Не ми се отваря за такова нещо тема, но мисля, че е полезно. Писна ми всеки път като летя да навързвам два елерона, две клапи, колесници, и тн. от крилото за фюзелажа. Гледах готови решения подобни, но тия хора не познават парите (https://www.hacker-motor-shop.com/W...r_e&SessionId=&a=article&ProdNr=A85220&p=9246)
Доста културно решение e такива конектори:
https://store.comet.bg/Catalogue/Product/15560/#e30=
https://store.comet.bg/Catalogue/Product/20814/#e30=
и 20ки:
https://store.comet.bg/Catalogue/Product/15534/#e30=
https://store.comet.bg/Catalogue/Product/2978/#e30=
Женските ги има такива от линковете, имат и PCB вариант. Аз бях малко скептичен, но се оказа, че с тия нарезни слотчета си правят доста добра връзка и всичко е супер стабилно. Прикачвам снимки Отделно, няма да събирам + и масата защото не искам ако нещо прекъсне при колесника да речем да ми огасне цялото крило.
View attachment 19154
View attachment 19156
View attachment 19155
Съгласен съм, че е предвидено за лентови кабели.може и така да направя, но пък е предвидено за лентови кабели да ги държи и е мнооого здраво. Единствено да не грее при не-перфектен контакт ме притеснява, защото са многожилни кабелчетата...
Има ги в различни размери и различни цветове, наистина са удачни.Малко продължение по темата, понеже се чудих с какво да събера кабелите, тук продават твърди изолации, които не са много подходящи, та поръчах, водят се cable sleeve - 7мм-а поема спокойно 5 тройки серво кабелчета и стават доста добре нещата, в двата края разбира се термошлаух.
30 метра хахха нямаше по по-малко...
Ако ги допреш не, но ако затвориш веригата с другото кабелче ще излезе вълшебният дим, и духа от лампата ще ти каже ----Кууупи сиии ноооовоооо есцииии...Здравейте
Исках да попитам дали е задължително да стане проблем ако допра червената жица на есц-то с черната на батерията и какви ще са последствията!
Благодаря предварително!