Extra 330 (депрон)

GreenHamr

Новодошъл
Здравейте,
сглобих си една extra330 : http://mon.modelisme.free.fr/plans/extra330.pdf
в чертежа са дадени следните мотор и перка.
motor : AXI 2212/34
Prop : GWS 12x4
Battery : 3 Cell-700 to 1350mAh-Li-Pol

параметрите на този мотор са :
Motor Diameter: 28mm
Shaft Diameter: 3.17mm
KV: 710 Kv
Voltage Range: 7.2V - 12V
Max Amperage: 10 Amps
Weight: 2 oz.

Аз обаче такъв мотор нямам .

Имам налични :
1. https://www.hobbyking.com/hobbyking..._Brushless_Outrunner_850kv_EU_Warehouse_.html
Battery: 2~3 Cell /7.4~11.1
VRPM: 850kv
Max current: 28A
Weight: 80g (not including connectors)Dimensions: 34.7x36.9mm


2.https://www.hobbyking.com/hobbyking..._Brushless_Outrunner_Motor_EU_warehouse_.html
Battery: 2~3 Cell /7.4~11.1
VRPM: 750kv
Max current: 14A
No load current: 0.8A
Max power: 210W
Weight: 71g (including connectors)
Dimensions: 28x36m


Въпросът ми е кой от двата мотора да използвам за този модел и с каква перка ?

от перките имам налични :
11x4.7
12x4.5
10x8
8x6

Благодаря предварително .
 

Tassadar

Редовен Потребител
Привет,

С тези неща:

моторът е този:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__12921__D2830_11_1000kv_Brushless_Motor.html

витло от тези:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...peller_RD_1047_254x119mm_green_6pcs_set_.html

с батерия 3клетки 800мАх/35С+ и Плуш 25А спийд
в този вариант консумацията е 17А-18А и стига за тяга/тегло 2:1:D

препоръчвам тези серва за опашката:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/...168_Coreless_Analog_Servo_8g_1_2kg_0_12s.html

Екстричката лети така:


 

GreenHamr

Новодошъл
А от двата мотора които имам налични кой е по-добре да сложа . Горе съм ги писал .
 

vesibo

Редовен Потребител
С такъв като първият ти мотор, само че с малко повече KV летя MX 2 EPP .Можеш да го сложиш него с витло 11x4.7 Slow Fly.И двата мотора обаче, които ги имаш са малко тежички за модела и ще се наложи да правиш центровката с батерията по-назад.:) Успех.:biri:

P.S. Ако сложиш този мотор с витлото което ти казах, не подавай газ повече от половината.:D:D:D
 

Pakidanski

Редовен Потребител
Според мен контурките трябва да са максимално леки и ако успееш да постигнеш тегло до 200гр. при 90см размах, ще имаш много-бавен... съответно лесен за управление 3д модел, който ще е много подходящ за навлизане в 3д пилотажа.

ПП: колко ти излезе дотук грамажа на екстрата без оборудването?

EDIT: Сега заглеждам..."GreenHamr беше забелязан за последно:19 Май 2015 ", така че отговор да не чакам:D
 
Последна промяна:

ivan p

Потребител
едно питане не мога да разбера какво индикира KV на двигателя не е мощноста
 

bateray

Редовен Потребител
Оборота в минута на волт, тоест ако му подадеш 1 волт напрежението с колко оборота в минута ще се върти.
 

ivan p

Потребител
вече ясно ,тоест със седем волта ако е 1000kv вече е на 7000 оборота , а нее ли по важно да е по мощен отколкото по високоборотен ,дано не задавам глупави въпроси
 

bateray

Редовен Потребител
Ами зависи от много неща, за различните неща трябват различни видове мотори, за някой голям самолет дет трябва да лети много време, се взима бавнооборотен с голяма перка, ако ти трябва скорост а не време бързооборотен с по-малка перка. То може да е мощен и с бързооборотен, може и да е мощен и бавен. Зависи за какво ти трябва.
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
едно питане не мога да разбера какво индикира KV на двигателя не е мощноста
вече ясно ,тоест със седем волта ако е 1000kv вече е на 7000 оборота , а нее ли по важно да е по мощен отколкото по високоборотен ,дано не задавам глупави въпроси

Отдадената мощност от мотора, зависи изцяло от витлото което го натоварва. Представи си огромен мотор но без витло - каква е отдадената мощност, никаква.
На някои мотори в спецификацията е посочена мощност (W)- това е макс. мощност, с която мотора може да бъде натоварен, без да изгори от прегряване. Греенето се получава, понеже никой мотор не е 100% ефективен и част от енергията се отдава като топлина.

Стойността KV, както е обяснил Bateray, указва с какви обороти се върти мотора (без витло!), за всеки един подаден волт напрежение. Когато се сложи витло, реалните обороти са по-ниски от KV-то (защото витлото натоварва мотора).
Извод - за да е по-мощен един мотор, той трябва да може да разсейва по-голямо количество топлина, или иначе казано да е по-тежък е масивен.

Нагледно казано - Моторите с голямо KV са скоростни, подобно на високооборотен бензинов двигател 1.6 литра с турбокомпресор, докато тези с ниско KV са като V8 с обем 6 литра.
И двата мотора да кажем са 250 коня, но поведението е съвсем различно.
 
Последна промяна:

Tassadar

Редовен Потребител
Понеже на поляната тези Екстри са на път да станат повече от зареждачките на Revolextrix, бих горещо препоръчал изработването й с обемно крило. Усилието се отплаща с много по-прецизен полет и по-добро поведение при превишен ъгъл на атака. Крилото става достатъчно здраво от 3мм Депрон с надлъжник от 6мм Депрон и 2бр 3мм карбонови пластини. Теглото е същото като на плоското крило.

airfoil.JPG


2.jpg
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
А къде е центъра на тежестта, според четежа е между 5см и 6см от челния ръб на крилото ?

Че при мен нещо не излиза :)
 
Нагоре