGEN Seiki MRX4.
Генко Базитов също беше с новичък MUGEN Seiki MRX4-R и двигател NOVAROSSI.
Въпреки, че вече бяхме тренирали във Враца за състезанието отбора бе два дена по-рано на пистата;)
Огнян Филипов† се радваше от сърце за постиженията на Сопотския отбор.
"Моля те Любо снимай ме сам с вашите красиви модели"- разбира се с удоволствие изпълних молбата му:
Oгнян Филипов с нашите модели.jpg
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2007:write:
Прикачвам(pdf) календара за състезанията през тази година.

9-10 юни Първи кръг държавен шампионат радиомодели с ДВГ гр.Враца
Откриване на състезанието
Откриване на състезанието 34 модела.jpg
34 модела, толкова много модели никога до този момент не е имало!
Първи от ляво на дясно е м.с.Владимир Янков .... последен е Станимир Станев.

Отбора на Сопот се състоеше от девет състезателя и двама допълнителни механици:
инж.Иван Минков
Христо Минков
Георги Минков
Генко Базитов
Танко Дечев
Иван Караиванов
Георги Караиванов
м.с.инж.Любомир Караиванов
м.с.инж.Емил Ташев(сам реши да се включи)
м.с.Георги Дончев - механик
Ганчо Дончев - механик

Бяхме въодушевени, задружни и всеотдайни.

Бокса на Минкови:
Георги и Христо Минкови.JPG


Танко Генчев ни зарадва с 3-то място на PULSTARTER
Tanko.jpg
Tankoo.jpg
Ето и купата
2007 Tanko III Pulstarter.jpg

Иван Караиванов е трети на 1/10 IC 200мм
2007 Ivan 200mm III.jpg

За момента нямам протокол от това състезание, но именно на него започнаха скандалите:boi:

Първо по не известна за мен причина, софийската група бе отрицателно настроена към
присъствието на м.с.инж.Емил Ташев, още повече включен в нашия отбор.

Второ многократно ни се напомняха правила от типа на "пропусни водача", "удар отзад се наказва".
При започване на състезанието те бяха забравени или по-точно важаха само когато
съдията реши това.

Трето ако някой имаше проблеми, старта можеше да се забави ...или да се стартира без забавяне,
без да се изчаква в зависимост от това от кой отбор е състезателят.

Четвърто някой искаха винаги да бъдат първи:win:

Използваше се правилник, преведен на български от инж.Владимир Костадинов:rtfm:,
но същият цитираше неща от правилника на ЕFRA, не описани в превода.
Противопоставих се, че стандарта е двоен ....че след като не е написано в Българският правилник, не е валидно.
Не може да има само един съдия и той да решава еднолично.
При това същият би трябвало да не бъде главен съдия, защото има конфликт на интереси!
Защото сина му, сина на шефа му и т.н. са състезатели.
Огнян Филипов† ме успокои, не се ядосвай ще търсим решения на проблемите.

Това не ни уплаши, напротив даде ни нови сили.

14-15 юли отново във гр.Враца за 2-ри кръг от ДШ и едновременно GP България

Зарадва ни най-малкият от отбора Георги Минков:
Победителите в пулстартер.JPG
Eто и купата:
2007 Pulstarter III-то Георги Минков.jpg
 

Attachments

  • kalendar2007.pdf
    112.9 KB · Прегледи: 0
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
:write: Малко прекъсване за "скок назад във времето".
В един от разговорите с м.с.Димитър Лесковски попитах за модели на м.с.Красимир Младенов†.
Димитър сподели, че два от моделите трябва да са в гр.Троян при Цветан Койнов.
Попитах за телефон, адрес и някаква друга информация, но не знаеше.
Така или иначе си поставих задача да го намеря.
След няколко месеца от "червеният тефтер" на м.с.Седеф Дончев намерих адреса, помолих приятел от
гр.Троян да провери и много бързо получих и телефон.
В интерес на истината дори не знаех, не помнех кой е Цветан Койнов.
Но той се зарадва да ме чуе, поговорихме и след няколко дена посети музея.
За съжаление нямаше запазени модели, след няколко цигански набези гаражите му били изпразнени.
Цветан предостави няколко много стари снимки, за което му благодаря от сърце!

