Ново попълнение

muns61

Редовен Потребител
В неделя облетях моделчето, но нямаше кой да снима. Излитането бе нормално, но се бях престарал с предната центровка - 25%. Искаше трим нагоре. Скоростта с тези витла е добра, тягата е малко над теглото, което е 1760 грама с батерия 4400 4 клетки. Звукът на четирите мотора е уникален, обезателно ще направя клип, ама нека и да сложа обтекателите на моторите.
 

muns61

Редовен Потребител
Най-новото попълнение в 90-сантиметровия клас.

037434520.jpg


Размах - 900
Дължина - 950
Средна хорда на крилото - 230
Мотор - 2836/1200kv
Батерия - 3S 1500 Нанотек
Витло 10х6
4 броя 9-грамови Хекстроник
Полетно тегло - 530 гр.

Пилотажът е на половин до 1/3 газ, вертикалите са абсолютно прави. Сърце не ми дава да му сложа колесник, но съм предвидил закрепване.

Става дума за самолетчето, мъникът е от публиката!
 

muns61

Редовен Потребител
Отвреме-навреме се паля по някой биплан. Не ми харесва как летят, но ми харесва визията им. А и този е предназначен да полети на определено място.:)

037459866.jpg


037459859.jpg


037459860.jpg


037459862.jpg


037459863.jpg


Размах - 600.
Дължина - 650.
Мотор - Хекстроник 24 грама 1700 kv.
Батерия - 3S 600 мАч.
Спид - 20А.
Витло - 8х4.
Сервомашинки - 4,1 и 3,7 гр.
Тези дни ще му сложа рогчетата и щангите и ще го пробвам. Батерията е голяма, но такава имам.
 

muns61

Редовен Потребител
Днес облетях самолетчето, въпреки че времето никак не бе подходящо. Около 18 часа вятърът все още бе доста и поривист. Игрището, на което летим, е оградено с дървета и сгради и под десетина метра е доста турбулентно. На първите двайсетина секунди е с доста предна центровка, после преместих батерията назад и литна по-добре. С малко газ лети доста бавничко, но нямах възможност да карам така повече от няколко секунди, заради вятъра. Е, лети като всеки плосколет, а мотора, батерията и витлото не му пасват, ама нямам други. Сега е с 1700 kv, 3 клетки и 8х4. По-добре ще му дойдат 2 клетки и 9х3,8, ала нямам. Ще изчакам тихо време за следващ полет, защото сега на малка височина поривите направо го обръщаха.

037474835.jpg


037474839.jpg


 

muns61

Редовен Потребител
Лети, ала хич не става за вятър. Преди време имах този, 900 размах и 180 вата мотор. Облитах го в леко ветровито време и направо ме разочарова, та не го карах няколко месеца. Веднъж случих абсолютно безветрие и направо е изкефи! Та си го карах с кеф, но само на тихо.

026823868.jpg
 

muns61

Редовен Потребител
Новият 80 - сантиметров.

037496748.jpg


037496755.jpg


037496760.jpg


037496766.jpg


037496774.jpg


Старото самолетче го ползвах 3 години и му се влоши визията, та свалих оборудването и го монтирах на този. С мотор 2822-1200, 20А спид, 4 броя 4-грамови машинки и батерия 800 мАч 3 клетки тежи 365 грама. Витлото е 9х5.
Тялото и крилото е от 3 мм депрон, муцуната е подсилена чрез ламиниране с тънък картон. Лети отлично!:)
 

muns61

Редовен Потребител
Крилото е депрон 3 мм, тялото е 6 мм. Много внимавам при изработката да не наранявам повърхността на депрона, защото след облепването личат всички вдлъбнатинки. Тялото е зашкурено по ръбовете и след облепването минавам с ютия, за да изпъна тиксото. Изпъвам и по краищата на крилото, за да няма стърчащи ръбове.
Обтекателят на муцуната е направен от фибран, намазан със смола и малко кит. Боядисан със спрей, който по цвят е много близък до тиксото.
Опитът ми до тук показва, че по-успешно депрон се облича с тиксо, отколкото с моделарско фолио. Фолиото иска повече температура за изпъване и прави мехури, каквито с тиксото е лесно да се избегнат. Недостатък е по-лошото вземане на кривини, заради което са ми по-ръбести самолетите.
 

muns61

Редовен Потребител
Започнах нов проект, самолет за полет по камера. Доста обмислях дизайна и се спрях на едномоторен с тикащ винт. Размах 2.16 метра, дължина 1.7. Мотор на 4 клетки около 500 вата.

