Hobbyking MX2 3D EPP 955mm ARF

Theknowledge

Новодошъл
Здравейте отново Колеги,

извинявам се за тъпия въпрос ама каква епоксидна смола ползвате? Интересува ме като съотношение цена качество кое е най-добрия избор и от къде да купя. Като гледам по железариите има много голямо разнообразие и се затруднявам да подбера най-доброто за лепене на MX2-ката. Благодаря предварително.

Поздрави.
 

SMarty

Редовен Потребител
Веско, с коя моторетка си на този "дзверски" клип?
 

miroi

Новодошъл
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=31229

това е ,

резнал съм му последните цифри.

извинете.

Аз днес го хвръкнах. Страхотен модел. Стуваше ми се , че е тежичък и очаквах да лети бързо. Но се оказа много стабилен на ниски скорости.
 
Последна промяна:

vesibo

Редовен Потребител
Отвори се.
Моторът ще стане с витло Slow fly 11х4.7 и батерия на 3 клетки
 

niki

Потребител
Здравейте,

Може ли някой да сподели как се затяга перката към мотора, така че да не се изгуби в полет и същевременно да не се пресова пластмасата и да и се съкрати живота?
ето линкове за мотора и перката, същите които vesibo е препоръчал:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...Brushless_Outrunner_1020kv_NL_Warehouse_.html
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__22452__Slow_Fly_Electric_Prop_11x4_7SF_4_pc_Green_.html

Първоначално уж бях затегнал добре, но перката фръкна още на наземния тест. После сложих thread lock по резбата на спинъра (ако така се казва) и доста по-яко затегнах и всичко изглеждаше ок и фърчеше без проблем, обаче на следващия ден заварих самолета с напукана в основата перка и то до такава степен че с леко побутване направо се разпадна на парчета :eek: все едно е стояла пластмасата 1 година на слънце.


Отделно се интересувам дали някой от вас допълнително слага противотежест в предната част на самолета или си летите със стандартна конфигурация без да се добавя нищо, на мен лично ми се струва че самолета е с по-тежка опашка в полет но може би това е в полза за изпълнението на акробатичните фигури? Аз ползвам 1300mah 3s.

Дали облепянето на самолета (тяло, криле, опашка) с армирано тиксо ще повлияе на маневреността с текущото моторче и перка, имайки предвид че ще стане евентуално с няколко грама малко по-тежък?

Благодаря!
 

SMarty

Редовен Потребител
1. Облепяне с армирано тиксо не е необходимо.
2. Третлок не се слага на резбата - той не помага срещу илзплъзване от оста. Само си усложняваш развиването на алуминиевия конус.
3. За да не си губиш спинъра/пропадаптера оста на мотора се награпява с шкурка - номер около 80-100 - не прекалявай - просто да се надере. Това помага алуминиевата цанга на спинъра/пропадаптера да "захване" по-добре :)
4. Проблема на тази перка е, че има легло в предния си край и конуса при затягане натиска само по-ръба и не ляга навътре. Аз съм струговал тънко алуминиево пръстенче като шайба, да легне в това легло и така натиска е равномерен и не я цепи! Първата ми перка се цепна в главината заради това легло.

Относно тежестта - зависи какво искаш да правиш с модела....
 

vesibo

Редовен Потребител
Много е важно уплътняващото пръстенче на витлото да ляга правилно в отвора на перката и върху оста на адаптера.Ако това е спазено витлото ще е закрепено добре и няма да изхвърчи.Аз летя от както го имам самолета така и не съм имал проблем.Също не трябва да се прекалява със силата за затягане.Оста на адаптера завършва с конусна втулка и шайба която я притяга, когато уплътняващото пръстенче на витлото е точно по размер с крайната част на оста на адаптера,при затягане на винта, витлото безпрепятствено натиска шайбата и втулката на оста на адаптера сигурно се закрепва към оста на мотора.Армирано тиксо не ти трябва, а Мартин в горния пост те съветва и да награпиш оста на мотора.
Можеш да я обезмаслиш и да изпълниш нещата, които ти казах и няма да имаш проблем.
Аз също използвам 1300 и 1000 mAh. батерии, поставям ги там където им е мястото и нямам проблем с ЦТ.Това е самолет за 3D акробатики и е нормално центровката да му задна.:)
20140630_184651.jpg
20140630_184737.jpg
 

