Не е лошо да се ползва по-мощна батерия когато всичко ти е х2 - 2 мотора, 2 спийд контролера, а и сервотата които се ползват са high-voltage, high-torque. Разбира се, не е задължително да е 3S. И 2S би свършила работа. В моя случай ползвам 3S защото машината е тежка и понякога освен мощност ми трябва и голяма начална скорост ... нещо като шут в задника за да изкача някой голям камък ... по скоро да го прескоча. В този случай, разликата м/у 2 и 3S е осезаема. Има и друга причина. При състезателните катерачи много често се използва DIG за да се маневрира. DIG-a "заключва" предния или задния мост, като под заключва имам в предвид, че го прави неподвижен ... т.е. ако е заключен задния мост, колелетата му немогат да се въртят .. дори и на ръка. В този случай, катерача може да направи 360 градусов завой от място. Колкото по-бързо и по-мощно се въртят предните колела, толкова по-лесно ще може да "влачи" задния мост и да завие на място.Само не разбрах защо се ползва батерия на 3 клетки.
Някой ако може да ми разясни....
Поздрави!