Браво Вальо, изключително важно филмче за тези пилоти, които се занимават или тепърва ще се занимават с газотурбинни модели.Много важно и специфично е боравенето с газта.Много добри пилоти карали бензинови и други модели са потрошвали реактивни модели по тази причина.На този канал могат да се видят и разберът множество интересни и полезни неща. Поредната част от видеообучението им - супер похвално и ценно споделяне на опит.
Определено моделът не беше нагласен, а и боравенето с газта не беше на ниво.Самият пилот не беше уверен в силите си ( вижте първото кацане). Още тогава трябваше да откаже втори полет и да си настрои както трябва самолетът.Неприятно. Имаше нещо грешно в модела. Предна центровка, вероятно голямо тегло....не се държеше добре във въздуха.
Определено не е от аеродинамичната схема.За този краш точно гледах репортаж докато течеше съзтезанието - пилота каза че е загуба на сигнал. Дали е така не знам. Безспорно се държи странно модела обаче, може да е от аеродинамичната схема
Направо такива да взимат за новия изтребител на ВВС-то