Focke-Wulf FW-190 D9 Balsa Kit

Fantasmos

Редовен Потребител
Красотичка, 3см анодирани, алуминиеви дистанционери с М3 резба, върху които ще стъпи мотора - идеално охлаждане, няма да обръщам оста, а ъгъла на дясно и надолу ще го постигна посредством шайби :)

IMG_3024.JPG
 

Fantasmos

Редовен Потребител
Малко разнообразие по работата по крилото и шлайфането на балса :) Това са 3см дистанционери, ако са много имам и комплект 2см. Много хубаво се получава, капака ще го направя с неодимови магнити за да може да се маха и слага, за по-лесен достъп до мотора.

IMG_3025.JPG IMG_3026.JPG IMG_3034.JPG IMG_3035.JPG IMG_3036.JPG IMG_3037.JPG IMG_3040.JPG
 

neon

Редовен Потребител
Така като гледам от снимките ми се струва, че предния шперплат, на който ще завинтиш дистанцерите, се държи само на лепило. Така ли е или е законтрен отвътре някакси? Ако не е, по-добре помисли за някакъв вариант за усилване. Не бих оставил витло-моторната група да тегли целия самолет на едно лепило.
 

Fantasmos

Редовен Потребител
Разбира се, че не :) Има механична сглобка всяко парче с всяко друго, даже се вижда от снимките, но малко трудно защото съм пооблекал малко за да не чупя стрингерите като го местя напред назад :)
 

Fantasmos

Редовен Потребител
Всъщност те поизлъгах няма чисто механична сглобка посока напред назад, само на лепилото се държи. Има отпред още една плочка, която се залепя за страничните и задната и доставя нужната стабилност. Хората 250 кубикови мотори слагат на тази сглобка, това малкото ще го издържи с лекота. Завърших монтажа на мотора, добре, че взех и по-късите дистанционери.

IMG_3045.JPG IMG_3046.JPG IMG_3047.JPG IMG_3048.JPG IMG_3049.JPG IMG_3050.JPG IMG_3051.JPG IMG_3052.JPG IMG_3053.JPG
 

Fantasmos

Редовен Потребител
Ръдъра получи още час и нещо внимание подготовка за боя, но стана точно както го исках :)

IMG_3085.JPG
 

Fantasmos

Редовен Потребител
Работа по опашката. Връзката с фюзелажа предстои, както и финален детайлинг. Ако дойде и колета с рогчетата ще мога да завърша цялата задна част на самолета и вече да вървим към глезотии като кокпити, електроники и тн.

IMG_3133.JPG.jpg IMG_3143.JPG.jpg
 

Fantasmos

Редовен Потребител
Най-накрая намерих перфектната твърда, но неметална шайба не знам от какво е, която да вкарам в балсата и да монтирам колелцето. Утре ще пробия шперплата след като хване хубаво лепилото, направо си заспа, все едно за кита е правено :)

IMG_3146.JPG.jpg IMG_3147.JPG.jpg IMG_3148.JPG.jpg IMG_3149.JPG.jpg
 

Attachments

  • IMG_3143.JPG.jpg
    IMG_3143.JPG.jpg
    191.3 KB · Прегледи: 14

Fantasmos

Редовен Потребител
Направих връзката фюзелаж - вертикален стаб. След това и китосах. Утре да изсъхне хубаво още малко шлайфане и съм готов. Ако вземат и дойдат рогчетата ще завърша опашката и ще затворя целия фюзелаж.

IMG_3170.JPG.jpg
 

Fantasmos

Редовен Потребител
С парче балса, предпочитам да слагам повече и да търкам после повече. То накрая почти не остава от кита върху самолета.
 

Fantasmos

Редовен Потребител
След първото шлайфане направо му се излита вече :)

IMG_3175.JPG
 
Последна промяна:

Fantasmos

Редовен Потребител
Малко сесия по запояване, готови са и за елероните и задкрилките щипките.

IMG_3181.JPG
 
Нагоре