Flying Illusion BAE Hawk T-45 70mm EDF Jet - най-големият от Т-45 колекцията!

Arxangel

Модератор
Модераторски Екип
Здравейте колеги, горд съм да ви представя най-големия член на колекцията ми от Т-45 EDF джетове - Flying Illusion BAE Hawk T-45 70mm EDF Jet.

Повече информация, снимки, и детайли за самолета можете да намерите в блога ми: ArxangelRC.blogspot.com

Самолета изглежда огромен в сравнение с по-малките версии, но това е хубаво нещо, защото пък лети най-благо от всичките - най-гладко се носи из небето и дори с малко газ лети много добре и има достатъчно подемна сила да катери. Относно кацането, пак е супер благо и мазно като 64мм версия.

Интересното е, че при кацане, дори при доста ниска скорост, контролните площи имат доста голям ефект, а да не говорим колко дълго планира този самолет, направо е нереално. От начало си мислех да му оставя колесника, но той стана доста по-тежък от колкото го даваха по спецификация и реших да не го слагам и да спестя няколко дески грама. За сега няма достатъчно тяга за да се престраша да го хвърлям сам във въздуха, но за щастие има добри колеги на поляната, които са винаги готови да асистират за хвърляне на самолета. :biri:

Като цяло, от всичките Т-45 -ци, този се сглоби най-лесно и най-бързо, просто защото е измислен добре и няма нужда от преработки, рязане, лепене и прекалено много моделарство. За сравнение, 64мм версия беше пълен кошмар да я "поправя" след като са я произвели в завода, за да литне.

Модела идва само като КИТ версия, аз си поръчах електрониката отделно. Този отново го направих с 2 серва на айлероните, както винаги, и 1 метално и дигитално за елеватора. Спиида е Turnigy dlux 55ампера, а мотора 2800Kv, но съм ползвал импелер поръчан допълнително, защото адаптора за този, който дойде със самолета беше крив и няма как да се ползва. За моя изненада, модела стана изключително тих, но това се дължи на факта, че импелера и моторя бяха перфектно балансирани като пристигнаха - направо не е истина!!! Докато пристигнат батерии за самолета, го летях с 4S 1600 батерия, от която изкарах почти 10 мин полет - не е зле за този размер самолет. Теглото стана около 900 грама.

Ето малко снимки и видео:

T-45-70mm-%2528001%2529.jpg


T-45-70mm-%2528005%2529.jpg


T-45-70mm-%2528006%2529.jpg


T-45-70mm-%2528008%2529.jpg


T-45-70mm-%2528011%2529.jpg


T-45-70mm-%2528012%2529.jpg


T-45-70mm-%2528013%2529.jpg


T-45-70mm-%2528015%2529.jpg


T-45-70mm-%2528018%2529.jpg


T-45-70mm-%2528019%2529.jpg


T-45-70mm-%2528020%2529.jpg




UPDATE 1 (12.06.2013)

Миналата седмица се заех малко да тунинговам моделчето. Добавих вертикално кормило, смених ESC-то с по-леко, и взех нови батерии специално за този модел.

Резултатът беше 30 грама по-лек модел, с по-голяма батерия, по-добър ЦТ и ръдър. :D

Ето малко снимки от процедурата:

T-45-70mm-%2528021%2529.jpg


T-45-70mm-%2528022%2529.jpg


T-45-70mm-%2528026%2529.jpg


T-45-70mm-%2528028%2529.jpg



UPDATE 2 (24.06.2013)

Ето и видео след инсталацията на вертикалното кормило. Работи МНОГО добре и прави страхотни координирани завои. Въпреки, че не съм снимал конкретно завоите, някои от вас ще могат да забележат, особено ако гледат на пълна резолюция и на цял екран, кога правя завоите с ръдър... красота!!!



UPDATE 3 (07.07.2013)

Ето малка демонстрация как се приземява самолет като професионалист... добре, че не удари никой!!! :pilot:

 
Нагоре