Искам да споделя малко опит относно батерията.
Някак си не ми се даваха 100лв за батерия и зарядно и за това взех да си правя експерименти. Нали знаете - беден човек жив дявол
Разпорих една стара батерия от лаптоп(произведена 2005-та година) със 6бр. 18650 елемента на Samsung вътре в нея даващи общо 11,1V . Нямах почти никакви надежди за нея, защото беше напълно изтощена, всяка клетка даваше 0,1V напрежение. По всички книги тази батерия трябваше да е пълен аут. Въпреки това реших да я заредя. Направих го направо на лаптопа и след пълно зареждане я разпорих. Взех 4 от 6-те елемента и ги свързах 2х2 (успоредно и последователно) като така получих 7,4v и 4400mAh(всеки елемент е 3,7v 2200mAh)
Вързах ги към Losi-то и то направо литна! Няма такъв кеф! Не може да хване пътя, рови земята, кърти мивки и т.н. И то за доста дълго време(над 2 часа як тормоз и още работеше).
Не ми се даваха пари и за lipo зарядно и за да ги зареждам им присадих по една платка, изкормена от батерии Nokia BL-5CA за всеки един от кръговете по 3,7V, като за плюса и минуса на платките вързах по един USB кабел. Включвам двата USB кабела към 2бр. зарядни за GSM(5V/2A) и след около час и половина батериите достигат към 4,3V всяка и зареждането автоматично се прекъсва.
Получи се перфектно и то с подръчни материали!
Друг плюс на тази система е, че с 2бр. USB батерии тип "powerbank" мога да си зареждам батериите и без да имам достъп до ел.мрежа.
Малко оплетено го обясних, но ако някой има мерак, нека ми пише и ще се опитам да обясня по подробно.
Отделно залях кутийката на ESC-то със силиконово лепило за водоустойчивост и от една целофанена кутия изработих вътрешен пашкул на цялата електроника. Доста добре пази от пясък, кал и пръски, стига гьола да не е по-дълбок от количката
Копченцето за он-оф го удължих и монтирах на задното окачване за да не се налага при всяко пускане и спиране да размонтирам пашкула.
Свинските опашки отпред държат предната броня, защото като писах по рано я потрошихме. Пробвах да залея счупената свръзка с епоксидна смола но не издържа много дълго, за това за сега ще е така
Пръта на сервото постоянно изкачаше от шарнира дори при малък сблъсък и му капнах малко каноколит. Знам, че така товаря сервото и шарнирите, но за сега държи, че по рано не се траеше - на всеки сблъсък губеше управление.
Сега идва следващия проблем - с тази голяма мощност почти изтъркахме грайфера на гумите само за няколко часа! Мисля си да пробвам с пирограф да издълбая грайфер както се правеше едно време с гумите за Жигули. Би трябвало да се получи поне първия път?