1/8 Arrma Typhon 6s V3

Дискусия в 'Авто Off-Road модели' започната от daglas, 18 Декември 2018.

  1. daglas

    daglas Редовен Потребител

    Публикации:
    135
    от:
    Хасково
    Здравейте
    Тази година Дядо Коледа (с помоща на MyHo) подрани с няколко дни и в тази тема ще покажа за какво иде реч, а и занапред се надявам да има още хора с които да си обсъждаме неща свързани с модела - ремонти, тунинги и т.н. За мен модела е нещо ново, тъй като досега съм нямал допир с такъв, но пък може и да е за хубаво, защото този е V3 от 2018г. (уж с подобрения). https://www.arrma-rc.com/rc-cars/latest/typhon/blx

    Ще качвам снимки, мнение и занапред ще отбелязвам плюсове и минуси, но те ще дойдат впоследсвие.

    Ето няколко снимки :

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :biri: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :biri:
     
    st5rov, SASHO, Xape and 3 others like this.
  2. daglas

    daglas Редовен Потребител

    Публикации:
    135
    от:
    Хасково
    Още снимки и под капака :

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    S-LK харесва това.
  3. daglas

    daglas Редовен Потребител

    Публикации:
    135
    от:
    Хасково
    Дотук впечатление ми правят следните неща :
    дебелите кабели на мотора и контролера с масивните XT90 конектори за батериите, регулируемия държач за батериите, като има къде да си захванеш буксите и баланс кабелите на батериите, а не да се мандахерцат :) навсякъде

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    S-LK and Xape like this.
  4. daglas

    daglas Редовен Потребител

    Публикации:
    135
    от:
    Хасково
    Шоковете са big bore и имат "шапки" отгоре за да ги пазят, ябълките по главините са по-големи от на други марки бъгита, както и лагерите. Носачите също изглеждат доста солидни, има преден и заден sway bar. Само предните главни нещо не ми допаднаха с тия алуминиеви уши като отделна част, но пък може и да е за добре, а задните хъбове са пластмаса.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    S-LK and Xape like this.
  5. daglas

    daglas Редовен Потребител

    Публикации:
    135
    от:
    Хасково
    И последно снимки на гумите и тавата :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Красива стойка има :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :biri:
     
  6. kosachkata

    kosachkata Редовен Потребител

    Публикации:
    860
    от:
    София
    Красив модел !
     
  7. S-LK

    S-LK Редовен Потребител

    Публикации:
    177
    от:
    гр.Сопот
    Много е красив !
     
    Последна промяна: 20 Декември 2018
  8. daglas

    daglas Редовен Потребител

    Публикации:
    135
    от:
    Хасково
    Сега остава да отделя време и да го подкарам, та да го видим що за стока е :). Надявам се през почивните дни да ми остане време и за него, но се чудя още на 4s или 6s да го пробвам :D:crazy:
     
  9. Xape

    Xape Модератор Модераторски Екип

    Публикации:
    1,021
    от:
    Sofia
    Според мен 4S със стоковия пиньон е сепък за начинаещи... ако ще е 4S направо слагай по-големия пиньон дето идва в комплекта.
    Очаквам с нетърпение заснежени снимки от карането! :azn::smile:
     
  10. tisho.74

    tisho.74 Новодошъл

    Публикации:
    6
    Красота! Дай да видим и обещаните снимки:bravo:
     
  11. daglas

    daglas Редовен Потребител

    Публикации:
    135
    от:
    Хасково
    Още не съм я подкарал :D, но ще е тези дни. Сега я подготвям и правя някои промени.

    Дифовете се свалят много лесно без излишни разглабяния по модела - отвъртат се 6 болта и дифа излиза (издърпва се предния капак и дифа е вън).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Маслата в предния и задния диф не съм ги пипал.

    Средния излиза като при повечето модели - 5 болта и излиза заедно с мотора.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Него го отворих и му подмених маслото със 60 000

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    И после дойде зора. Някакъв некъдърник от ARRMA така хубаво беше намазал остта на мотора с тред лок, че едва не си счупих ръцете докато извадя пиньона. Остта на мотора има и от двата края засечки - едната я държеше стопера, а другата - каналчето пълно с червен тред лок .... След 20 мин мъчения успях да го извадя и да сложа по-големия от комплекта.

    [​IMG]

    Промених и положението на мотора - завъртях го с кабелите нагоре, че инак ми се струваше опасно ...

    преди :

    [​IMG]

    [​IMG]

    след :

    [​IMG]

    [​IMG]

    Като цяло е това. Позатегнах и някой друг болт по модела и сега вече трябва да го изкарам навън :flyfly:
     
    Xape харесва това.
  12. N.Yordanov

    N.Yordanov Новодошъл

    Публикации:
    9
    Арма ги водят много здрави модели , но все пак, как седят нещата с резервните части и нали имаше проблем с патент на Траксас .. Мислех да си взема Крейтън , но с частите и неясната съдба на Арма... чакам си първият модел - Съмит (надявам се да не съм сгрешил) .
    ПП: Брутална количка си имаш
     
  13. daglas

    daglas Редовен Потребител

    Публикации:
    135
    от:
    Хасково
    Най-отдолу в официалната им страницата пише на кого са - https://www.arrma-rc.com/

    Надяваме се представителите за България (и не само) да потдържат части, а и модели занапред

    :biri:

    п.п. Съмита си е доказан, успех и много часове с него
     
  14. N.Yordanov

    N.Yordanov Новодошъл

    Публикации:
    9
    Благодаря , и аз мисля , че ще е добре да се разшири предлагането на повече части и водещи модели в наличност. Очакваме клипчета от тест драйв-а на Тифона
     
  15. daglas

    daglas Редовен Потребител

    Публикации:
    135
    от:
    Хасково
    Ето няколко снимки от първата разходка :

    [​IMG]

    [​IMG]

    Беше на 4 клетки (2x2s 7600Mah 40-80c) с по-големия (16 или 17 зъба) пиньон от комплекта. Предния и задния диф са със стоковите масла, а средния е с 60 000 и се представи добре (скорост около 60 км. по моя преценка). Бъгито е доста маневрено, доста голям ъгъл на завиване има и с висока скорост не е добре да се завива на макс, че се преобръща. Електрониката е бетон - след 2-3 обиколки на пълна газ на стадиона, спрях модела за проверка, а мотора едва даваше признаци, че е работил :) Определено следващия път ще е на 6 клетки. Ако модела се кара на 4 клетки мисля,че едни 20-21 зъба пиньон ще му е перфектен.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :biri:
     
    IvanSapa, N.Yordanov, Xape and 2 others like this.
  16. daglas

    daglas Редовен Потребител

    Публикации:
    135
    от:
    Хасково
  17. tisho.74

    tisho.74 Новодошъл

    Публикации:
    6
    Колко благородно завиждам само ако знаеш:)
    Много часове с модела занапред желая:)
     
    S-LK харесва това.

Сподели Тази Страница