Scale Airwolf 600 size

AlexM

Редовен Потребител
Качество качество, колко па да е качество.
Ето чисто новата основна ос.
Вижда се как не е от най правите.Но ще лети.
Оборотите са 1450.3 айдъла до 1750 максимум.
И не че някой някога ще сглобява такъв кит НО си центрирайте сервото за опашката преди да я сложите че ще се наложи да я махате после.... :wink:
20190316_184849.jpg
 
Последна промяна:

AlexM

Редовен Потребител
Така,
Първо последва теста за вибрации:

После ни съобщи че всичко е в добро общо здраве:
20190317_112145.jpg
И след всички направени проверки беше ред на първият полет, схартовите обороти са говернирани на 1550 като при айдъл са 1750 при 6 градуса отрицателна и 10 положителна стъпка.
Спиида студен, мотора и той.
Полетно време около 8-9 минути.
Може би ще вдигна оборотите на 1800 след като сложа фюзелажа.
Но това за сега.
Остава корпуса и изработването на държачи понеже корпуса е правен за Century 50.
 
Последна промяна:

AlexM

Редовен Потребител
Точно да го пъхна в фюзелажа и ГРЕДА.
Фюзелажа е правен за Century хеликоптери на които батерията е отпред и няма проблем да се постави.При Outrage-a с цел по добър баланс мястото за батерията е на центъра на тежестта под ротора, като практически е невъзможно нейното поставяне след монтажа.
Та се наложи да изработя нова място за монтаж на носа но леко вдигнато за да не пречи на колесника който се прибира в носа да се вдигне и не високо за да не опира в капутажа.
Мислене, мерене, рязане стана това:
Първо трябваше да скриеме Бека под предпазител на който да се подпира батерията.
20190317_183734.jpg
20190317_183742.jpg

След това започна пак рязане на дурала и се получи това:

20190317_185547.jpg
20190317_190311.jpg
20190317_190328.jpg
20190317_190409.jpg

Ще бъдат боядисани и след монтажа ще се гумират с термошлаух за да стане един елемент, батерията ще се държи с две велкра едното ще е на стандартното захващане на рамката за по сигурно.Пръскам и отивам да си сипя един Jack.
До утре.
20190317_190820.jpg
20190318_073608.jpg
 
Последна промяна:

AlexM

Редовен Потребител
Днес снимки няма.
Излязоха и други проблеми за които ще трябва да помисля.Century-то си се оказа чист 550 модел а Outrage-a 600.Тръбата е по къса.
Ще мисля решение та снимки скоро време няма да има.
Поредната греда.Но това е положението приятелчета, както обича да казва един корифей в хеликоптерното летене.
 
Последна промяна:

AlexM

Редовен Потребител
Скъси тръбата на фюзелажа ,от зад на снадката .
Тихо бе, щеше да е изненада, малко съспенс ала бала, развали ми хепи енда.Не ми харесва и как се вее тая тръба без подкоси.Трябва някак да я закрепя за фюзелажа да се удърви малко.
На Синерджито ми са решили проблема супер практично като със спецялни шайби се захваща там където са съпортите на тръбата за самата тръба и така фюзелажа играе ролята на съпорт.
Screenshot_20190318-204931_Drive.jpg
Но все пак е Синерджи а не някъв Century или Outrage. ;) Ще го мисля.
 
Последна промяна:

AlexM

Редовен Потребител
Вече е във фюзелажа, сега ще обработваме фюзелажа по него.Има много проблеми и места които не ми харесват, лепено е с някакво лепило тип хелметекс, което от времето седяло на шкафа буквално се рони, мрежите трябваше да ги презалепя отново както и стъклата, опашката е по къса ще трябва отзад да се обработва края за да влезе и последния елемент на който седи стабилизатора и така.Страшна играчка......ама съм се захванал, няма назад.

20190319_075017.jpg
 
Последна промяна:

AlexM

Редовен Потребител
Нали по принцип работата си ми е CPS (Complex Problem Solver) :hehe: та започнах с решаване на проблемите.
Клатенето на опашката го реших по схемта на Мат Ботос (собственика на Synergy Helicopters), да ме прощава ама не е патентовано.
Това са гумички за монтаж на канопи от Алайн Trex 700.
20190319_155234.jpg
Монтираме с дълги винтове от Евроболт 3мм х 50мм.
20190319_154845.jpg
Ииии корпуса вече играе роля на съпорти за опашната тръба на хеликоптера.
Ето го отвътре.
20190319_155455.jpg

Колкото и да не ми се искаше се наложи да отрежа част от опашката.Просто нямаше друг вариянт.
20190319_155947.jpg

Опитах се колкото се може по малко да отрежа и мисля че се получи добре.
20190319_161349.jpg

20190319_161356.jpg
 
Последна промяна:

AlexM

Редовен Потребител
Ами ето го красавеца, по скоро красавицата понеже позивната и е The Lady.
20190320_174127.jpg

И в по едър план

20190320_174105.jpg

Незнам как ще се разделим, ще го полея довечера..........
Ето и видео, Цецо ще качи още довечера.Днес полетях доволно за разлика от него.
 

S-LK

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Сашо наистина е красив:yahoo:, може би най-красивия от всички копия представяни до сега.
Справи се в неочаквано кратък срок,реши не малко проблеми и резултата е налице.
Предлагам да го покажеш на 6-ти в Хисаря и там да го полеем с общи усилия:biri:
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Страшна машина е станала - и то за отрицателно време !
 
Нагоре