За конверсията от нитро в електро търсих готов кит, но за съжаление го предлагат малко фирми. В България го няма (след доста търсене и звъняне по магазините). След четене и ровене по форумите прочетох един трик - за да не се сменя стоковия спур на средния диф (50 зъба) със по малък (46 зъба) се обръща наобратно средния диф с леко подлагане отдолу. Ако не се направи това обръщането е невъзможно, тъй като зъбите стържат в шасито, или се прибягва до смяната с 46 зъба.
Това с дифа го направих, после трябваше да мисля стойка за мотора и батери трей.
Тъй като имам няколко модела с конверсии започнах да меря и напасвам. В крайна сметка моторамата от TT ER-1 цата ми пасна (само искаше една допълнителна дупка). Батери трея на HPI пасна точно на мястото, все едно е правен и за Serpent.
И така всичко си дойде на мястото :