Двигателят прекъсва

geo111

Потребител
Здравейте,
Имам проблем със новия ми самоделен тренер
Когато му дам пълна газ ( или близко до максимума ), след 10-15 сек. двигателят спира. Когато дам обратно ръчката в начално положение, след това изчакам няколко секунди и пак дам газ - тръгва. Когато наглася тротъла да кажем в средно положение - карам докато батерията се изтощи.
Пробвах с различни витла - общо взето няма промяна.
Смених спиид контолера - беше 20А , сложих 30А - пак си е същото

Мотора е EMax CF2822.
Пробвах с батерии 800mAH , 1000mAH и 1300mAH - всичките на 25c - проблема си стои

Мотора, спиида или батериите са проблем - или може би всичко е комплексно
 

bateray

Редовен Потребител
Щом си сменил всичко освен мотора значи той е проблемен, аз имах наскоро таакъв проблем и едната фаза беше скъсана вътре в мотора и прекъсваше при 100% газ спираше

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk
 

Tassadar

Редовен Потребител
С какви витла си го пробвал? Загряват ли спидовете? Сложи липо аларма на батерията и виж дали не писка като спира мотора.
 

geo111

Потребител
- По отношение на мотора - ше го пробвам на поляната в Младост, ако успея да дойда
- Идея си нямам как се програмира сппида да мин и макс
- Слагах ралични витла - държи се по един и същи начин
- Спиида е наврян така, че не мога да го проверя лесно
- Сложил съм аларма, но не се чува избщо

Ще направя една тестова установка - ще хвана двигателя на едно менгеме и ще го тествам с различни витла и спийдове да видя дали ще загрява и прекъсва на пълна мощност - би трябвало да покаже нещо
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
- По отношение на мотора - ше го пробвам на поляната в Младост, ако успея да дойда
- Идея си нямам как се програмира сппида да мин и макс
- Слагах ралични витла - държи се по един и същи начин
- Спиида е наврян така, че не мога да го проверя лесно
- Сложил съм аларма, но не се чува избщо

Ще направя една тестова установка - ще хвана двигателя на едно менгеме и ще го тествам с различни витла и спийдове да видя дали ще загрява и прекъсва на пълна мощност - би трябвало да покаже нещо
Пробвай го и без витло.
 

vesibo

Редовен Потребител
- Идея си нямам как се програмира сппида да мин и макс
Включваш апаратурата, поставяш стика на газта на положение максимална газ.Включваш захранването на модела, изчакваш спийда да изтананика бипканията или някаква къса мелодия и връщаш стика на газта на положение минимална газ.Рестартираш модела и апаратурата.
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Включваш апаратурата, поставяш стика на газта на положение максимална газ.Включваш захранването на модела, изчакваш спийда да изтананика бипканията или някаква къса мелодия и връщаш стика на газта на положение минимална газ.Рестартираш модела и апаратурата.

Забрави само най-важното :)

1. Сваляш ВИТЛОТО !!!
2. Изпълняваш горните инструкции.

Че иначе стават големи сакатлъци!
 

vesibo

Редовен Потребител
Да вярно безопасността е на първо място, макар че фабрично всеки спийд е направен да не се инициализира и това да става само когато стика е на минимилна газ, но никога не се знае какво може да се случи.За това първо сваляш ВИТЛОТО!!!
 

geo111

Потребител
Ааа, то вече на два пъти изхвърча и n на брой ме удря по пръстите, но пораженията са малки
На саморъчно направения стенд в гаража тествах нещата
Като че ли няма проблеми на стенда, т.е. стигнах до извода че някъде по веригата има лоша връзка
Но от друга страна не ми се вярва да се дължи на лоша връзка поведението на мотора във въздуха, при което обототите намаляват ( и то доста ), без да спират ( в един-два от случаите )
Всъщност утре на поляната в Младост ( ако е хубаво времето ) ще обсъдя проблемите
И ще си покарам малко планера ( не тренера )
 
Нагоре