SMarty

Редовен Потребител
Ето леглото за което говорех:
IMAG4195-1.jpg
Не е плитко. Конуса натиска само по ръба и остава кухина под него, която според мен е причината за цепенето.
Досега не бях попадал на такова витло... Винаги лицевата страна е била равна.
Затова и струговах тази алуминиева шайбичка с точен диаметър и дебелина равна на дълбочината на леглото:IMAG4191-1-1.jpg
 

niki

Потребител
Супер :D
Много благодаря за страхотните съвети и снимки!
 

niki

Потребител
Привет!

След 6 часово пътуване с кола в сериозна жега фюзелажа на самолетчето се деформира брутално :eek: усука се по надлъжната ос.

Ремонтирал съм axn floater jet с гореща вода, но в този случай не съм сигурен какво да направя, чувал съм за ползване на сешоар, но не мога да намеря "демо" как се прави това.

Как да го изправя? Дайте някой линк където показват подобен ремонт :)

Как най-добре се съхраняват и транспортират такъв тип самолети? Забелязал съм, че дори след като постои седмица на колесник и започва да се криви опашката, нещо подобно на това, което се е получило в момента само че доста по-слабо.

Благодаря!
 

SMarty

Редовен Потребител
Колко брутално е усукан ?
Качи снимки да видим.

Моите EPP-та винаги са под бял плат. И на поляната и в колата...
 

niki

Потребител
Брутално изкривен в смисъл, че така нямаше дори как да фръкне защото елеватора опираше в земята а вертикалния стабилизатор стоеше под 45 градуса :eek:. Проблема според мен, е че трябва да се нагрее половината фюзелаж за да се оправи а това си е бая площ за да бъде равномерно нагрята.

Пробвах със сешоар обаче няма как да се нагрее равномерно и от двете страни, въпреки че помогна малко.
Затова предпиех по-радикални мерки и го вкарах обратно в колата :crazy: като го поставих да стои огледално спрямо позицията, в която се беше изкривил и през 30-40 мин го вадих и проверявах как върви и доусуквах с ръка за да помагам на изправянето и така за 2-3 часа се подобри значително. После пак със сешоара няколко сеанса и фърчах след това, но се усеща че модела не е симетричен и за хора с малко опит като мен се управляваше доста по-трудно от обикновенно.

Сега съм планирал с 2 печки-духалки да пробвам за да го дооправя за да стане максимално симетричен. Довечера ще го снимам и ще кача снимки на сегашното състояние.
 

SMarty

Редовен Потребител
уау... на майтап щях да ти предложа да го печеш отново в колата...
виж две духалки може и да свършат по-голяма работа. Но малко се безпокоя за здравето на сервата, защото ще ти трябва високичка температура и то в дълъг период от време защото е дебела сърцевината на тялото и ще отнеме време за добро нагряване. А сервата ще са изложени на тази температура дълго. Задължително след това ги провери!
Аз лично бих ги махнал преди тази операция :)
Ако и това не помогне ... може и да ти прозвучи брутално, но като крайна мярка - режеш напреко през тялото и лепиш наново .. нама да е прекрасен, но пък ще е ОК в геометрия :)
 

Theknowledge

Новодошъл
Здравейте колеги,

След дълго отсъствие и аз се завръщам :)

Събрах MX-2 още през пролетта, но чак днес я облетях. Останах много приятно очарован от модела.

С изключение на един високо скоростен сблъсък с храст на космодрум младост полетите протекоха по план. :) въпреки инцидента модела е непокътнат.

Възникна обаче един въпрос: модела го поръчах с препоръчаното от Веско оборудване - като сложа една от батериите и като дам газ, винта прави само един оборот и спира! С другите идентични батерии работи нормално. Въпроса ми е случвало ли ви се е нещо подобно и какво може да не в наред с батерията?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Theknowledge

Новодошъл
Явно проблема не е бил в батерията. Днеска като отидох да летя мотора изпуши :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Нагоре