Ново попълнение

muns61

Редовен Потребител
1500 размах, 1480 дължина, 1700 грама без батерията.

036710775.jpg


036710776.jpg


036710777.jpg


036710809.jpg


036710830.jpg


036710836.jpg


800 вата мотор, 3-килограмови машинки на елероните, 3.5 на ръдъра, елеватора е на 2 части с 2машинки по 2.5 кг. Дано да успея другата седмица да ги литна, че времето много никакво.
 

Tassadar

Редовен Потребител
Това депроново-балсовата конструкция ли е? Добре се е получило! И теглото е идеално.
 

Tassadar

Редовен Потребител
Подозирам, че конструкцията е подготовка за преминаване към ДВГ.;)
 

muns61

Редовен Потребител
Все още не ми се маже с горива, въпреки че се изкушавам. Имам проектирано тяло за този самолет с ASP-51, но се отказах засега.
 

muns61

Редовен Потребител
Днес облетях новото гардже, че в Казнлък не ми се искаше заради вятъра. Днешните условия бяха добри, съвсем лекичък ветрец по оста на пистата на летището в Бохот. Сложих всички кормила на средно положение, дадох на елеватора 3 клика на тримера горна за всеки случай и газ! Отлепи отлично и трите клика се оказаха излишни, върнах ги. Лети спокойно, като по релси. Тягата е достаъчна, все пак не е 3Д, но катери уверено, на нож лети добре и планира отлично. Клип не правих, нямах оператор, но на следващите полети ще имам.
Направих 3 полета по 0коло 5 мин с батерия 4S 4400 mAh и витло 15х8, като по дозаредения ток имам още 4 минути още за летене.

036753496.jpg


Големите самолети летят по-добре!:)
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Ще бъде интересно да го видим в полет.
Какъв мотор си използвал - това дървено витло 15х8 дали е оптимално? Дали примерно с EP 14х7 и малко по-лека батерия, няма да е по-ефективен.
 

Tassadar

Редовен Потребител
Браво! Перфектен модел за клас "Народен" (поне). Отново се вижда, че не материалът прави летящия самолет, а знаещата и можеща ръка! Нека си презират депрона в някой други форуми...
 

muns61

Редовен Потребител
Ще бъде интересно да го видим в полет.
Какъв мотор си използвал - това дървено витло 15х8 дали е оптимално? Дали примерно с EP 14х7 и малко по-лека батерия, няма да е по-ефективен.
Моторът е този - http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__40050__Turnigy_Aerodrive_SK3_4240_620kv_.html
Ще го пробвам и на 5 клетки с 13х7.

Комбинацията, която ползвам в момента е добра като тяга, скорост и разход. Мотора и спида не греят, батерията след няколко вертикали и зависвания е съвсем леко затоплена.

Колкото до материалите, иползвам всичко. Предимство на депроноклечковата конструкция пред само клечковата с фолио е, че шумът от вибрациите на тялото, което резонира като барабан, е доста по-малко. Депронът като тегло вдига малко, но пък се намаляват клечките. Лепя със смола, лепкостир и полиуретаново.
 
Последна промяна:

muns61

Редовен Потребител
Едно кратко клипче от днес:


Ветрецът бе 3-4 метра в секунда, нищо особено. Първо направих 2 полета с 4-клеткова батерия и витло 15х8, после сложих 5 клетки с 13х8. Втората комбинация определено е доста по-динамична, нищо не грее и разходът на енергия бе под очакванията ми. Много съм доволен от самолета, засега още го настройвам и му свиквам. Моторът му пасва отлично, с колесника съм се попрестарал като здравина и диаметър на колелата, но 30 грама повече не са фатални.
Жалко, че ми се повреди строто Канонче, с този не ми се получават кадрите със зум на фона на небето.
 

muns61

Редовен Потребител
Двумоторната гарга с колесник, докато си чака поплавъците за вода. Доста подухваше, изчаках до 19 часа и не стихна. Затова кацането е пешеходно.
 

muns61

Редовен Потребител
Ето го и първият полет от вода, привечер вятърът стихна и водата бе огледало.

Извод - да намаля ъгълът на поставяне на крилото и да коригирам завиването на ляво на вода. Тягата е в изобилие, батерията се държи добре, контролерите са леко топли. Утре пак, стига да не духа.
На язовирчето има хубаво ресторантче и след полетите се полага студена бира с пържена рибка!:biri:

037130176.jpg
 
Последна промяна:

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Ето го и първият полет от вода, привечер вятърът стихна и водата бе огледало.

Извод - да намаля ъгълът на поставяне на крилото и да коригирам завиването на ляво на вода. Тягата е в изобилие, батерията се държи добре, контролерите са леко топли. Утре пак, стига да не духа.
На язовирчето има хубаво ресторантче и след полетите се полага студена бира с пържена рибка!:biri:

037130176.jpg

Имай предвид, че на Хидрокупата винаги духа, и то как само духа... :)
 

muns61

Редовен Потребител
Ами ще избягвам духовито време.;)
Това е вторият полет. След двата батерията беше тъкмо на сторидж.


 
Последна промяна:

muns61

Редовен Потребител
Днес намалих ъгълът на поставяне на крилото и виренето на нос намаля. На втория полет дадох повече предна центровка и нещата станаха доста по-добре. Остана тенденцията за завиване в дясно при разбег, ще прегледам геометрията на стойките на поплавъците. Май имат лек дисбаланс.
Инак направих 4 батерии, беше абсолютен щил.
 

muns61

Редовен Потребител
Днес на летище Бохот от 18 до 20 часа направих 6 полета с Жълтия. От абсолютно безветрие до съвсем лек западен ветрец, направо удоволствие от летенето.

037191870.jpg


037191871.jpg


037191872.jpg


Все повече ми харесва този модел, много добре лети и е много послушен. Ще взема да ми сглася чифт крилца с по-малка площ и с по-голяма стреловидност на челния ръб.
 
Нагоре