3yZgtMq73kZ80kwwLxaD98cY5_paSrNCBEwdu2oBKaTAsRBs6coQVr8JPfE8GEmV0YC-2bdi=w482-h534-no


79z2gSHBUCNGBAIBZBm9CUBp7IAFlBfTbyUP88bvbPvAaTNqDarxUINgYmQPM9ReLQPDsURI=w497-h534-no


ByFbEvny3wVPN__36BoWaBLd77OXC-jZ1khD3VY9cY8A5J8RaFJ_equnIMl1hb11wszlVjyB0RAAKO8ogQXL2ybYXyzktrzmyTzJQwlGOIpyfxNd1isw02siRFilcvxuJLEZvbEuWxOADo_QBy561Gzx-Y-GlS9EQ45XUdzflwx9vT_SQHQj2Mh44yecKfTZ6Eab7gX6udsdncHGsTvCEKtSu9HllnctSy8t2v7ctyE-mZT7kW-PNiWpmUdSzUHNIJz-OmesVxXFyzhxzxnerSmwLs8T-AiST7tzD_cGwsd63P2My6rLUWWJ3RzS6_Y8KCu05gMMy7pzILFaRHL6PTLvCM6_I9LnmQkihVJ1M0OF9DrXKWNIaF9Crk76tgDa8FBycsHRKq2p-_nHci3hq91ogFX8KdtyF4hJXr3wGoOxZflHNqhblPNwdfBpN64H3CTPPgIvPyIlILsh0FBsAVptY9yqTSAgM0P9UVjor5h_jVRweIfn2_zxJ9TRtgheYy6zrwydAtMg4UlqMTbLHs0fQYPdtv9ynoIEHnynOqjM80dPUQBzENL9zOnEhOdCHMicfe7O59enRhRcRXb_wqOciaNaq6lw9--6SQLobgAAJNo=w773-h534-no


30MELBJX-2E07ZmdXHosr7oDpcgDyH5p8zKjimjLJu2XUM0TrwrJZvc1bRcEFe2WwRXRUbI_KbKrqU84HfiVtmdYSVjWxcAjBaHua6HLh_ckPYPdi5WZy-lj8qOiatzkLGnFAQ8Vft0d9ZYkSifQq2gK8w4TVQuT_cqJjG6OXXKksLW3slzIBvBMAaF7QA_4h31chV9oNvy5UIHOOzCWmlPm2u0ZO4V9sBH9lSTgG4sEHwvb9fn2Y529glZyl9QhRgEuab5Z0zYjXpxcbhkhTctYbD-7KceUvLmCtvGzTuoQzfpqmDeA2dkf0I7B6YXcRpXyZghTwNAvbhWvsfmfbrhturS9NP89ig3tJX5c8IkmaWeQba5ZmSiPsLhDppg1NaxSNA3FfhBnZ012lGPRP5bZilk2XjYe2dqUSzKTh9HR047Tliib2asVjZI7yu19k9QHSJMvu_qHNgk9FsNh2YcEgFO4Y9k4MeMIMnWuBGYsfcpDBql1U7bvYUe09nyNCyXTmhBv0g_dNGS-14UCCl6WifZL7tGXCMHXFjLK7KQxeLK3TGCG2XiQPkDg5BfmSCNZ_i5B9582JN9UCKHkucIFFINRFVtk2msYbxRCGju7gy0=w740-h534-no


