Nikolay1
Новодошъл
Здравейте групата !
Имам следното питане,закупих тази батерия и направих 4 цикъла със зарядното. При последното зареждане зареди почти пълният капацитет 4800 mha. При първото каране с бъгито 1:10 четков мотор (прикачвам снимка) карахме около 15 минути и колата започна да св движи двойно по-бавно. Мотора беше яко загрял и оставих колата да почине около 30 минути и след това колата пак започна да се движи със максимума си, но за кратко около 5 минути. Въпросът ми е дали самият контролер има защита от прегряване или толкова си може батерията. След общо 20 мин каране закачих батерията на зарядното и показваше 3.5 волта на клетка в началото беше 4.19 волта на клетка.
Пс : С оригиналната батерия 1800 mha никел метал кара по 12 -14 мин.
Имам следното питане,закупих тази батерия и направих 4 цикъла със зарядното. При последното зареждане зареди почти пълният капацитет 4800 mha. При първото каране с бъгито 1:10 четков мотор (прикачвам снимка) карахме около 15 минути и колата започна да св движи двойно по-бавно. Мотора беше яко загрял и оставих колата да почине около 30 минути и след това колата пак започна да се движи със максимума си, но за кратко около 5 минути. Въпросът ми е дали самият контролер има защита от прегряване или толкова си може батерията. След общо 20 мин каране закачих батерията на зарядното и показваше 3.5 волта на клетка в началото беше 4.19 волта на клетка.
Пс : С оригиналната батерия 1800 mha никел метал кара по 12 -14 мин.