FT Super Bee

AlexM

Редовен Потребител
Перките като гледам са KingKong, аз тях на коптера немога да ги счупя.Просто я изправяш после :D Аз мисля на 3 клетки да го карам с 6ци витла двулопатни.
 

bateray

Редовен Потребител
Точно така направих програмирането - което скоро ще кача с картинки и директно SPM файл за теглене при Spektrum. Определено ще е нервно , то на това тегло с тези крилца и мотори , направо не ми се мисли. А кацането по ме притеснява , как няма да се чупят перките.
Айде стига тия перки едва ги чупя с коптера ти се притесняваш при кацане :hehe::hehe::hehe:
 

Петко Петков

Редовен Потребител
Моят излезе 300 грама без батерията. Днес даже го литнах.
Аз съм супер много изненадан от това самоледче. Очаквах да лети като чук без дръжка . Но не. Лети като самолет и е супер управляемо и послушно. За моя изненада даже планира без моторите. Може да лети много бавно и се истрелва за стотни при подаване на газ. Наложи се само да наведа още малко моторите защото катереше при подаване на газ. Сега лети супер и по " рудър" завива на място. Утре му слагам FPV то и газззз.
Наклона на моторите го снимах да го видите . Ластиците на крилото за мен за безсмислени . Аз ще го залепя неподвижно. IMG_20160915_191539.jpg IMG_20160915_191539.jpg
 

AlexM

Редовен Потребител
Това с ластиците и на мен много не ми хареса.Все пак е 60 санта размах.И аз ще го лепя крилото.
 

muns61

Редовен Потребител
Да, при тези размери няма смисъл от сваляемо крило. При този плоскоизпъкнал профил бих сложил моторите над крилото и няма да вири толкова муцуната при даване на газ.
 

Петко Петков

Редовен Потребител
Аз мисля да заменя шперплата 3.5 мм. със стъклотекстолит 1.5 мм . Предполагам че ще е по здраво о пи леко. И за моторамите . Опитите ще покажат как ще е по добре.
Аз и моторите с техните стойки ги залепих неподвижно а не както са показали с шишчета. Бих сложил още някое парче депрон в тези стойки за моторите .
Утре ще го пробвам с FPV- то и на жасане понася ли.:baraban:
 
Последна промяна:

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
То и аз ги залепих моторите, и крилото ще е добре да се залепи, въпроса е дали няма да има нужда да се сервизира нещо вътре там ?
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Днес поради работния ден не успях да взема самолетчето на летището, но направи така както Петко каза - залепих крилото неподвижно на тялото и извадих приемника навън. Реално наистина няма смисъл от тези ластици и чудеса, ние с раници не ходим да летим :)

Така цялата електроника дойде една идея назад, коеот малко ще ми реши проблема с центъра на тежестта.

ft-super-bee-electro.jpg
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Ето как се прави настройката за Spektrum радиа при двумоторен модел.

Закачам директно и SPM файла , който го мързи да тегли, разархивира и слага на SD картата директно, след което в радиото има опция IMPORT :)
 

Attachments

  • FT-SUPER-BEE.zip
    2.8 KB · Прегледи: 4

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Днес най-накрая намерих време да полетя :) , много съм доволен от моделчето. При мен не вири носа , и нямаше нужда да навеждам моторите. Пробвах го на 3 клетки с TATTU 1550mAh , както и на 4 клетки с TATTU 1300 mAh - което повече ми хареса!

Ще ми стане любимец определено.
 

AlexM

Редовен Потребител
И моето литна перфектно.Много весело моделче както за ФПВ така и за забавление.Изненада ме супер маневреността, завива на място и няма неочаквани пропадания.Това с моторите мисля че се получава от извиването на Депрона.Важно е долната страна да стане идеално права иначе става друг профил и естествено моторамите седят нагоре.Съгласен съм също че моторамите трябва да са от стъклопласт,дадоха и предложение моторамата да е вкопана в крилото, но това във версия 1.1. :D Много приятно моделче.Моето стана точно 444 грама с фпв оборудването.
 
Последна промяна:

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Това с моторите мисля че се получава от извиването на Депрона.Важно е долната страна да стане идеално права иначе става друг профил и естествено моторамите седят нагоре

Тук си прав, поради това че аз бързах много в началото, го направих криво и се получи ето такъв профил ( снимка по надолу ). След като тръгнах да слагам моторите схванах какво съм объркал. Следва порене на много горещ силокон :) и преправяне с ножа много. Вътре се наложи да сложа 2 малки летвички от двата края за да седи депрона изправен отдолу понеже вече си беше приел огъната форма :) Но го изправих успешно - може би затова литна без корекции.

losho-krilo.JPG
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
определено това самолетче ще е от задължителните в колата

И аз така установих :) , вече ми е любимец. В крайна сметка някой пробва ли го на FPV - аз с тази скорост не знам дали мога да се справя :)
 

AlexM

Редовен Потребител
И аз така установих :) , вече ми е любимец. В крайна сметка някой пробва ли го на FPV - аз с тази скорост не знам дали мога да се справя :)
Лети супер, нещо като куадкоптер но с права камера.Полюлява се малко но реагира на всяка команда без забавяне или някаква компенсация, направо ме впечатли контрола.Без проблеми се муши през вратичките на коптерите и както вика дедо Петко се търкаля като коптер, циганското колело му е познато.Аз лично намалих на 20 дуал рейта на ръдъра защото беше суууупер чувствителен и накрая ДА, все още е на задната седалка и определено ще си седи там. Отново ще спомена че мнооого е важен клипа с билда, гледайте го преди да го лепите и ще си спестите много въпроси, изглежда елементарно но е пипкаво.:)
 
Последна промяна:
Нагоре