И аз в началото като теб правех грешка при качване на фотографии в поста. "Изображение" от форматиращия ред се използва за снимки с Image URL(т.е. от някъкъв сайт в Интернет например) както по горе ти е показал Веско, а снимки от компютъра се вмъкват с бутона "Качи Файл" преди да натиснеш "Отговор". Този начин е по-добър, защото можеш да качиш групово всички снимки, които си маркирал в съответната папка. Ако снимките не са твои например от интернет можеш да ги свалиш в някоя папка с десен клавиш в/у снимката и save picture as.
През цялото време го летиш с голям ъгъл на атака и по този начин си на ръба на срива на потока.Причините са две.Задна центровка или пилотска грешка. Можеше да го овладееш, но явно не ти стигаше ход на елеватора.
Не знам какво се получи
Опитах се да го насоча надолу защото се издигаше а той направи остър лупинг и изпадна в срив
извинявам се за гешките но пиша от телефон.
ГЛАВНОТО е че незнам къде да меря тока преди или след спеед контролера, за да мога да определя какъв пропелер да сложа за да не надвишавам 30а, защото не искам да изгоря контролера
с цифров волт амперметър до 100А от olx .
на 20% го сверих с мултицета ми и двата уреда показваха 10а .
това устройтво което го взех мери през шунт.
все пак там до батерията ли трябва да меря ли след контролера
благодаря ви за отговорите.
пробвах отново самолета но е неоправляем и го раьвалих постоянно завиваше наляво