Мнения за LRP S10 Blast TX

venci95

Потребител
Не става само се включва и като натисна да зарежда изписва
Connection error check main port
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Не става само се включва и като натисна да зарежда изписва
Connection error check main port

Ти явно мислиш че се шегуваме :) - с твоя адаптер няма начин да стане... С компютърно захранване става , но трябва да се преработи, сам няма да се оправиш като гледам :)
 

venci95

Потребител
Батерията ли-по до преди малко я карах с сбласта оффроад и сега я включих в зарядното да видя колко волта е и пише 7.24 по 3.60 на клетка батерията е 7.4 2с 5000ma
и като почна да я зареждам пише 9% това какво ще каже имаше ли още бая каране или това и е лимита и сега да я заредя на 50% и утре след 17:00 да я заредя напълно и да я карам пак сори за правописа защото пише че не трябва да се тущи до 6.4волта
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Това е карането - до 3.60 на клетка е добре. Сега я зареждаш на 50% и утре като ще караш я пълниш на 100
 

venci95

Потребител
Да намерих и една перчица 0.5в 0.14ampera и ще я инсталирам на спийда че загрява и спира да върви за няколко секунди мисля че е от него защита някаква и ще свържа перката с двигатела колкото поече газ толкова по бърже се върти че спийда ми няма исход за перка какво ще кажете става ли така и от него ли спира да върви като загрее :)
 

venci95

Потребител
Колеги отговорете на темата за някое комбо. И да попитам на чекера за измерване на волтажа или на imax b6 mini да вярвам на imaxa показва че е 7,62 3.81-3.81 на клетките а на чекера показва 3.44-3.77 на клетка не знам защо някой да каже че се чудя и се плаша :) Направих го да пищи на 3.30 на клетка но пищи доста по рано и клетките не са изобщо равни с чекера а с imaxa +/- 1-2 :)
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Imax-a би трябвало да е по-точен от чекъра. Не си струва да даваш пари за четков тунинг, не издържат моторите.
Карай си колата докато върви, или я продай и си вземи по-истинска.
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Нитрото е много специфично за обслужване и настройка. Както сам виждаш още трудно се оправяш с електромодел. Нитрото е 1000 пъти по сложно.
 

venci95

Потребител
Kато съм нов в това хоби четъ но всеки има мнение за моделите но аз не съм виждал нитро никога на живо, А й двигателите ги разбирам даже това съм и завършил :) ДВГ
 
Последна промяна от модератор:
Нагоре