Програмиране на ESC контролери Eflite

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Процедурата на програмиране на спийд контролерите Eflite е по-специфична - трябва да се влезне в програмното меню.
Прилагам линк към инструкцията:

http://www.e-fliterc.com/ProdInfo/Files/EFL30AProBrushlessESCInstSheet.pdf

*Throttle range опцията е т. 4 от менюто. Стандартно обхвата е 1.2-1.8 милисекунди, може да се смени на 1.1-1.9 ms.

 

st5rov

Редовен Потребител
Процедурата на програмиране на спийд контролерите Eflite е по-специфична - трябва да се влезне в програмното меню.
Прилагам линк към инструкцията:

http://www.e-fliterc.com/ProdInfo/Files/EFL30AProBrushlessESCInstSheet.pdf

*Throttle range опцията е т. 4 от менюто. Стандартно обхвата е 1.2-1.8 милисекунди, може да се смени на 1.1-1.9 ms.


Много благодаря за експресната информация!!! Благодарение на нея Артизана направи няколко успешни полета в събота на Слаковци.
Наложи се да се смени обхвата на1.1-1.9 ms. Апаратурата е Turnigy 9x.;):biri:
 
Последна промяна:

Tassadar

Редовен Потребител
Надявам се E-Flite да пренапишат малко софтуера на контролерите. И двата тротъл рейнджа са по-малки от РРМ-а на предавателите. Получават се мъртви зони в началото и края на стика. Да не говорим, че настройката по подразбиране за кътване на 70-74% от началното напрежение на батерията си е направо опасно, ако тръгнем с не напълно заредена батерия! Все пак E-Flite са ориентирани към потребители които не искат да се занимават с много настройки и прочее.
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Надявам се E-Flite да пренапишат малко софтуера на контролерите. И двата тротъл рейнджа са по-малки от РРМ-а на предавателите. Получават се мъртви зони в началото и края на стика. Да не говорим, че настройката по подразбиране за кътване на 70-74% от началното напрежение на батерията си е направо опасно, ако тръгнем с не напълно заредена батерия! Все пак E-Flite са ориентирани към потребители които не искат да се занимават с много настройки и прочее.
Пепи,
Тези спийдове в 99% от случаите са вградени в модели и така стигат до потребителя. Идват си настроени с кътоф за съответния брой клетки, с зависимост колко клетки батерия ползва модела.
Освен това към инструкцията върви и една жълта книжка, която ти казва точно тая работа, и ти напомня, че ако смениш броя клетки трябва да препрограмираш. Общо взето са китово изделие, и като такова си вършат идеално работата.
Относно тротъл рейнджа на апаратурите - на Спектрумите стандартно е 1.1-1.9ms при 100% травел, при JR също.
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Да разбирам ли че ако си със Спектрум радио - тая настройка за рейнджа е безмислена ( по скоро тя е по дефолт ) ?
 

st5rov

Редовен Потребител
Да разбирам ли че ако си със Спектрум радио - тая настройка за рейнджа е безмислена ( по скоро тя е по дефолт ) ?

Настройката на контролера по дефолт е 1.2-1.8 милисекунди. За това се наложи за Turnigy 9x да го сменим на 1.1-1.9 ms . Иначе имаше голям празен ход в началния участък на стика за двигателя.

*Throttle range опцията е т. 4 от менюто. Стандартно обхвата е 1.2-1.8 милисекунди, може да се смени на 1.1-1.9 ms.
 
Последна промяна:
Нагоре