Два варианта на изгледа на F-22 от buggyfly.com(Arsovhome and Nickden project) след залепването на всичките му части.
Браво Вальо, чудесен е станал.Нашият F-22 Raptor и в цветове
Супер сте Валка.И няма да охкаш.
Ха-ха правете предполетна и следполетна проверка на самолетите и не бързайте да летите.Днес и на мен щеше да се случи същото ако бях изхвърчал с ваденето на самолета от багажника.Пръстенчето на пропсейвъра, което държи перката се беше напукало и при леко размърдване на витлото се скъса.Голям късмет! След няколко секунден полет на самолета на Никос Катя на малка височина се измъкна ротора на двигателя и благодарение на една от двете камери закачени под различен ъгъл под краищата на крилото имаме уникални кадри. На единия кадър много добре се вижда ротора с перката движещи се обратно на нормалното. Размина ни се без абсолютно никакви поражения по самолета. Благодарни сме на съдбата, че не се случи на голяма височина. Извод - може би на всеки 10-тина полета трябва да се проверява здравината на закрепването на ротора. И това не беше последният ни късметлийски момент през този летателен излет. Очаквайте скоро продължение.
Вальо според мен причината да влиза самолета в свредел е в центровката.Виж дали не се променя тя по време на полет и ако нещата са както трябва може да се наложи да изместите ЦТ още малко по-напред.Знам, че батерията я сложихме възможно най-напред, но може да лепнете 5-10гр. тежести за джанти на автомобили в центъра към носа.Голям късмет!(продължение) След повече от 2 минути нормален полет с F-22 в различни режими и контролирани завои с малък радиус самолета спря да изпълнява моите команди за изравняване и премина в неконтролируемо въртене. Веднага отпуснах дясната ръчка и отнех газта. След секунди на по-ниска височина самолета премина в планиращ полет и без газ го приземих внимателно без никакви поражения(управлението вече работеше), за да обмисля какво се бе случило и каква е причината. Всичко по самолета си беше нормално. При втория полет със същата батерия се случи подобно нещо, но след излизането от неконтролируемото въртене и изравняването на по-ниска височина включих мотора и кацнах без поражения. Най-вероятно причината е в някакво особено въздушно течение, понеже по самолета всичко е както трябва.