Самообучение - от прости към сложни маньоври - А-Б-В в пилотирането

vesibo

Редовен Потребител
Ааааа чакай, чакай. Не сме научили кацането в турболенция.o_O

Ако се пренесем в условията на младостката поляна - козя пътека за кацане с разни препятствия и често страничен турболентен ватър, за малките неакробатични депронки става драма с елементи на трагедия: :D



Оказва се, че младостката поляна изисква по-големи пилотски умения от тези в западняшките удобни аероклубове. Въпросът е как да придобием тези умения с минимум загуби в жива сила и техника.:crazy:

Ха-ха-ха :D, яко беше и много се кефих като го гледах, но Пепи за това е именно методиката на работа.Всяко нещо с времето си.Следва се определена последователност.Без да сме се научили да летим на нож и да използваме ръдара, както трябва няма да успеем с такова кацане.За това ще следваме принципа малкото е повече.На час по лъжичка, но гарантирам, че успеха ще е сигурен.:biri:
 

st5rov

Редовен Потребител
Ако се пренесем в условията на младостката поляна за малките неакробатични депронки става драма с елементи на трагедия: :D



Оказва се, че младостката поляна изисква по-големи пилотски умения от тези в западняшките удобни аероклубове..:crazy:


Моля, подскажете от къде да изтегля това "неакробатично" моделче?

3dsmile_1117.gif
 

Tassadar

Редовен Потребител
Ето самолетче от поляната с 6 м/с вятър и 2.5 м/с турболенция.;) :)
:biri:


Хе хе.:D Освен пилотите, някой самолети са по-добри от другите. Особено в насрещен вятър.;););):D:D:D:D

вятър 6м/с, турболенция 2.5м/с
 

vesibo

Редовен Потребител
Хе хе.:D Освен пилотите, някой самолети са по-добри от другите. Особено в насрещен вятър.;););):D:D:D:D

вятър 6м/с, турболенция 2.5м/с
Хе-хе не забравяй принципа ,че винаги трябва да сме срещу вятъра при излитане и кацане хе-хе.;);):):D:D:D:D
 

vesibo

Редовен Потребител
Понеделник е и както обещах продължаваме със самообучението.Упражнението е същото полет на нож описвайки осморка.Ако сте забелязали във всички упражнения до момента тренирате няколко неща наведнъж.Това е много ценно.Днешното упражнение ще ви научи да правите 4 неща наведнъж изключително важни за вашите пилотски умения.Техниката на изпълнение е като последното упражнение, но се работи по интензивно с елеватор.
Успех!!!
099.gif
 

vesibo

Редовен Потребител
Здравейте днес продължаваме със следващото упражнение, което ще ни научи да преминаваме от ляв в десен нож и обратно.Излитаме по познатия от предното упражнение начин, центрираме самолета по оста на пистата и започваме изпълнение на ляв нож,след като самолета лети стабилно подаваме команда на елерона на дясно без да отпускаме ръдара.Преди самолета да застане хоризонтално отпускаме десният ръдър и преминаваме директно в ляв ръдар, като самолета трябва вече да е в положение десен нож.Така задържаме до края на пистата, правим отново необходимите заходи и изпълняваме упражнението в обратен ред,след което кацаме.Не забравяме ,че направлението на самолета се контралира от елеватора.

Успех!!!
099.gif
 

vesibo

Редовен Потребител
Здравейте много често са ми задавали въпроса когато летя на нож дали самолета има уклон с кабината към мен или обратно.Да случвало се е.Причините за това могат да бъдат различни -неправилна центровка( в това трябва да се има в предвид не само предна и задна по оста на самолета, а по всички оси), ъгъл на мотора, влияние на вятър, низходящи, възходящи течения, термики, кривина в самият самолет(тук се има в предвид освен кривини от времето и удари и технологични грешки-неправилно поставени крила ,стабилизатори и тн.), неправилно подбрана витломоторна група, неправилно тримиране и най-често срещаните пилотски грешки-подаване на паразитни команди, които в някои случай даже не забелязваме.Казваме си, а бе този самолет е крив, нещо му има, а изобщо не помисляме, че кривината не е в самолета.
400.gif

