1/8 Arrma Typhon 6s V3

daglas

Редовен Потребител
Здравейте
Тази година Дядо Коледа (с помоща на MyHo) подрани с няколко дни и в тази тема ще покажа за какво иде реч, а и занапред се надявам да има още хора с които да си обсъждаме неща свързани с модела - ремонти, тунинги и т.н. За мен модела е нещо ново, тъй като досега съм нямал допир с такъв, но пък може и да е за хубаво, защото този е V3 от 2018г. (уж с подобрения). https://www.arrma-rc.com/rc-cars/latest/typhon/blx

Ще качвам снимки, мнение и занапред ще отбелязвам плюсове и минуси, но те ще дойдат впоследсвие.

Ето няколко снимки :

038849236-big.jpg


038849237-big.jpg


038849238-big.jpg


038849239-big.jpg


038849240-big.jpg


038849241-big.jpg


038849242-big.jpg


038849243-big.jpg


038849244-big.jpg


038849245-big.jpg


038849246-big.jpg


038849247-big.jpg


038849250-big.jpg


038849249-big.jpg


:biri: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :biri:
 

daglas

Редовен Потребител
Дотук впечатление ми правят следните неща :
дебелите кабели на мотора и контролера с масивните XT90 конектори за батериите, регулируемия държач за батериите, като има къде да си захванеш буксите и баланс кабелите на батериите, а не да се мандахерцат :) навсякъде

038849265-big.jpg


038849264-big.jpg
 

daglas

Редовен Потребител
Шоковете са big bore и имат "шапки" отгоре за да ги пазят, ябълките по главините са по-големи от на други марки бъгита, както и лагерите. Носачите също изглеждат доста солидни, има преден и заден sway bar. Само предните главни нещо не ми допаднаха с тия алуминиеви уши като отделна част, но пък може и да е за добре, а задните хъбове са пластмаса.

038849248-big.jpg


038849266-big.jpg


038849267-big.jpg


038849269-big.jpg


038849270-big.jpg


038849271-big.jpg


038849272-big.jpg


038849273-big.jpg


038849274-big.jpg
 

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Много е красив !
 
Последна промяна:

daglas

Редовен Потребител
Сега остава да отделя време и да го подкарам, та да го видим що за стока е :). Надявам се през почивните дни да ми остане време и за него, но се чудя още на 4s или 6s да го пробвам :D:crazy:
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Сега остава да отделя време и да го подкарам, та да го видим що за стока е :). Надявам се през почивните дни да ми остане време и за него, но се чудя още на 4s или 6s да го пробвам :D:crazy:
Според мен 4S със стоковия пиньон е сепък за начинаещи... ако ще е 4S направо слагай по-големия пиньон дето идва в комплекта.
Очаквам с нетърпение заснежени снимки от карането! :azn::smile:
 

daglas

Редовен Потребител
Още не съм я подкарал :D, но ще е тези дни. Сега я подготвям и правя някои промени.

Дифовете се свалят много лесно без излишни разглабяния по модела - отвъртат се 6 болта и дифа излиза (издърпва се предния капак и дифа е вън).

038853795-big.jpg


038853796-big.jpg


038853797-big.jpg


Маслата в предния и задния диф не съм ги пипал.

Средния излиза като при повечето модели - 5 болта и излиза заедно с мотора.

038853798-big.jpg


038853799-big.jpg


038853800-big.jpg


038853801-big.jpg


Него го отворих и му подмених маслото със 60 000

038853802-big.jpg


038853803-big.jpg


038853804-big.jpg


И после дойде зора. Някакъв некъдърник от ARRMA така хубаво беше намазал остта на мотора с тред лок, че едва не си счупих ръцете докато извадя пиньона. Остта на мотора има и от двата края засечки - едната я държеше стопера, а другата - каналчето пълно с червен тред лок .... След 20 мин мъчения успях да го извадя и да сложа по-големия от комплекта.

038853805-big.jpg


Промених и положението на мотора - завъртях го с кабелите нагоре, че инак ми се струваше опасно ...

преди :

038849259-big.jpg


038849258-big.jpg


след :

038853806-big.jpg


038853807-big.jpg


Като цяло е това. Позатегнах и някой друг болт по модела и сега вече трябва да го изкарам навън :flyfly:
 

N.Yordanov

Новодошъл
Арма ги водят много здрави модели , но все пак, как седят нещата с резервните части и нали имаше проблем с патент на Траксас .. Мислех да си взема Крейтън , но с частите и неясната съдба на Арма... чакам си първият модел - Съмит (надявам се да не съм сгрешил) .
ПП: Брутална количка си имаш
 

daglas

Редовен Потребител
Най-отдолу в официалната им страницата пише на кого са - https://www.arrma-rc.com/

Надяваме се представителите за България (и не само) да потдържат части, а и модели занапред

:biri:

п.п. Съмита си е доказан, успех и много часове с него
 

N.Yordanov

Новодошъл
Най-отдолу в официалната им страницата пише на кого са - https://www.arrma-rc.com/

Надяваме се представителите за България (и не само) да потдържат части, а и модели занапред

:biri:

п.п. Съмита си е доказан, успех и много часове с него

Благодаря , и аз мисля , че ще е добре да се разшири предлагането на повече части и водещи модели в наличност. Очакваме клипчета от тест драйв-а на Тифона
 

daglas

Редовен Потребител
Ето няколко снимки от първата разходка :

038859339-big.jpg


038859340-big.jpg


Беше на 4 клетки (2x2s 7600Mah 40-80c) с по-големия (16 или 17 зъба) пиньон от комплекта. Предния и задния диф са със стоковите масла, а средния е с 60 000 и се представи добре (скорост около 60 км. по моя преценка). Бъгито е доста маневрено, доста голям ъгъл на завиване има и с висока скорост не е добре да се завива на макс, че се преобръща. Електрониката е бетон - след 2-3 обиколки на пълна газ на стадиона, спрях модела за проверка, а мотора едва даваше признаци, че е работил :) Определено следващия път ще е на 6 клетки. Ако модела се кара на 4 клетки мисля,че едни 20-21 зъба пиньон ще му е перфектен.

038859341-big.jpg


038859342-big.jpg


038859343-big.jpg


038859344-big.jpg


038859345-big.jpg


:biri:
 

tisho.74

Новодошъл
Колко благородно завиждам само ако знаеш:)
Много часове с модела занапред желая:)
 
Нагоре