Антон Младенов.jpg
Момент от награждаване на з.м.с.Антон Младенов.
Снимката е с автограф от Антон.
Къде е това състезание, все още не е ясно.

Красимир Младенов.jpg
Момент от награждаване на м.с.Красимир Младенов†.
Снимката е с автограф.
Къде е това състезание, все още не е ясно.

1.jpg
Снимка от България, м.с.Красимир Младенов† подготвя модела за палене на двигателя, Цветан Койнов му асистира.
Накрая в дясно се виждам и аз.
3.jpg
Палене на модела.

2.jpg
Цветан държи модела, в десният долен ъгъл се вижда част от моята "Волга".
Снимките са от гр.Михайловград(сега Монтана) от 1978 или 1979г.
Цветан си спомни, че площадката е била много прашна.
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2007 :write:
Републикански турнир по автомоделизъм 6-7 октомври гр.Стара Загора.
Неочаквано Танко Генчев намери съхранени снимки от това състезание.
Ето така изглеждаше трасето:
1 Сухо трасе.jpg
Асфалтова площадка с безброй различни на цвят линии...изключително трудно за ориентация.
Една от най-старите системи за отбелязване и ограничение на трасето с автомобилни гуми.
За вишка се използваше нещо като мост, при което пилотите бяха на различна височина.
Очаквахме започване на стартовете:
Очакване.jpg
Мислехме, че по-лошо не може да бъде ...но не бяхме познали:wall:
Заваля дъжд и се получи ето това:2 Мокро трасе.jpg
На тази снимка добре се вижда мостчето, което използвахме за вишка.
Добре, зле - еднакво за всички.
Вероятно големият опит натрупан през годините именно на такива писти ми помогна :win:
Любомир Караиванов.jpg
Съхранил съм купата:
2007 Ст.Загора 1-во Любо.jpg

Запазена е и една снимка от награждаването на победителите в клас 4WD 1/8:
1-8 победителите.jpg
Нямам протокол и не мога да коментирам класирането.