Тук е мястото да отбележа, че това много зависи от начина на управление- с палци или с четири пръста.Четири сензора са повече от два.
Днешното упражнение ще ви научи да избягвате паразитните команди и да държите самолета в посоката,която искате безпроблемно дори да имате влияние от гореспоменатите събития.Върху техниката на изпълнение няма да се спирам, защото няма нови елементи.Обърнете внимание на работата с газта.
Успех!!!
099.gif
 

montes1970

Редовен Потребител
Здравейте много често са ми задавали въпроса когато летя на нож дали самолета има уклон с кабината към мен или обратно.Да случвало се е.Причините за това могат да бъдат различни -неправилна центровка( в това трябва да се има в предвид не само предна и задна по оста на самолета, а по всички оси), ъгъл на мотора, влияние на вятър, низходящи, възходящи течения, термики, кривина в самият самолет(тук се има в предвид освен кривини от времето и удари и технологични грешки-неправилно поставени крила ,стабилизатори и тн.), неправилно подбрана витломоторна група, неправилно тримиране и най-често срещаните пилотски грешки-подаване на паразитни команди, които в някои случай даже не забелязваме.Казваме си, а бе този самолет е крив, нещо му има, а изобщо не помисляме, че кривината не е в самолета.
400.gif

Тук е мястото да отбележа, че това много зависи от начина на управление- с палци или с четири пръста.Четири сензора са повече от два.
Днешното упражнение ще ви научи да избягвате паразитните команди и да държите самолета в посоката,която искате безпроблемно дори да имате влияние от гореспоменатите събития.Върху техниката на изпълнение няма да се спирам, защото няма нови елементи.Обърнете внимание на работата с газта.
Успех!!!
099.gif
От къде си сваляте сцените? Нямам аз такива
 

Pakidanski

Редовен Потребител
Гледам в замундата се е появил Aerofly FS, което май е по-нова версия от про делукс, но пък и изискването към хардуера е по сериозно и моя лаптоп не може да отговори. Притежателите на по-съвременна техника може да го пробват и да споделят. Освен това забелязах, че са пуснали и версия Rc7, но засега само за платежоспособни господа, както обичат да пишат в една от любимите ми рубрики в Ало.бг:D
 

st5rov

Редовен Потребител
Гледам в замундата се е появил Aerofly FS, което май е по-нова версия от про делукс, но пък и изискването към хардуера е по сериозно и моя лаптоп не може да отговори. Притежателите на по-съвременна техника може да го пробват и да споделят. Освен това забелязах, че са пуснали и версия Rc7, но засега само за платежоспособни господа, както обичат да пишат в една от любимите ми рубрики в Ало.бг:D

A short review of Ikarus' flight simulator, AeroflyFS.
PC Specs:
i7-920 @3.6GHz
GTX280 1GB
6GB RAM

Това май не е симулатор за модели?
134.gif


 
Последна промяна:

Tassadar

Редовен Потребител
Гледам в замундата се е появил Aerofly FS, което май е по-нова версия от про делукс, но пък и изискването към хардуера е по сериозно и моя лаптоп не може да отговори. Притежателите на по-съвременна техника може да го пробват и да споделят. Освен това забелязах, че са пуснали и версия Rc7, но засега само за платежоспособни господа, както обичат да пишат в една от любимите ми рубрики в Ало.бг:D

Aerofly FS е симулатор за модели от голямата авиация. От време на време се забавлявам с него. Определено и за нас е интересно. Казват, че бил реалистичен. Има Pits, Extra 300, F-16, Cesna и други модели. В стравнение с депронките с тях се лети елементарно:D. От наша гледна точка, проблем е навигацията като отбръмчиш далече от летището и огромния капотаж който почти закрива обзора на пистата при кацане.:crazy: Работи с нашите апаратури за основните контроли чрез кабел за Aerofly Pro Deluxe. За останалите хиляди неща - през клавиатурата.:pilot:
 
Нагоре