Spitfire MK XIV 1/5 scale

fokke

Редовен Потребител
тови , Ванката ги е покрил със стъкло и нитро лак



2h2fm00.jpg


2z3patj.jpg


2znobyu.jpg


2mi2c6h.jpg


2s8n3f7.jpg
 

fokke

Редовен Потребител
Здравейте приятели, искам да споделя с вас това, че fokkerc.com ще бъде представен на най голямото национално състезание на Съединете Щати Warbirds Over The Rockies Colorado. Там ще бъдат представени моделите които предлагаме от нашия официален представител за САЩ wyliewarbirds.com. Ще бъдат раздавани рекламни материали и представени моделите ни.

Поздрави

1zb8pcy.jpg


2mwrx9l.jpg
 

fokke

Редовен Потребител
За да не пускам 10 теми ще публикувам за 4те модела които се строят в тази тема

Това са снимки от малко напредналия в строителството си модел на БФ 109 Е4 1.5 мащаб , модела ще се облича с композитни панели по моя технология , панелите са с нитовката и всички панелни линии като на реалния самолет

kbzzh3.jpg


a3mjxt.jpg


2eg9w2b.jpg


xm1zzr.jpg


n4iq68.jpg


126e2yf.jpg


29b28hk.jpg


os62xc.jpg


s1m637.jpg


8yul2x.jpg
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Леле леле :) , кокпита става страшно детален. Как направи пилота, изглежда много автентичен - все едно че е с изтъркано кожено яке !!
 

fokke

Редовен Потребител
Не , пилота е купен готов , куклата е в 1/5 мащаб

Кокпита не е купуван всеки детайл е правен на ръка
 

fokke

Редовен Потребител
В едно троянско село там са всичките

Горния модел не е мой , тоест не съм го правил аз а един французин , кита е мое производство
 

fokke

Редовен Потребител
NНе знам , защо не направих нова тема ами блъскам всичко в тази и стана каша но като съм почнал да завърша :))

И така да се похваля, първия полет на ФВ 190 А8 1/4 във Франция :)

Пускам коментара на Чарли на английски

IT FLY !!!!
GUYS
Charly from France done today !!! "" two flights , airplane in perfect condition
engine is more than enought and run ok , need tuning but no sign of overheating , plane fly ok , no trim needed ,too sensitive on elevator : will add 500gr in cowl , stall is violent (volontary tested ) but recovery easy and quick , try to retract gear on second flight but not enought pressure , due to heavy crosswind i choose grass strip on second landing""

1polet%20(1).JPG


1polet%20(2).JPG


1polet%20(3).JPG


1polet%20(4).JPG


1polet%20(5).JPG


1polet%20(6).JPG


1polet%20(7).JPG


1polet%20(8).JPG
 
Нагоре