Организатор на това състезание беше Българската федерация по автомоделизъм, но на практика м.с.инж.Емил Ташев отговаряше за това.
От него разбрах, че се плащат по 300лв. и понякога повече за озвучаване.
Попитах Огнян Филипов† не е ли по-разумно да купят озвучителна система, която да се използва от всички?
Той отговори, че нямат излишни пари.
Купих нужната професионална озвучителна апаратура.
Използвахме я на едно от състезанията в зала(в гр.София) и също я дарих на федерацията(респективно на клуба във Враца).
С изричната уговорка, че всеки който организира състезания може да я ползва.
На 21 август 2019г. разговарях по телефона с з.м.с.Дамян Петров и той потвърди, че все още използват духалката и тази апаратура.
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2007:write: Предстоеше състезание за бъгита в гр.Враца - Леденика.
Почти седмица бях в гр.Бон и след три дена търсене намерих моделарски магазин.
За съжаление нямаха почти нищо от това, което ме интересуваше.
Харесах само едно бъги CARLSON SPECTER 4WD PULSTARTER 1:8.
Реших да го купя за Танко Генчев:
CARLSON SPECTER 4WD.jpg
Carlson Tanko.jpg
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2007:write: За "Леденика" имахме и още едно бъги MUGEN Seiki MBX-5R,
за него от Генко Базитов купих двигател NOVAROSSI PLUS 21-5 BUGGI.
Снимал съм двигателят, преди да го сложим на модела:
PLUS 21-5.jpg
NOVAROSSI BUGGI.jpg
Уникален двигател, усилен картер, АВС, 5 канален:yahoo:
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2007:write: 11-12 август
Втори кръг от държавния шампионат по автомоделизъм радио модели клас бъги гр.Враца - Леденика
Четирима участници от гр.Сопот с общо три модела:
Георги Караиванов с MBX-5R с двигател NOVAROSSI
Танко Генчев с CARLSON SPECTER 4WD
Иван Караиванов и Любомир Караиванов с MBX-5 с двигател Ninja
В петък времето беше хубаво и освен за регистрация го използвахме за тренировка и настройка на моделите.
За ремонти използвахме съществуващите дървени маси.
Някакви ремонти.jpg
През това време организаторите завършиха вишката и разрешиха да я пробваме.
Вишка без чадъри.jpg
Тази година имаше много повече скокове:yahoo:
Picture 035.jpg
Всичко изглеждаше прекрасно:)
Огнян Филипов† беше угрижен и сподели, че прогнозата за събота е лошо време:cry:
Състезанието ще се проведе, но трябва да се подготвим.
След разговора направих снимка на отбора на гр.Враца.
Отбора на Враца.jpg
Той тръгна да търси решение за вишката и пилотите на нея.
Нямахме палатка и дъждобрани и за това се отравихме към единственият хипермаркет по това време.
Намерихме някакво бледо подобие на палатка.
Ето снимка на решенията - чадъри на вишката, заслон за нас.
Вишка с чадъри.jpg
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
На следващият ден студ и мъгла:(
Мъглата.jpg
Преваля, но за щастие не особенно силно.
След това времето се оправи и състезанието протече нормално.
Построихме се за закриването му.
Закриване.jpg
Тази година имаше три класа - бъги, тръги и монстер.
За бъги се проведоха два финала А и Б.
Резултати "бъги" от финал Б:
1. Иван Караиванов
2. Цветослав Симеонов
3. м.с.инж.Светослав Янакиев
1-во Финал В Иван Караиванов.jpg
Резултати "бъги" финал А:
1. Емил Костадинов
2. Борислав Трънчев
3. Юрий Трънчев
4. Георги Караиванов
5. м.с.инж.Любомир Караиванов
6. Петър Гергов
Първите шест.jpg
Награждаване "монстери":
Монстери.jpg
За съжаление нямам протокол и не мога да кажа кои са победителите.
Награждаване "тръги":
Тръги.jpg
На снимката от ляво на дясно е инж.Владимир Константинов, дъщеря му с радост вдига купата.
Кои са другите двама не мога да кажа.

Нашите трофеи от това състезание:
Трофеите от Леденика.jpg
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2007:write:
1:18 електро бъги, нов клас за България.
Стори ми се интересно, освен това през зимата имаше състезания в зала.
Купих два модела LRP SHARK 4WD:SHARK LRP.jpg
Този няма липсващи "тюнинг" части, за това съм го запазил.
Shark-18 Tuningteile.jpg

Проведоха се три състезания в зала - София, Монтана, София.
За този клас инж.Владимир Константинов беше внесъл и пластмасови скокове от LRP,
а м.с.Димитър Лесковски поръча за състезанието в Монтана дървени.
След състезанието в Монтана ни подариха един от дървените скокове.
Особенно оспорвано беше последното в София, но присъствието на състезатели от Румъния не ни смути.
Признавам с гордост, малкия ми син(Иван Караиванов) в този клас винаги е бил по-добър от мен!

14.05.2023

Ето трофеите, които спечелихме заедно от тези три състезания:
2007 1-18 ТРОФЕИ ЗАЛА.jpg

Края на годината имаше награждаване, като при всички други спортове.
Запазил съм за спомен:
2007-end.jpg
Подредени са по-височина, но коя от тях е по ценна ...
"Отборно класиране моторни модели 1-во място" или скромната "За принос в развитието на автомоделизма" все още не мога да реша.

След "Отборно класиране моторни модели 1-во място" очаквахме да се промени наредбата и отборното класиране да отпадне.
Не може клуб от малко градче, като гр.Сопот да бъде отборен победител!
2007 моторни-комплексно I.jpg
Точно като 1989г. в щатите , не може отбора на България да бъде Световен шампион!
2008г. наредбата бе променена ... и отборното отпадна.
20 години след промените, толкова ли време бе нужно това да се случи?
 
