Моделистите от Земен

arsovhome

Редовен Потребител
С огромни благодарности към Николай, Светльо и Веско за новата придобивка на моделистите от Земен.:);):cool::pilot::win::crazy:
Второто видео е погледа от квадрокоптера на Никос от събота.
 
Последна промяна:

arsovhome

Редовен Потребител
Финалното видео на Никос от незабравимото ни приключение на 02.08.2014 на поляната в Младост 3. Още веднъж благодарим на всички приятели от София, с които бяхме заедно, за вълнуващите ни преживявания този ден. Надяваме се скоро пак да се видим, а също така и с тези, които този ден не бяха на поляната.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Последно последно видео от Никос за гостуването на моделистите от Земен на моделистите от Младост.:);):cool::p:rolleyes::biri::pilot::win::crazy:
 

arsovhome

Редовен Потребител
Днес с Никос пробвахме ново полетно поле. Моята камера #26 сдаде багажа на шапката ми от яката жега, добре че беше всичко наред с Мобиуса на Никос.:);):cool::p:oops::rolleyes::pilot::win:
 

vesibo

Редовен Потребител
Браво на Никос личи си, че е свикнал със самолетчето.:win::pilot::biri:Поздрави!!!:)
 

arsovhome

Редовен Потребител
Накрая се заех с общия ни с Никос F-22 Raptor. Засега спирам на около 75% и чакам помощта на Никос да го завършим, като му залепим долния край и вертикалните стабилизатори. И ако нещо не ни попречи да пътуваме, може би в събота, ще го вземем с нас на поляната в Младост. Надявам се и Веско да е там да го прегледа и облети.
 

arsovhome

Редовен Потребител
Два варианта на изгледа на F-22 от buggyfly.com(Arsovhome and Nickden project) след залепването на всичките му части.
:);):cool::p:rolleyes::pilot::win::crazy:
 

st5rov

Редовен Потребител
animated12.gif
 

arsovhome

Редовен Потребител
Отново с безценната помощ на Веско в компанията на приятелите ни от Моделистите от София полетя новият ни F-22. А това е първият ми полет с него. Отново ви благодаря приятели за приятното прекарване на съботния ден.
:););):cool::cool::p:rolleyes::biri::pilot::win::crazy:
 
Последна промяна:

arsovhome

Редовен Потребител
Голям късмет! След няколко секунден полет на самолета на Никос Катя на малка височина се измъкна ротора на двигателя и благодарение на една от двете камери закачени под различен ъгъл под краищата на крилото имаме уникални кадри. На единия кадър много добре се вижда ротора с перката движещи се обратно на нормалното. Размина ни се без абсолютно никакви поражения по самолета. Благодарни сме на съдбата, че не се случи на голяма височина. Извод - може би на всеки 10-тина полета трябва да се проверява здравината на закрепването на ротора. И това не беше последният ни късметлийски момент през този летателен излет. Очаквайте скоро продължение.:);):cool::p:oops::rolleyes::pilot::win::crazy:
 

arsovhome

Редовен Потребител
Голям късмет!(продължение) След повече от 2 минути нормален полет с F-22 в различни режими и контролирани завои с малък радиус самолета спря да изпълнява моите команди за изравняване и премина в неконтролируемо въртене. Веднага отпуснах дясната ръчка и отнех газта. След секунди на по-ниска височина самолета премина в планиращ полет и без газ го приземих внимателно без никакви поражения(управлението вече работеше), за да обмисля какво се бе случило и каква е причината. Всичко по самолета си беше нормално. При втория полет със същата батерия се случи подобно нещо, но след излизането от неконтролируемото въртене и изравняването на по-ниска височина включих мотора и кацнах без поражения. Най-вероятно причината е в някакво особено въздушно течение, понеже по самолета всичко е както трябва.:);):cool::p:oops::rolleyes::biri::pilot::win:
 

vesibo

Редовен Потребител
Голям късмет! След няколко секунден полет на самолета на Никос Катя на малка височина се измъкна ротора на двигателя и благодарение на една от двете камери закачени под различен ъгъл под краищата на крилото имаме уникални кадри. На единия кадър много добре се вижда ротора с перката движещи се обратно на нормалното. Размина ни се без абсолютно никакви поражения по самолета. Благодарни сме на съдбата, че не се случи на голяма височина. Извод - може би на всеки 10-тина полета трябва да се проверява здравината на закрепването на ротора. И това не беше последният ни късметлийски момент през този летателен излет. Очаквайте скоро продължение.:);):cool::p:oops::rolleyes::pilot::win::crazy:
Ха-ха правете предполетна и следполетна проверка на самолетите и не бързайте да летите.Днес и на мен щеше да се случи същото ако бях изхвърчал с ваденето на самолета от багажника.Пръстенчето на пропсейвъра, което държи перката се беше напукало и при леко размърдване на витлото се скъса.:D ;)
 
Последна промяна:

vesibo

Редовен Потребител
Голям късмет!(продължение) След повече от 2 минути нормален полет с F-22 в различни режими и контролирани завои с малък радиус самолета спря да изпълнява моите команди за изравняване и премина в неконтролируемо въртене. Веднага отпуснах дясната ръчка и отнех газта. След секунди на по-ниска височина самолета премина в планиращ полет и без газ го приземих внимателно без никакви поражения(управлението вече работеше), за да обмисля какво се бе случило и каква е причината. Всичко по самолета си беше нормално. При втория полет със същата батерия се случи подобно нещо, но след излизането от неконтролируемото въртене и изравняването на по-ниска височина включих мотора и кацнах без поражения. Най-вероятно причината е в някакво особено въздушно течение, понеже по самолета всичко е както трябва.:);):cool::p:oops::rolleyes::biri::pilot::win:
Вальо според мен причината да влиза самолета в свредел е в центровката.Виж дали не се променя тя по време на полет и ако нещата са както трябва може да се наложи да изместите ЦТ още малко по-напред.Знам, че батерията я сложихме възможно най-напред, но може да лепнете 5-10гр. тежести за джанти на автомобили в центъра към носа.:)

P.S. Не е загуба на сигнала, защото и в двата случая имаше газ.
 
Последна промяна:
Нагоре