Vaterra Ascender

Spirit_

Редовен Потребител
Здравейте, време е да покажа и новата наземна единица.
Тук може да се намери информация относно кит-а:

http://www.vaterrarc.com/Products/Default.aspx?ProdID=VTR03023

http://www.horizonhobby.com/product...hevrolet-k-5-blazer-ascender-4wd-kit-vtr03023

Благодарение на Twin Hammers-a, очакванията за Ascender-a бяха доста високи. След дълго проучване в чуждите форуми се оказа, че кит-а е направен доста добре и базата е сполучлива.

Кит-а беше поръчан от MyHobby.bg и разбира се пристигна доста бързо.

Така се започна:
IMG_20160704_182819.jpg


Всичко в кит-а е направено да бъде максимално лесно, Очакваното време за завършване на кита е 5-7 часа (според Ватера), но на мен реално ми отне около 10-на часа.

Електрониката в моя случай е четков мотор + водоустойчив контролер и 30 кг. серво. РТР варианта е с 35Т мотор, но днес след теста се видя, че и 20Т мотор върши доста добра работа. Нещото което липсва в сегашната конфигурация е Drag Brake, но това се решава много лесно.... С нов контролер :D

Така изглежда разпределението на стъпките:

IMG_20160704_203655.jpg

Първата стъпка е скоростната кутия:

IMG_20160704_214159.jpg

IMG_20160704_215831.jpg

След това идва ред на мостовете. Тук трябва да добавя, че всички пинове трябва да бъдат синхронизирани, в противен случай се получава нещо като резонанс и започва да тресе. Синхронизирани ще рече, че например пиновете на предния мост трябва да бъдат успоредно разположени, а не на 90 градуса лявата спрямо дясната страна. Мога да го начертая, за да стане по-ясно.

IMG_20160704_221138.jpg

IMG_20160704_222422.jpg

IMG_20160704_223949.jpg

IMG_20160704_225611.jpg

IMG_20160704_232133.jpg

Идва ред и на шасито. Тук интересните моменти са няколко:
1. Плаващ батери трей
2. Регулируемо междуосие (278mm, 290mm, 302mm и 314mm)
Тук важен момент е да изберете правилното междуосие спрямо купето което ще се ползва. Аз ползвам фабричното купе което е 314mm.


IMG_20160704_235300.jpg

IMG_20160705_000459.jpg

IMG_20160705_003642.jpg


След това са дойде ред на амортисьорите.

Тук няма нищо специално, с изключение на това, че са с 2 пружини с различна твърдост...

IMG_20160705_080505.jpg

Тук идва объркващата част... Линковете. Според избраното междуосие, трябва да се изберат правилната по дължина линкове.

IMG_20160705_080510.jpg

IMG_20160705_084248.jpg

IMG_20160705_084302.jpg

IMG_20160705_084309.jpg

Вече започна да придобива вид на почти готов модел.

IMG_20160705_090114.jpg

IMG_20160705_093524.jpg

IMG_20160705_095654.jpg
 
Последна промяна:

Spirit_

Редовен Потребител
Дойде момент в който трябваше да поискам жокер... Помощ от приятел и по-точно @Pakidanski . Господин Пакидански има определен опит в боядисването, та се отзова доста бързо. След не много дълго мислене избрахме класиката...

След няколко часа облепване и рязане се получи това.

IMG_20160706_233618.jpg

IMG_20160706_233643.jpg

Няколко снимки за сравнение с Twin Hammers-a

IMG_20160706_234604.jpg

IMG_20160706_234807.jpg

Разбира се не се размина и с малко Scale аксесоари:

IMG_20160707_115536.jpg

Днес му беше "сефтето" и като цяло надмина всички очаквания. Катери повече от добре, получи се много тих модел и е просто удоволствие за каране.

Така започнахме днес:

IMG_20160710_102007.jpg

IMG_20160710_121302.jpg

IMG_20160710_121457.jpg

IMG_20160710_123121.jpg

IMG_20160710_132747.jpg
 
Последна промяна:

Spirit_

Редовен Потребител
От днес вече е с 20 кг. серво, Castle Creations Sidewinder 3 и Holmes Hobbies Torque Master Expert 27T, това е комбото което ползвах в Twin hammers-a, но за там беше малко бавно. Тук обаче нещата си дойдоха на мястото и всичко работи повече от добре.

Едно кратко видео в което се вижда лебедката в действие:


Малко нови снимки от днес:

IMG_20160717_155259.jpg IMG_20160717_155216.jpg IMG_20160717_165016.jpg IMG_20160717_145428.jpg
 

Spirit_

Редовен Потребител
Вече минаха няколко тестови дни и мога да кажа, че с новото комбо е повече от перфектно. Моделчето е тихо, движи се доста добре и най-важното... Икономично. Неделното каране го изкарах с една батерия 5000mAh,като я свалих на 3.70 волта на клетка, за да не я мъча и сложих друга батерия,която свалих на 4.10 волта на клетка.

