Питане за lipo 2s 5000mha 80c

Nikolay1

Новодошъл
Здравейте групата !
Имам следното питане,закупих тази батерия и направих 4 цикъла със зарядното. При последното зареждане зареди почти пълният капацитет 4800 mha. При първото каране с бъгито 1:10 четков мотор (прикачвам снимка) карахме около 15 минути и колата започна да св движи двойно по-бавно. Мотора беше яко загрял и оставих колата да почине около 30 минути и след това колата пак започна да се движи със максимума си, но за кратко около 5 минути. Въпросът ми е дали самият контролер има защита от прегряване или толкова си може батерията. След общо 20 мин каране закачих батерията на зарядното и показваше 3.5 волта на клетка в началото беше 4.19 волта на клетка.
Пс : С оригиналната батерия 1800 mha никел метал кара по 12 -14 мин.
 

Attachments

  • Screenshot_20200505-204913_Chrome.jpg
    Screenshot_20200505-204913_Chrome.jpg
    101.5 KB · Прегледи: 7
  • Screenshot_20200505-204813_Chrome.jpg
    Screenshot_20200505-204813_Chrome.jpg
    104.8 KB · Прегледи: 7
  • Screenshot_20200505-204451_Google.jpg
    Screenshot_20200505-204451_Google.jpg
    129.7 KB · Прегледи: 7

muns61

Редовен Потребител
Прегрял си мотора, четките най-вероятно са изгубили силата на на притискане към колектора.
 

Nikolay1

Новодошъл
Благодаря за отговора, когато прегрее мотора колко време е необходимо за добро охлаждане.
И защо като рестарирам колата тръгва пак за няколко минути и пак става бавна.
И следващ въпрос има ли четкови мотори които не загряват толкова защото си мисля че със безчетков мотор ще стане много бърза.
Пс: и спийд контролера беше яко загрял.
 
Нагоре