За предните мостове имаше два варианта.
От първият има запазен предния мост на Мc Laren
За RC модели с ДВГ вече се знаеше,че трябва да се използува микропорест каучук.
Но какъв,от къде ... не се знаеше.
В завода използваха листове с дебелина около 5мм и Вальо ги залепи един за друг.
От вторият вариант съм запазил преден мост за Волгата,при него се използват шарнирни лагери.
При този вариант луфтовете са по-малки,но на практика това се оказа безмислено.
Върнах първият вариант и това е причината да се запази втория.
Реално този мост е единственото останало от модела.
Гумите за Волгата за да следват очертанията на истинските бяха изпечени в матрица.
Оказаха се доста твърди,за това на струг радиално им направихме прорези.
Решението беше добро и веднага усетих разликата на асфалта.
От първият има запазен предния мост на Мc Laren
За RC модели с ДВГ вече се знаеше,че трябва да се използува микропорест каучук.
Но какъв,от къде ... не се знаеше.
В завода използваха листове с дебелина около 5мм и Вальо ги залепи един за друг.
От вторият вариант съм запазил преден мост за Волгата,при него се използват шарнирни лагери.
При този вариант луфтовете са по-малки,но на практика това се оказа безмислено.
Върнах първият вариант и това е причината да се запази втория.
Реално този мост е единственото останало от модела.
Гумите за Волгата за да следват очертанията на истинските бяха изпечени в матрица.
Оказаха се доста твърди,за това на струг радиално им направихме прорези.
Решението беше добро и веднага усетих разликата на асфалта.
Последна промяна: