KYOSHO MAD FORCE

fas

Редовен Потребител
Започвам тази тема за модел които май се оказва притежание на малко хора в България.
За жалост тази марка не е толкова разпространена и малко хора са наясно с нея като качества и здравина.
Но да минем на темата ,след доста време мислене и оглеждане мога да се похваля вече и с такъв модел KYOSHO MAD FORCE .Притежавам го от няколко месеца но едва сега намирам време да пусна темата за него.
1368-e9e86d0ef7a1139bbb63743839c3c7c3.jpg
1374-6eb976c286f82522997a5e569ad339dc.jpg

След като взех първият си такъв модел който го оставих в нитро варианта ,и мн ми допадна както вървене и здравина реших да взема и втори ;брат близнак ; но вече в електро вариант.
Та вече имам близнаците .
1369-84e4caa113214ad44f9e798993184edf.jpg
1370-8ce4273a3a7f52a519f01c5b4b4deb29.jpg
1371-1157c352f39a1e793aafe4a43d363d6c.jpg
1372-1b72db874f42692273dc9e18072ef9d0.jpg
1373-d9f49defe99250e70f0fdabc58463e91.jpg

Бодита са стари и очукани ,не угледни но те не са най важното .
И след дълго разглеждане и чакане попаднах на боди което мн ми е харесвало винаги но за жалост в България не съм попадал на него ,за това го взех от Англия , и след малко игра по преработване и напасване резултата е следният......
1375-98b651d535133e3fa9e266628398f156.jpg
1377-86d0877bcb4a5c7e8ddc0b93bcdde4f1.jpg
1378-86d2f68152ff41b334209c63e3b11c8e.jpg
1379-ebf57cc48f03a6397fb283523b95233a.jpg
1380-9a11ad0dbc76e20f8a1effbdda05c5fd.jpg

20140126_174153.jpg20131219_161640.jpg20131219_162110.jpgSAM_8726.JPGSAM_8727.JPGSAM_8728.JPGSAM_8729.JPGGood_1.JPGGood_2.JPGGood_3.JPGGood_5.JPGGood_6.JPG
Good_7.JPG

Та след като имаме и катафалка с висока проходимост спокойно мисля да направя траурна агенция за тежки терени.:biri:
За сега толкова от мен скоро ще има нови снимки и видия за ;Близнаците;
П.П Ако се чудите дали да вземете такъв модел не го мислете а го направете няма да съжалявате уникален е .
Но нека и другите притежатели на модела споделят мнението си.
СНИМКИТЕ на ;КАТАФАЛКАТА направени от колегата Spirit_ и големи благодарности за хубави те и качествени снимки.
 

Spirit_

Редовен Потребител
Катафалката е супер. Благодаря за вчерашния тест драйв :D:D:D

Sent from my HTC One X using Tapatalk
 

Pakidanski

Редовен Потребител
Чудна тема...онзи ден се чудех дали да я подхвана, но пусти мързел....
Светльо, катафалката е жестока и много му тича:win:
Противно на рекламата му, на която го карат....на смърт, модела не е подходящ за висока скорост. Не че не може да я развие..напротив. Нитро варианта е с три скорости и на трета трябва да се кара с лонг рейндж апаратура:D, че изчезва за миг, но рискувате постоянно да се разхождате и да го обръщате на гуми. Поведението му обаче е уникално според мен. Има силно изразена агресивност, изразяваща се в изправянето на задни гуми, почти при всяко подаване на газ, съчетано с разтрисането на мостовете, придаващо реализъм. Във висока трева и храсти подскача като топка и гази всичко наред, а при добро сцепление и рязко подаване на газ прави флипове от място. Модела естествено има и някой дребни детски болести, като изпадане на предния кардан и откачане на амортисьорите, които обаче се отстраняват елементарно и без инвестиции, след което е почти неразрушим. Спокойно мога да кажа, че това е един от любимите ми модели и е идеален за забавление извън пистата.

Ето го и моя красавец...малко е мръсен, но мисля че подхожда на името му :)

20140223_224948.jpg 20140223_225008.jpg
Ето и кратко видео:
 

fas

Редовен Потребител
Ех как си оставил горките скиори да се мъчат,да беше сложил едни въже и да ги теглиш на горе като влек.
Пък и някой лев можеше да изкараш за това.:win::biri:
Който го няма този модел и не го е карал не знае за какво става дума .
Колкото до видеата бях забравил че имам няколко правени с помоща на Pakidanski едни са с неговият DJ fantom а останалите от земята снимани .
Е за сега толкова и само с гръмчалката с тролеят тепърва ще се правят и качват.
 

fas

Редовен Потребител
Няколко снимки на катафалката след леки промени.;)P_20140527_204430.jpg P_20140527_204439.jpg P_20140527_204520.jpg
А за фон се вижда другарят вандал ,или по скоро майстора по бързо бърсане на задник ..........:win::biri:
 

fas

Редовен Потребител
Малко да разбудя темата като представя новата концепция на
KYOSHO MAD FORCE
2605-7220ceca3da768a8ba1a031cf41ddae7.jpg
2606-711cafdb73b4b6c2000d9b8722d5f464.jpg
2607-19afa4a969e50c171a6ff76a7ff241b3.jpg
2608-f1b1983a895c0543cddf0b1ca79fa75e.jpg
2609-efba5a70504a494fd1749414e1d8fdc7.jpg
gallery_17530_8_18136.jpg gallery_17530_8_126025.jpg gallery_17530_8_2013.jpg gallery_17530_8_54081.jpg gallery_17530_8_18894.jpg
Ето тук са копирали начина на захват на бодито от Пакидански .трябва да му платят патент.
gallery_17530_8_50907.jpg gallery_17530_8_156926.jpg
2611-0560d087b8034d8e340e8efdce0fe046.jpg
 

cooperworks

Новодошъл
Здравейте,

преди няколко дни се сдобихме с Mad Force (не на последно място и поради добрите думи на fas - специални благодарности!) и в момента сме в предстартова треска.

Тъй като не можах никъде да намеря отговор на въпроса, имате ли представа на какво напрежение включва защитата за LiPo при този модел? Надявам се преди достигане на границата от 3.00V/клетка?
 

Pakidanski

Редовен Потребител
Честито!
Ако контролера е тоя дет си трябва(team orion vortex r8) то стоково си реже на 3,2v.
 

cooperworks

Новодошъл
Благодаря! Toзи е контролерът - Тeam Оrion Vortex 8. Значи нямаме грижи и можем да даваме газ смело :)
 
Нагоре