Моделистите от Земен

arsovhome

Редовен Потребител
Първи полет на 64mm RC F-16 в черно и зелено на 02.04.2016, Слаковци. Огромни благодарности на Веско, за ценните съвети и за участието му в целия процес по подготовката.

А ето как изглежда в друго видео и в рекламата:

 

muns61

Редовен Потребител
Подобен номер ми прави едно Сони, когато снимам на фона на небето - обектът е малък и е на фокус безкрайност.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Подобен номер ми прави едно Сони, когато снимам на фона на небето - обектът е малък и е на фокус безкрайност.
Фокусът, както се вижда при кацането, е автоматичен, а не безкрайност, камерата ми е на шапката. Преди година винаги си държеше обекта на фокус, но сега слагам предварително 15-20% оптически зуум от възможни 52х. Дали това не е причината, а и не винаги и не през цялото време го прави. Странно.
 

muns61

Редовен Потребител
Да, и при мен е автофокус. Мисълта ми бе, че при това фокусно разстояние на обектива корекцията е на безкрайност и когато обекта е на фона на небето, камерата започва да търси близък обект. Забележи дали го прави, когато снимаш обекти на земята.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Втори полет на втората моя модификация на легендарния депронов МиГ-29 V1 в цветовете на България. За разлика от първия полет сега го пробвах във всички режими и ситуации. Ускорява се добре и мисля, че развива по-голяма скорост от първата модификация. Планира добре и се държи добре на ниски скорости. С маневреността също всичко е наред. Е не може да планира като Ф-22, както забелязва Никос, но Ф-22 има доста по-голяма повърхност. Интересното е, че и двата самолета са супер маневрени. Ф-22 по добре планира, но МиГ-29 развива по-голяма скорост. Следващия път ще сложим SkyRC спидометъра да проверим с точност това твърдение.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Втори полет и на 64мм BlitZRC джет F 16 black and green. Първия опит за излитане неуспешен, но без поражения - само отлепен магнит на носа. Без нос при втория опит все пак макар и много трудно излетя и след като набра скорост нямаше проблеми. Явно не му достига тяга, макар че планира добре и при ниски скорости лесно се "извежда" с повече газ. Стоковата батерия е 2200mah 20C моята е уж 25С, но Светльо я премери 18С реално. Може би трябва по-мощен мотор и батерия 30С. Кацането(от което неоснователно съм се страхувал), както се вижда е перфектно, скоростта при докосването на земята е почти 0. Все още не се осмелявам да използвам векторната тяга, а и при първите полети на едното и серво се е изронил зъб. Добре, че имам още 1 такъв самолет за украса, от който си свалям необходимите части първо перката сега серво.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Опит с моя тренер АРС1 да пробвам с новата апаратура TGY-i10 fallsafe първо на 2-позиционен ключ SwB преди да поставя реалния failsafe в менюто RX setup. Направих:
1. Conditions C3: Failsafe - SwB Down
2. Channels offset 2.1 CH1 Ail: +20% 2.2 CH2 Ele: -25% 2.3 CH4 Rud: -30%
При двата опита се оказа, че самолета прави това което имах идея да прави, но се снижава прекалено бързо и с малък радиус на завиване. Затов съм решил следващия път да опитам с:
2. Channels offset 2.1 CH1 Ail: +10% 2.2 CH2 Ele: -45% 2.3 CH4 Rud: -20%
Това, че на видеото не става много ясно какво правя се дължи на факта, че имаше турболентен вятър и ми беше много трудно да достигна исканата от мен височина и позиция при които да направя пробите, а и малкия ми опит с използване на ключета, даже в един момент щях да крашна модела. Мислех си че съм изключил режима, а не бях и самолета въпреки моите команди се стремеше да влезе в спиралата.
 
Последна промяна:

arsovhome

Редовен Потребител
Моят най-голям радиоуправляем самолет.:);):cool::p:rolleyes::win::crazy:. Първи полети на ограничено пространство за тримиране и адаптация. Имаше и няколко серии от "Кацнал на едно дърво". Когато имам време(т.е. нямам хокей) и обработя видеото от днес ще видите и излитане от самолетоносач в сложни метеорологични условия(вятър) и истински полет.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Хаха. Неубиваем е тоя комар.:win::pilot::broom:
Всъщност първите полети бяха в спалнята, веднага щом го разопаковах. Подготвя се почти моментално за полет, изглежда супер здрав, което се и потвърди. При всеки полет го удрях в стените с висока скорост, отскача като топка без абсолютно никакви деформации. Всъщност го много леко одрасках, когато реших за проба да го приземя без колесник на плочките.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Следваха няколко полета на моят най-голям радиоуправляем самолет.:);):cool::p:rolleyes::win::crazy:, при което установихме по безспорен начин няколко неща. Първо, че практически е неразбиваем, второ може да се управлява лесно от всеки, трето при пълна газ си лети сам и прави кръгове при трим в едната и другата посока. Накрая, и че може да излита от самолетоносач.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Втори опит с моя тренер АРС1 да пробвам с новата апаратура TGY-i10 fallsafe първо на 2-позиционен ключ SwB преди да поставя реалния failsafe в менюто RX setup. С новите настройки Channels offset 2.1 CH1 Ail: +10% 2.2 CH2 Ele: -45% 2.3 CH4 Rud: -20% постигнах това, което си бях поствил за цел. Независимо в какво положение на самолета се включи fallsafe, той започва да прави кръгове с неголям, но достатъчен радиус и достатъчно снижаване. Не ми се пробва докрай да го оставя така да се приземи, но се надявам ако се наложи да се приземи по този начин пораженията да са минимални.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Същия ден след успешния тест на fallsafe втори полет с АРС1 просто за удоволствие. Продължава да лети превъзходно - май вече всичко е както трябва, може би остава само да помисля за подобряване на дизайна.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 09.07.2015г. SU-37 BOXERMAD84 TWIN в цветовете на българското знаме отново в полет. Вълнуващ полет, готин звук, супер маневреност.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Моят "най-голям" самолет още веднъж доказва, че е неразбиваем. Дори от истински пилот като Стоян.:);):cool::p:oops::rolleyes::flyfly:
 

arsovhome

Редовен Потребител
Същият ден малко по-късно, с Ф-22 - перфектен отвсякъде. Това е самолета с който летя всеки излет и не ми омръзва.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 15.07.2016г. SU-37 BOXERMAD84 TWIN в цветовете на българското знаме отново в полет
Първи неуспешен старт. Моя груба грешка - изпуснах десния стик. Втори старт успешен. Накрая се самозаблуждавам, че на десния елевон не съм закопчал щипката за рогчето(невъзможно е да се лети така). Най-вероятно откопчаването е станало при кацането.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 15.07.2016г. Както винаги дежурния полет с Ф-22.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Видеоотчет за полетен ден 28.07.2016г. Първи опит с моя тренер АРС1 със SkyRC Altimeter. Максимална скорост 75км/ч(неочаквано за мен висока), максимална височина 70м.
 
Нагоре