Ти явно мислиш че се шегуваме - с твоя адаптер няма начин да стане... С компютърно захранване става , но трябва да се преработи, сам няма да се оправиш като гледам
Батерията ли-по до преди малко я карах с сбласта оффроад и сега я включих в зарядното да видя колко волта е и пише 7.24 по 3.60 на клетка батерията е 7.4 2с 5000ma
и като почна да я зареждам пише 9% това какво ще каже имаше ли още бая каране или това и е лимита и сега да я заредя на 50% и утре след 17:00 да я заредя напълно и да я карам пак сори за правописа защото пише че не трябва да се тущи до 6.4волта
Да намерих и една перчица 0.5в 0.14ampera и ще я инсталирам на спийда че загрява и спира да върви за няколко секунди мисля че е от него защита някаква и ще свържа перката с двигатела колкото поече газ толкова по бърже се върти че спийда ми няма исход за перка какво ще кажете става ли така и от него ли спира да върви като загрее
Предложение за някое комбо за моя модел LRP s10 BLAST tx до 100-130лв или някой двигател без да сменям контролера.Примерно този https://az-europe.eu/bg/v10-spec-5-motor-19x2-rezba-p429482/e или някой с друг размер резба. Мисля че повече от 130лв не си заслужава
Колеги отговорете на темата за някое комбо. И да попитам на чекера за измерване на волтажа или на imax b6 mini да вярвам на imaxa показва че е 7,62 3.81-3.81 на клетките а на чекера показва 3.44-3.77 на клетка не знам защо някой да каже че се чудя и се плаша Направих го да пищи на 3.30 на клетка но пищи доста по рано и клетките не са изобщо равни с чекера а с imaxa +/- 1-2
Imax-a би трябвало да е по-точен от чекъра. Не си струва да даваш пари за четков тунинг, не издържат моторите.
Карай си колата докато върви, или я продай и си вземи по-истинска.
Kато съм нов в това хоби четъ но всеки има мнение за моделите но аз не съм виждал нитро никога на живо, А й двигателите ги разбирам даже това съм и завършил ДВГ