20-22 февруари "електро" в зала гр.Монтана
Атмосферните условия не бяха особенно подходящи за пътуване до гр.Монтана.
Зимата беше тежка, снегорините(там където имаше не успяваха да почистят).
На Ботевградския проход (Арабаконашки проход) снегорини нямаше, да не говорим за опесъчаване.
Имахме модели и голямо желание за състезание.
Спомням си думите на Калин Кокошарски - как изобщо се решихте да тръгнете в такова време на път?
По предварително обявената програма трябваше да има състезание и за електро бъги 1:18 и 1:10.
Организатора реши да не се провеждат такива стартове и това разбира се ни разстрои.
От тази снимка се виждат участниците:
Преди стартовете, както на всички състезания имаше проверка на моделите!
В средата на снимката е техническата комисия от трима съдии, която измерва моделите.
Ето и модела на Танко Генчев, а Иван Караиванов му е механик.
При първия старт (в класа в който той участвуваше) неочаквано за мен Танко постигна най-добро време.
Инж.Владимир Костадинов веднага заяви, че Танко трябва да се декласира... модела не отговарял на изискванията ...
Защо да се декласира?
Имаше техническа проверка извършена от квалифицирани съдии!
Модела е закупен след препоръка от консултант-продавач във Вашия магазин?
Каква е причината за декласирането, след като дори съдиите и продавача не я знаят?
Инж.Владимир Костадинов отговори - шасито, то е от карбон, а не е пластмасово.
Помолих просто да участвува в стартовете, да трупа опит... но не разрешиха.
Това беше втори неочакван удар за нашия отбор.
1/10 Tauring car от квалификациите сина ми Иван Караиванов постигна най-добро време.
Снимка от подредбата за финален старт:
Модела на Иван Караиванов е червен и е първи, втори е светлозеления модел на Емил Костадинов и т.н.
На първия завой след старта втория модел просто го удари и приключихме.
Къде са правилата за които всички говореха, къде е съдията?
Криво тръгна годината...силно се надявах, че няма да продължи така...