UDIRC009 (Rapid) и план за ъпгрейд (...!?)

xaerial

Новодошъл
Здравейте, драги съфорумници :) Извинявам се предварително, ако не съм нацелил правилният раздел и при нужда нека модератор да премести темата.
Преди време взех на майтап въпросната лодчица, основно за да се забавляваме с децата през уикендите. Оказа се обаче много приятна и добре направена играчка и постепенно ме обзе желанието да подменя това-онова, пробвайки да изцедя най-вече повече скорост. В момента съм на етап намиране на подходящо радио (фабричният приемник се оказа невъзможен за прехвърляне), като имам подготвени останалите части. Та .... драмата ми е намиране на надеждно и удачно радио (ново или употребявано) и се надявам на съвети.

пп: имам и възможност да ползвам Spektrum DXe (dsmx) и много ми се ще да влезе в употреба, но не съм сигурен какъв точно приемник би бил подходящ, предвид вида на модела ... дали тези за въздушни модели ще работят добре? Ще се радвам на всякакви съвети за dsmx съвместими приемници :)
 
Последна промяна:

xaerial

Новодошъл
Въпреки липсата на отговори, ще изнахалствам с още един въпрос ... Реших си проблема с радиото като взех някакво супер бюджетно flysky и всичко работи както се очаква, но ....... ударих лека греда с връзката между мотора и вала. Оригиналната беше някакво пластмасово каре и сега с новото има очевидно несъответствие, което не знам как да преборя. Местата на всички части са запазени, само валът на мотора порастна с 1мм в диаметър. Имам ли някакви възможни ходове без да сменям опората на мотора?
 
Последна промяна:

xaerial

Новодошъл
Мхм, точно с тези пробвам .... Засега запазвам оригиналния prop shaft (дейдвуд?), но като сложа карето (твърдо или гъвкаво) и има леко разминаване (не мога да разбера от какво се получава), което води до затруднено въртене и вибрации :( Има ли някакъв изпитан метод за напасване осите на двата вала (този на мотора и на перката)?
 

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Карето има две функции - да свържи два вала и да обере разликите.
Обикновенно гъвкавото каре дава по-добри резултати;)
За да не се получава проблема може да е в самото каре, дейвуда или
наистина голямо разминаване(не съосие на валовете).
За центроване се използва "фалшив вал";)
За целта дейвуда се разглобява, "фалшивия вал" преминава през
лагерувания дейвуд и се свързва неподвижно в съосие с вала на двигателя.
След това се закрепва двигателя и се проверява лекотата на въртене и съосието.
 
Нагоре