Квадрокоптер DJI Flame Wheel F450

letec

Новодошъл
То кое не се прави в Китай вече... Иначе продуктите на DJI са много качествено изработени.
 

bobDrone

Потребител
То кое не се прави в Китай вече... Иначе продуктите на DJI са много качествено изработени.
Факт, аз съм много доволен. Но винаги трябва да се изхожда от това което се цели. За моите цели DJI напълно ме устройва - има всичко което ми трябва. Просто наистина са малко скъпи, но общо взето това е заради нашия стандарт. Не съжалявам че взех DJI. Но има и разлика откъде го взех. Тук се продава на двойна цена в сравнение с ebay (от Китай). И DJI и другите, всичките си имат и предимства и недостатъци. Мислех доста за APM но след като разбрах че ще има толкова много за настройване, реших че след като и без това нямам време дори да летя камо ли ще намеря и да се занимавам толкова в настройки.
 

koborg

Потребител
Факт, аз съм много доволен. Но винаги трябва да се изхожда от това което се цели. За моите цели DJI напълно ме устройва - има всичко което ми трябва. Просто наистина са малко скъпи, но общо взето това е заради нашия стандарт. Не съжалявам че взех DJI. Но има и разлика откъде го взех. Тук се продава на двойна цена в сравнение с ebay (от Китай). И DJI и другите, всичките си имат и предимства и недостатъци. Мислех доста за APM но след като разбрах че ще има толкова много за настройване, реших че след като и без това нямам време дори да летя камо ли ще намеря и да се занимавам толкова в настройки.

+1
И аз избрах DJI точно заради това, че са по опростени откъм настройки. Вече пътуват Назата и другите компоненти! :)
Съгласен съм и с Arxangel обаче... за човек който си разбира от нещата, и има време да ги настрои, най-добре си е контролер с повече възможности. iPhone беше много добър пример! :)

Отново имам въпрос, сега за апаратурата... колебая се между DX6i и DX7s ... някакви мнения относно сработването му с Naza-та, настройките, приемника, обхвата и т.н?
 

koborg

Потребител
Пристигна машината! :crazy:

След почти 10 часа сглабяне (от 22ч до 7:30ч) :) коптера беше събран, стегнат и настроен (според настройките на няколко клипчета в YouTube).

Вече успях да направя един тестов полет, като ще трябва да се поработи малко над ориентацията на компаса, иначе като цяло съм мега щастлив, че го сглобих сам, и го видях във въздуха. Машинката е точно 1200g. с батерията, но без люлка и GoPro.

Полетното време което даде с батерия Zippy 3S / 5000 беше около 8 мин.

Конфигурация:
Рамка: DJI F450
Контролер: Naza M v2 + GPS
ЕSC: DJI E300
Мотори: 2212 / 920KV
Батерия Zippy 3S / 5000 / 25C
Приемник: FrSky X8R + Current Sensor + Vario sensor
Предавател: Taranis X9D

Превърна се от това:
assamble1.jpg


В това :)
ready_quad1.jpg


Търпя градивна критика! :)
 

saristov

Потребител
Последно, като беше на Младост, добре летеше. Дано тази събота пак да има много многоперковци :)
 

koborg

Потребител
Какво се получи с дрона? Как се държи? Колко тежи?
Ако питаш за моя... доволен съм :) Сглобих го, настроих го и лети добре. Днес му инсталирах и FPV-то. Коптера + батерия 5000 3S + батерия за FPV-то 500 3S + iOSD mini и предавател + GoPro 3+ = 1490g. :) Само люлка си нямам още... та с нея сигурно ще го докарам до към 1750g.

Ти какво направи с твоя?
 

bobDrone

Потребител
Ако питаш за моя... доволен съм :) Сглобих го, настроих го и лети добре. Днес му инсталирах и FPV-то. Коптера + батерия 5000 3S + батерия за FPV-то 500 3S + iOSD mini и предавател + GoPro 3+ = 1490g. :) Само люлка си нямам още... та с нея сигурно ще го докарам до към 1750g.

Ти какво направи с твоя?
Да, моя е с люлка обикновена (тежка) и тежи точно 1750 но съм само с основната батерия 5000 3s. Колко полетно време докарваш? Не съм сигурен e300 propulsion system-ата ще може ли добре да се справи с 1800 гр куад. Затова ми е интересно как ще се държи с люлка като сложиш.
 

koborg

Потребител
Да, моя е с люлка обикновена (тежка) и тежи точно 1750 но съм само с основната батерия 5000 3s. Колко полетно време докарваш? Не съм сигурен e300 propulsion system-ата ще може ли добре да се справи с 1800 гр куад. Затова ми е интересно как ще се държи с люлка като сложиш.
С 5000 3S батерия изкарва 14 мин. преди телеметрията да изпищи на 10.6v ... и общо 16 мин докато кацна. Като полета е смесен газ и висене.... сега с FPV-то предполагам, че ще падне малко времето... сигурно на 13 мин до алармата.

Относно E300 аз съм много доволен, поне с тези перки и мотори ефективността напълно покрива очакванията ми. Аз тръгнах с идеята за аматьорски снимки от въздуха и за тази цел ми върши супер работа. Ще видим как ще се държи с люлка... ама като стигнем до нея, че бая парички влезнаха.

Сега съм се надъхал да сглобя един боец с NAZE32... малко да свикна да карам Acro без да ме е яд като срещам дървета и земя! :)
 

bobDrone

Потребител
Дават по спецификация за e300 че е за 300гр на мотор препоръчително, 1200 общо. Та се чудя как би се държало за 1800гр куад. При колко тяга ли ще е висенето.
 

Павел

Новодошъл
Здравейте! Имам дрон с рамка F330 и реших да го ъпгрейдна на F450. Купих си рамката от ибей и искам да използвам частите от стария квадрокоптер. Чудя се дали ще може да полети F450 с 2212 1400кв мотори и 3S 2200mah lipo без никакъв товар и колко време ще издържи. Мисля да му сложа 8 инча перки, защото моторите са 1400кв и не искам да изгорят. Контролера е APM 2.8 с външен компас и gps.
Вие какво мислите?
 

Arxangel

Модератор
Модераторски Екип
Не мисля, че ще е проблем, но колкото до полетното време... когато го тестваш ще разбереш... чисто теоретично 8 до 10 мин макс си мисля... :)
 

Rust

Редовен Потребител
Здравейте! Имам дрон с рамка F330 и реших да го ъпгрейдна на F450. Купих си рамката от ибей и искам да използвам частите от стария квадрокоптер. Чудя се дали ще може да полети F450 с 2212 1400кв мотори и 3S 2200mah lipo без никакъв товар и колко време ще издържи. Мисля да му сложа 8 инча перки, защото моторите са 1400кв и не искам да изгорят. Контролера е APM 2.8 с външен компас и gps.
Вие какво мислите?
Че той си е даже по-подходящ за 450 :)
Ще лети по-дълго ако сложиш по-големи перки. Не мисля, че ще изгориш моторите.
 
Нагоре