Депронов Миг29 - v4 по чертеж на RCpowers - BuildLog

arsovhome

Редовен Потребител
Със спрей за залепване на плана върху депрона изрязването се улеснява много, след това се разлепват лесно и не остават никакви следи.
233439.jpg
Q-Connect Спрей лепило Quick Mount 400ml.http://plesio.bg/lepila-c-69978557/q-connect-sprey-lepilo-quick-mount-400ml-kf01071-p-14630.html
Илюстрация на моята "иновация" при метода "cut and fold".
 
Последна промяна:

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Обнових постовета на първата страница с още 2 стъпки - модела е вече готов ( снимки на предната страница )
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Ето и клипчето от първия полет благорадение на Altair :)

Много съм доволен от модела, стана супер и като изработка и като качества. Намалих D/R на 45% за елероните и елеватора защото беше много чуствителен първоначално и после вече заспа. Центъра на тежестта според чертежа беше също прекалено напред - явно да предпази от грешни новите пилоти.

 

Tassadar

Редовен Потребител
Честито! Какви са първите впечатления за разликите в поведението сравнено с V2?
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Първото усещане е че лети бързо - подобно на EDF. Дадеш ли му тяга набира скорост, в същото време е доста стабилен при ниските скорости, а и понесе теглото много добре. При 600грама версия 2 става леко тромава - затова го летях с батерия 1600-1800 милиампера. Докато тук при батерия 2200 се наложи даже да намаля отклоненията че ми стана прекалено акробатичен на първия полет. Втория полет който направих и не можах да заснема беше много спокоен, като нацелих и центъра на тежестта.
 

arsovhome

Редовен Потребител
В последните дни, поради липса с кого да отида да летя, се заех с довършването на моята версия на този прекрасен самолет. А днес го довърших до етап облитане. Не съм го шкурил, щото ме мързи го оставих за по-късно. Без перка и батерия тежи 395гр. Имам и малко видео, но понеже не съм го обработил засега качвам снимките(извинявам се за малко лошото качество).
 

Attachments

  • SAM_0563.JPG
    SAM_0563.JPG
    533.1 KB · Прегледи: 97
  • SAM_0564.JPG
    SAM_0564.JPG
    499.9 KB · Прегледи: 91
  • SAM_0565.JPG
    SAM_0565.JPG
    516.2 KB · Прегледи: 89
  • SAM_0566.JPG
    SAM_0566.JPG
    473.4 KB · Прегледи: 88
  • SAM_0568.JPG
    SAM_0568.JPG
    573.7 KB · Прегледи: 94
  • SAM_0569.JPG
    SAM_0569.JPG
    495.4 KB · Прегледи: 89
  • SAM_0571.JPG
    SAM_0571.JPG
    505.3 KB · Прегледи: 89
  • SAM_0573.JPG
    SAM_0573.JPG
    529.5 KB · Прегледи: 92
  • SAM_0574.JPG
    SAM_0574.JPG
    550.2 KB · Прегледи: 92
  • SAM_0575.JPG
    SAM_0575.JPG
    560 KB · Прегледи: 95
  • SAM_0576.JPG
    SAM_0576.JPG
    544.2 KB · Прегледи: 93
  • SAM_0577.JPG
    SAM_0577.JPG
    552.3 KB · Прегледи: 94
  • SAM_0578.JPG
    SAM_0578.JPG
    559.1 KB · Прегледи: 98
  • SAM_0579.JPG
    SAM_0579.JPG
    544.7 KB · Прегледи: 90
  • SAM_0581.JPG
    SAM_0581.JPG
    566.2 KB · Прегледи: 95
  • SAM_0582.JPG
    SAM_0582.JPG
    552 KB · Прегледи: 88
  • SAM_0583.JPG
    SAM_0583.JPG
    585 KB · Прегледи: 89
  • SAM_0584.JPG
    SAM_0584.JPG
    602.7 KB · Прегледи: 87
  • SAM_0585.JPG
    SAM_0585.JPG
    588 KB · Прегледи: 82

arsovhome

Редовен Потребител
Ето и видеото, което съдържа някои обяснения на моя начин на правене на депронови самолети.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Преди първия полет, според мен, е добре самолета да се оцвети временно с тиксо за да се вижда по-добре.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Първите 3 полета на RcPowers Миг-29 V4 на поредно видео, което показва, че камерите от серията 808(в случая #18) не са много добри за снимане на летящи радиоуправляеми самолети от земята, без значение дали са върху шапка или статив. Дори да се нацели летящия самолет той е много малък и се наблюдава трудно. За това те са най-добри за снимки от самия летящ самолет, като могат да се постявят с помоща на велкро на най-разнообразни места, под различни ъгли.
При първия полет, установих това което планирано очаквах. Самолета беше настроен перфектно, и не се нуждаеше от никакви тримове. Единствено центъра на тежеста се нуждаеше от леко доуточняване. Втория полет преместих батерията от крайно предно положение с около 5см. назад, което от втория полет се вижда, че е прекалено много. При третия полет сложих батерията на мястото, където бях подготвил първончално и то действително се оказа най-точното(т.е. презастраховката с CG се оказа излишна). Не се вижда, но втория полет само по чудо приключи успешно, тъй като се наложи да кацна "на тъмно" между два реда дървета.
 
Последна промяна:

arsovhome

Редовен Потребител
RCPower MiG29 V4 първите 3 полети от Samsung HMX-F80P със средено увеличение. Камера Samsung HMX-F80P на главата ми с 1/2 увеличение. Не е добро решение. Мисля, че следващия път трябва да се сложи камерата в по-долно положение и 1/4 увеличение.
 

Kalpazan

Потребител
JetMan, супер се накефих на Миг-а. Ако тръгнеш да го продаваш първо на мен да се обадиш ;)
 

arsovhome

Редовен Потребител
Две снимки от GpsLogger-а на GPS SPEED METER SKYRC GSN-010, на двата ми лични рекорда поставени от мен с моя MiG29V4. При първия полет достигнах 1061м височина(-724м на мястото) 337м относителна височина и максимална скорост 103км/ч. При втория - максимална скорост 113км/ч.
MiG29V4rec1.JPG MiG29V4rec.JPG
 

arsovhome

Редовен Потребител
Първия полет на MiG-29 V4 със SKYRC GPS Speed Meter на 28.07.2015г. Максимална скорост 103km/h, максимална височина 335m.
 
Последна промяна:

arsovhome

Редовен Потребител
Втория полет на MiG-29 V4 със SKYRC GPS Speed Meter на 28.07.2015г. Максимална скорост 111km/h, максимална височина 266m.
 
Последна промяна:

ivan p

Потребител
здравейте искам да попитам имам DX5E на спектрум предполагам че е абсолютно съвместим с новите приемници и с този AR636 имах AR6110 e но изгоря нещо можете ли да ми кажете за приемника AR6100 за моя предавател какъв приемник да взема мерси
 
Нагоре