SU-35 от Hobbyking

Dexter_V

Потребител
Миналата седмица направихме нов полет на самолета, но с по-мощен мотор. Монтирах му този мотор- PROPDRIVE v2 2836 2700KV Brushless Outrunner Motor. Батерия на три клетки и перка TGS-6x4. Сега самолета има доста повече мощност от преди(поне 30% повече тяга) и по-голяма скорост. На стенда мотора даде тяга от 1kg. и консумирана мощност от 490W.
20180525_163205.jpg
 
Последна промяна:

SMarty

Редовен Потребител
Беше голямо удоволствие пилотирането му! Ама страшно му се изкефих този път! А ехото от този мотор - неописуемо!
Чудесен модел!
 

arsovhome

Редовен Потребител
Най-накрая след няколко неуспешни опита за излитане (поради несъответствие на резбата на оста на мотора и лявото витло, което слагах, както и да го затягах се развиваше веднага, докато със съдействието на Светльо(Jetmen) не разбрах къде ми е грешката и го смених с дясно от комплект (4pairs) Rctimer 6x4.5" Carbon Fiber Propellers CW CCW, който горещо ви препоръчвам защото е евтино и много качествено) направих първия успешен полет. С батерия TATTU 2300mAh 3S 11.1V 45C от Ицо(отново хиляди благодарности) излита мощно като ракета и лети перфектно и дълго, развива много висока скорост. Сложена в предната част на отсека прави самолета абсолютно балансиран. В първия полет не се нуждаеше от никакви корекции, освен малко намаляване на отклоненията на елероните. Другото прекрасно нещо на този модел според мен е страхотния звук от мотора и супер маневреноста. Малко трудно се снима поради окраската си и бързината с която лети и затова Катя по-някое време спрая да снима. Нямах особено време да го пробвам при много ниски скорости, но имам чуството че и при тях ще лети добре(естествено без да се прекалява).
П.С. Повдигнал съм го близо до витлото съвсем малко, колкото витлото да не опира в земята и смятам следващия път да опитам да излетя от асфалта или тартана.
 
Нагоре