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2008:write:
В "HobbyDick" се появиха "Hot Bodies 1:10 Cyclone D4 Competition Buggy".
Инж.Владимир Константинов поясни, че ще се въвежда нов клас.
Модела ми хареса и въпреки високата цена купих един.
Останала е само тази снимка:
Cyclone D4.jpg

25-27 януари "BULGARIAN ELECTRIC INDOOR CHAMPIONCHIP" гр.София
За момента нямам протокол, за това не мога да кажа какво точно се е случило с 1:18.
Запазена е тази купа:
25-27 jan 2008 1-18 Sofia.jpg
На сина ми ли е или моя не можем да си спомним.
В новият клас бъги 1:10 имаше само два модела, за това състезание не се проведе:cry:
 

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2008:write:
Тази година купих и един HB CYCLONE ATSUSHI HARA EDITION 1/10 Touring Car
Cyclone.jpg
Съответно купих нужното количество акумулатори, изравнители и зареждачки.
LiPo все още нямаше в България, появиха се след година.
Използвахме NiMH и преди заряд ги изравнявахме с такива устройства.
LRP Conditioner.jpg
Процедурата беше много бавна и за това имахме няколко броя.

Първи кръг от Държавния шампионат по автомоделизъм радио модели с електро двигатели на 9 и 11 май в гр.Мездра
С Cyclone 1/10 Touring Car участвува Иван Караиванов, това е резултата:
VI electro Ivan Karaivanov Mezdra.jpg


Първи кръг от Държавния шампионат по автомоделизъм радио модели с ДВГ на 23 - 25 май 2008 година в гр.Враца
Прикачвам протокола (pdf), снимки и друга информация няма.

Първи кръг от Държавния шампионат по автомоделизъм радио модели клас БЪГИ, МОНСТЕРИ и ТРЪГИ 6-8 юни гр.Девня
Прикачвам протокола (pdf), снимки и друга информация няма.

Втори кръг от Държавния шампионат по автомоделизъм радио модели с ДВГ на 20 - 22 юни в гр. Мездра
Прикачвам протокола (pdf), снимки и друга информация няма.

Трети кръг от Държавния Шампионат по автомоделизъм радио модели с ДВГ на 04 - 06 юли в гр. Враца
Прикачвам протокола (pdf).
Две снимки съхранени и предоставени за музея от инж.Иван Минков.
Победителите в клас PULSTARTER:
pulltarter 2008 Gogo 1miasto.jpg
Първи е Георги Минков:win:

Победителите в 235мм:
235iw2008.jpg

Eто и купата на Георги Минков:
20190813_153040.jpg

Втори кръг от Държавния шампионат по автомоделизъм радио модели с електро двигатели на 19 и 20 юли в гр.Враца
Прикачвам протокола (pdf), снимки и друга информация няма.

Трети кръг от Държавния шампионат по автомоделизъм радио модели с електро двигатели в гр.Враца.
За момента не знам кога се е провело състезанието.
Няма снимки или друга информация.
Ето резултата на Иван Караиванов:
III Ivan Karaivanov electro.jpg
 

Attachments

  • 23-25 май ВРАЦА 2008.pdf
    118 KB · Прегледи: 1
  • 6-8 юни Девня 2008.pdf
    111.6 KB · Прегледи: 1
  • 20-22 юни Мездра ДВГ 2008.pdf
    118 KB · Прегледи: 1
  • 19-20 юли Враца ЕЛЕКТРО 2008.pdf
    107.4 KB · Прегледи: 2
Последна промяна:

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
2008:write:
08-10 август Втори кръг от Държавен шампионат по автомоделизъм-радиомодели БЪГИ,МОНСТЕРИ И ТРЪГИ
Леденика - Врачански балкaн
Снимка на нашите модели:
Моделите.jpg
В средата е моят HB Cyclon D4 1:10 Competition Buggy.
Инж.Иван Минков имаше шатра и щеше да приюти и нас в случай на дъжд:
Всички се усмихват по моя молба:
Шатрата на Минков.jpg
Всичка са усмихнати.jpg
Тази година някой се бяха подготвили изключително сериозно, с кемпери и палатки:
Кемпери.jpg
Дори вишката за пилотите бе подобрена:
Обща и вишка.jpg
Обща снимка преди награждаването:
Обща 2.jpg
 
Нагоре