UdhQO2Jcc2jnA5w-Rhpq-4sqWtBtFDas52t6N_0z3BUlyo8AOP0jq3_e-QsIrLEF9tr6gnC2uG7mQ9EjIzPysTmygweMcwsESek0ZbS5UIcJ2zoxrOg-iLbtaWl7nVKgeNaloiscIX25JXXy5O2UZrpgri_PJL2wehZ8wlIO22WiBClkT0h38KqrkLO0NRbgOPwBX5SMFr94UVL-ia3nhcwv7llE0fahnjSsAPQnGe5k6GAKd2LdAapWjC0AFYxi_t8MKb1hB2Oj-lCof56DCkbVWpPV2S5nEsJzn6rrdvlphmZj1rjDjirO0elXMxe8tZveqogkWta5By5bBDPmGXDN21DzY1RTFN3n4xWF0INXPxisoHDqrFoYmSMkKxZe_Wz3YHTSCkB8PwAzQRZnXCNyevoaZMCZEvLsPyCgIOES1LIA8s-D4k5tCkKKyYQsOscsAeYX8nHySkEM9gAFSNMK3ZAIBUNm5PMhDwtrWlgRq77vaI7kEMC52yK-5yvW1l5pIXV9M81P1m7f1G9WPPK8e0P-E1sNzfj4XhK3IIHAs3G3AODKzeVskusxLWJfW8oCrPQoV-NNMWgVgovnYoE-1_Dk_NjdZps3YhZ9TtJ35lw=w869-h534-no


9Qzy4Gjss6Y8X4IDfRyGNpV1AzwfAjxF_AjO4xQFa54FC5dU7QcjtwFB5j3vFtYRMRnym881WQ2mQktsvQnmX0jp1SLVwvRFHrK_xXq95FfmMQR_pB5Q9DMnFqp1MiWKamvSP4nIKs2MU1GL_QVfV4WFMP4Trj-rMRfcsoXEDSNUIHqGfFqTqs3Dvn2ifhrHmypQBE5yZLZg0mrS7PThU_iWAepCV6pJJBm6ROtm36fZdaqSUVlb32foR4YN2cyj7COCpNYwKpNwiQzfH86TFb1PStqTEjqMglv7hqu9KFJ9mub-HXtxvueS6scUv6YAxbZUnbxIF3X2bb_CtxZjIoyK8aUHmToyc23UNHEM4PUIPCNFICCwyOSXwFLDn7B5hiHIk4Uj_Gft14UYPEH0zq9U0CtvW7_MQtkwkocs_4CiOLOxxe9HXDPsLzrFykj27b2p-2gjGArHjGlzwwd9EN2EMgQGaAOAeLF8dIZ7wNxn59N_qLcPzUGRou9ApqldZA7GY_KPsRZYV5j8Vu6EvNFVa4z7agEdkGZnmRTBX5-N2COzkmB5B0o_XY11H2d0vryb6fueWtmDhZWle62uSIv1oT46uw7mzLt_NaSzQlLqawc=w712-h534-no


Q135GqR2T36rENr4nMSdfi9Y6B-cqV2mjKSXiC8Vdr8DeaZKnRGBhU-beaLMui11cZlhTJp3Hi5LEynBxSGjXssrst5JJATD8__DivkHNe-CM9HfakbRMRa3cxRVMA1PdMcy4LP4YZuzk394bMWn8yLitmum3uAIi1HtTREb1BwQ15RsiLa35-yWjv9gywhr9FqVk2c9mKnHB-3J6dwRiXTU394m4jcZOEz6dNn_IBXFBw0RgzZapHsKaLUxYjiD--p-_wn0jXuapoJ6AHApWgCh_O2Yt3QvDnUURVFzlJzBPpA2YW6q0iO7DYetmK8H79uM2Ny6FaYglwiPFJWGnO1hXJV-EJ7rtDINYNWYz2sOAaB-UqNeTD-rOOrLh_On4yp-JwdNDJKdbUiuS5XSIaxZHXRoLKUIfnxlS8ptgiFzlsoUVjUMGsv-IE3Tc7YXLXcydhZB46pcV54hfIKOvgqs3j8PIlbsdPwp6F-uap6tQIxldcnQtBLwiFl3xIUWaz9EghmZBIPLKQBJNnGMJoCdMVPPcttOBuH1_fIuVg4cDikhkRxLiaTS2jS_eBaHIgPj50-oW-ixBjOYywSqkwSIib5VhZR3rV_rS4a48ubJdJQ=w712-h534-no


Елероните ще са по цялата разпереност, ще ги ползвам и за клапи за кацане. Самолетът не е спешен, зимата ще се занимавам с него. Тепърва ще търся електрониката, засега имам само камера.
 
Последна промяна:

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Само две от снимките се виждат. :sad:

Точно поради тази причина снимките трябва да се качват в темите. Форума има тази възможност и е хубаво да я ползвате.

Иначе такива теми след време стават безполезни и трябва да се трият - в моделистика има стотици такива.
 
Нагоре