Vaterra Twin Hammers

Spirit_

Редовен Потребител
Здравейте колеги, отварям тази тема с идеята тук да поствамe новости около този модел :)
Първите ни впечатления на мен и Симо (Altair) са страхотни, като цяло e доста лесен за поддръжка, и за подмяна на части. Приемам всякакви съвети относно поддръжка и модификации. Ето няколко реални кадъра на моделчето :pilot:



Twin Hammers HDR.jpg

DSC_0196.JPG

DSC_0295.JPG

DSC_0197.JPG
 

chokoboko

Новодошъл
Много интересен модел, с каква конфигурация е? /мотор ,спиид/. 1/10 ли е или се лъжа?
 

Spirit_

Редовен Потребител
Да моделчето е 1/10. Brushless Ready, но за момента е с Dynamite 15-Turn Brushed motor и LiPo Tazer 12T Fwd/Rev Waterproof, иначе казано оригиналната окомплектовка.

Sent from my HTC One X using Tapatalk
 
Последна промяна:

Pakidanski

Редовен Потребител
Модела е много красив и по мое мнение, за целта за която е направен, не е необходимо да се подменя моторната група. Идеален е за разходки и средно трудни терени за катерене. За скоци и екстремни скорости има друг вид модели. Като съвет, бих ти предложил да провериш стоковото серво, което най-вероятно е слабо за катерене и да го смениш с по-яко. За катерачите се препоръчват 20кг. и нагоре....скоростта не от значение. На моя катерач примерно съм с 30кг, но пък той е и доста тежък, а и самите гуми са горния размер 2.2. Предполагам при теб и 15кг. ще свършат добра работа. Ако все пак решиш да слагаш безчетково комбо, задължително търси сензорно, за да имаш плавен старт и ниска скорост. Друга лесна опция подобряваща качествата при катерене е лепенето на тежести по вътрешната страна на джантите с цел да се свали максимално центъра на тежестта и съответно да се намали риска от преобръщане.:biri:
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Ето едно филмче на модела, което го представя в нетипична за него среда. Много е забавно защото взима завоите на 3 гуми, пък и преградите на трасето ги няма за нищо!

 

Spirit_

Редовен Потребител
Здравейте, благодаря относно съветите за сервото и тежестите, ще проуча какви са възможностите относно видовете серва които са съвместими. Иначе на асфалт/килим доста често изправя предна лява/дясна. Като цяло е доста приятен и забавен модел :) Ще се опитам да заснема някакво видео, което се надявам да е скоро.
 

Spirit_

Редовен Потребител
От днес моделчето е с hand-made горен панел. Успях да го направя за около час от мека пластмаса. В началото беше така (кутия от диск):

2ajejydu.jpg


След това придоби малко по приятен вид:
y2uzunev.jpg


И на края се получи ето това:

se9ygegy.jpg


epevatup.jpg


a8ygy2u3.jpg




Sent from my HTC One X using Tapatalk
 
Последна промяна:

Spirit_

Редовен Потребител
Като цяло съм доволен от това как се получи, но все пак има какво да се желае :)
 

Spirit_

Редовен Потребител
Мисля, че ако решиш да взимаш количка ще добиеш опит доста бързо :)А за карането знаеш, че няма никакви проблеми :p :D

Sent from my HTC One X using Tapatalk
 

chokoboko

Новодошъл
След последите кални ''бани'' не вярвах че тоя модел може да бъде измит без накисване и пред пране:).Виждам и самолети на по-горните ''снежни снимки '' .Един красавец, стори ми се че е ''ЩУКА" Ju 87 или се бъркам?:biri:
 

Altair

Редовен Потребител
След последите кални ''бани'' не вярвах че тоя модел може да бъде измит без накисване и пред пране:).Виждам и самолети на по-горните ''снежни снимки '' .Един красавец, стори ми се че е ''ЩУКА" Ju 87 или се бъркам?:biri:

Малкия жълт самолет е SU26 а синия е F9F Panther.

Симеон Тодоров
Sent from my HTC One using Tapatalk
 

Spirit_

Редовен Потребител
Още на същата вечер след калните бани беше изкъпана и смазана основно. Иначе на снежните снимки е F4U Corsair. :D

Sent from my HTC One X using Tapatalk
 
Нагоре