Проблем с Turnigy AE - 30A

arsovhome

Редовен Потребител
view
И аз в началото като теб правех грешка при качване на фотографии в поста. "Изображение" от форматиращия ред се използва за снимки с Image URL(т.е. от някъкъв сайт в Интернет например) както по горе ти е показал Веско, а снимки от компютъра се вмъкват с бутона "Качи Файл" преди да натиснеш "Отговор". Този начин е по-добър, защото можеш да качиш групово всички снимки, които си маркирал в съответната папка. Ако снимките не са твои например от интернет можеш да ги свалиш в някоя папка с десен клавиш в/у снимката и save picture as.
mig29-main.jpg

Това е от сайта на Хобикинг, с url: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15526__Mig_29_Composite_2_x_68mm_EDF_960mm_ARF_.html
С твоите препратки не става защото са към страницата на снимката, а не самата снимка. Имаш 2 опции. Първата - ти си ги качвал от компа, намери ги и ги качи като файл, втората десен клавиш на снимката от интернет страницата, копи, и както ти е показал и Веско. Ето:
9RleNsX4cwqhwxaP0VDzXBIGtrm_fX69f1eUI3BFa82A3qrVV_7AUhh2Oz5UDdWLpHuhxLUqQIRhRY8=w1845-h832

OyePWsqZuwREQcZWoPsoQYRYENPFzC7KNNx4LIusvt56oN9TGCGwcZorFe-4SQFtvU5IeukYVPsT7z0=w1845-h832

П.С. Недостатъка на последния метод се забелязва от последните две снимки(когато ги слагах се виждаха). Когато препратките по някъкъв начин се загубят или променят резултата е "х". Ето ги отново(видях, че може с copy/paste):
idN6z39H98c5ddqfi7eC7Wn9P76u6ocT0Yf8xAQo5aiYtX9_n1keAfcyoSdQwMz9nSjieAKF8FlsAFk=w1846-h832

KEOzltXrW7akB_IBcy7H_0MEkaXYbj5xYIF8l8-KomHJk71RMvJwxvV714MJmi41MDkY6szpJ3QNark=w1846-h832
 
Последна промяна:

Radikal

Потребител

Не знам какво се получи
Опитах се да го насоча надолу защото се издигаше а той направи остър лупинг и изпадна в срив
 

vesibo

Редовен Потребител

Не знам какво се получи
Опитах се да го насоча надолу защото се издигаше а той направи остър лупинг и изпадна в срив
През цялото време го летиш с голям ъгъл на атака и по този начин си на ръба на срива на потока.Причините са две.Задна центровка или пилотска грешка.:) Можеше да го овладееш, но явно не ти стигаше ход на елеватора.
 

muns61

Редовен Потребител
Задна центровка, високо тегло, ниска скорост, голям ъгъл на атака с тънък профил на крилото. 3Д самолетите летят с плоско крило, защото при тях крилното натоварване е малко, а тягата на мотора е доста повече от теглото.
 

vesibo

Редовен Потребител
Ако имаш възможност премести батерията с 2см. напред. Увеличи хода на елеватора от тягата или от апаратурата и всичко ще си дойде на мястото. Може евентуално да иска още малко по предна центровка, но това ще трябва да го остановиш с няколко проби.
 

Radikal

Потребител
здравейте,
езех мотор 340w, 2200kv но както му пишеше че на 3s трябва дс е с витло 5х5 тягата която ми даде беше 340гр. а мапражс го мерих преди контролета 62А . Контролета ми е 30А.Само мотора без витло на 80% даеаше 13А.
 

Radikal

Потребител
извинявам се за гешките но пиша от телефон.
ГЛАВНОТО е че незнам къде да меря тока преди или след спеед контролера, за да мога да определя какъв пропелер да сложа за да не надвишавам 30а, защото не искам да изгоря контролера
 

Tassadar

Редовен Потребител
извинявам се за гешките но пиша от телефон.
ГЛАВНОТО е че незнам къде да меря тока преди или след спеед контролера, за да мога да определя какъв пропелер да сложа за да не надвишавам 30а, защото не искам да изгоря контролера

С какво мериш тези стойности? Нещо цифрите не се връзват.
 

Radikal

Потребител
с цифров волт амперметър до 100А от olx .
на 20% го сверих с мултицета ми и двата уреда показваха 10а .
това устройтво което го взех мери през шунт.
все пак там до батерията ли трябва да меря ли след контролера
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Със сигурност измерванията са ти грешни. Този мотор не може да дигне 62 ампера , нито пък спийда ще ги издържи. Без витло няма никакъв смисъл да мериш :)

Най лесно измерването е с ВАТ-Метър - и с мултицет реално става но има много повече пинизи :)
 

Tassadar

Редовен Потребител
с цифров волт амперметър до 100А от olx .
на 20% го сверих с мултицета ми и двата уреда показваха 10а .
това устройтво което го взех мери през шунт.
все пак там до батерията ли трябва да меря ли след контролера

Мери се на батерията.
 

Radikal

Потребител
благодаря ви за отговорите.
пробвах отново самолета но е неоправляем и го раьвалих постоянно завиваше наляво
 

Radikal

Потребител
сега правя два нови значително по леки и като са готови ще кача снимки.
 

vesibo

Редовен Потребител
С последният мотор ти трябва витло 6х4 и самолета ще лети като див.
 

Radikal

Потребител
проблем с теглотои мотора нямаше но самия самолет постоянно завиваше наляво.Прехвърлих батерията и дригите неща които можах но продължаваше да губи центъра на тежеста.самото тело на самолета се увеличи двойно, увеличих площта на крилата но самите подвижни части на крилата останаха малки и неможеха да отклоняват самолета..затова го разбих и взех частите за нов самолет
 

vesibo

Редовен Потребител
По принцип този самолет ако спазиш всички неща в технологията на правенето му и после го настроиш правилно ще лети като тренер.
 
Нагоре