Ето и няколко снимки.
IMG_20160814_140536.jpg IMG_20160814_135821.jpg IMG_20160814_151717.jpg IMG_20160814_140609.jpg IMG_20160814_135538.jpg
 

Spirit_

Редовен Потребител
На места изглежда много реално, ако не се виждаха и боди постовете щеше да е още по-добре, но като цяло е супер.
 

Spirit_

Редовен Потребител
Дойде време и за нови ъпгрейди. Бодито като цяло е доста скейл, но нещо липсваше. Затова добавих багажник на тавана и малко аксесоари. Също така на буталата на амортисьорите трябва да се направят допълнително дупки или прорези. Фабрично дупките са доста малки и амортисьорите са бавни, дори и с по-рядко масло. Също така добавих и стабилизираща щанга, която не се предлага като фабричен ъпгрейд, но не е трудно да бъде направена. Щангата се добавя с цел да намали "torque twist"-a.
Благодарности на @dido_vv, че ми даде метални рингове за джантите. С тях джантите изглеждат супер, а и са допълнително тегло. Добавих и допълнителни тежести в гумите, по 70гр. на гума отпред, и по 50гр. на задните.

IMG_20161221_230319.jpg

IMG_20161221_235146.jpg

IMG_20161221_235159.jpg

IMG_20161218_140042.jpg

IMG_20161218_135955.jpg IMG_20161218_140152.jpg IMG_20161226_123155.jpg IMG_20161226_123138.jpg
 
Последна промяна:

Spirit_

Редовен Потребител
След днешните тестове се видя, че има ефект от стабилизиращата щанга. Сега е ред на страничните огледала... Ако намеря от какво може да се вземат. Иии няколко снимки от днес :):):)
IMG_20161231_135807.jpg IMG_20161231_135323.jpg IMG_20161231_135541.jpg IMG_20161231_134924.jpg
 
Последна промяна:

Morpheus

Потребител
Да се присъединя в клуба

852764.jpg



За момента имам един 55Т мотор, поръчал съм един 35Т, но кога ще дойде не е ясно, че е от Banggood-a, а сега празнуват.
 

Morpheus

Потребител
С известно закъснение, мерси за пожеланието. Остана време да го отворя и за започна сглобяването. До момента съм стигнал до сглабяване на шасито, по-дългичко от SCX-10 се получава ;) . Голямо разочарование, че бодито е разпробито, загледах се в едно разопаковане от RCSparks Studio, от 2014-а. Та в клипа бодито е неизрязано и не разпробито, явно в последно време има промени по кита.
 

Spirit_

Редовен Потребител
Честито и от мен! Първите версии на кит-а не бяха изрязани и надупчени. При мен беше така, но според мен е хубаво, че е изрязано и готово за боя. Другото което е, че може да модифицираш амортисьорите, дупките за маслото на буталата са много малки и ако ползваш гъсто масло стават много бавни. :biri:
 

Spirit_

Редовен Потребител
След теста на стабилизиращата щанга която направих аз, реших, че искам да изглежда по фабрично. И отново благодарение на @dido_vv успях да монтирам фабричната предна стабилизиращата щанга за Axial Wraith. В Rccrawler доста хора я ползват защото е почти директен монтаж. Реално 2 болта се заменят с по-дълги и се добавят 2 допълнителни болта. Оказа се, че освен визията има разлика и в поведението,. След като го монтирах направих един 10 мин. тест и като цяло ми се видя доста добре.
В комплекта има 3 различни като дебелина щанги, та остава да се намери точната.
И естествено трябва да закрия Аксиалското лого :hehe::mafia:

IMG-1485371073308-V.jpg IMG-1485371056823-V.jpg
 

Morpheus

Потребител
Добре изглежда, какво му е на надписа Axial :hehe:. Ще го сглобявам стоков (с изключение на джантите), пък после ще му мисля за ъпгрейди.
При сглабянето на шасито бях обърнал плочата за трансмисията, при отвъртането на винтчетата едното се изяде (ползвам точни инструменти) и се наложи да разпробивам.
Да те питам за багажника, от къде го взе, че намирам само малко?
Бях намислил да хвана бодито с магнитчета към шасито. Ето и други различия, които забелязах. Кутията за приемника е червена, както и държачите за сервото при по-късите междуосия. Има едни тънки шайби, които се слагат от двете страни на дифовете, преди да се нахлузят лагерите. При мен, ако ги сложа, дифа не влиза в кутията. Родовете за панхарда не са в торбичката с инструментите.
 

Spirit_

Редовен Потребител
Нищо му няма на надписа, просто не е хубаво да подкрепяме конкуренцията :hehe:.
И аз доста дълго време търсих багажник и в крайна сметка попаднах на този. Отново марката е Axial, но както се знае те имат много готини купета и аксесоари.
Багажника е от Axial SCX10II и като цена е около 16-17 евро. Пасва перфектно, доста e масивен, а и изглежда да носи на бой :hehe:. Между първите китове и сегашните има видима разлика. Както си забелязал и кутията е друг цвят. Това е защото на ртр K10 версията кутията е червена и предполагам, че за тях е по-лесно да правят всички червени.. а също според мен е и по-красиво защото имитира горивна клетка. :biri:

http://www.axialracing.com/products/ax31395
 
Нагоре