Вашите въпроси тук!

IvanSapa

Редовен Потребител
Clipboard01.jpg Калибрирането на газта си е задължително и при един контролер.
Единият БЕК си стига да захрани приемника.Сваляш витлата,включваш апаратурата и газта на макс.
Захранваш контролерите, те бипкат и газта на мин.
Ако се забавиш със свалянето на газта, контролерите ще влязат в програмен режим и може да препрограмираш някой параметър.Затова, ако това се случи, изключваш захранването им(без да пипаш газта) и почваш процедурата отначало.
 

geo111

Потребител
Относно "Револектрикс" на поляната имаме повече от 10 зареждачки, които работят безупречно.Има доста ревюта писани от колеги, а ако се заровим в интернет пространството има само суперлативи.Ето едно от мненията, което ме беше впечатлило:
The fact is, Revolectrix products have the highest balance current in the industry (1A). Been that way for years. If a Revolectrix charger or battery workstation can't balance an old pack, it's likely the pack is beyond repair, and I think you'll find that a lot of current customers would back me up on this statement. Furthermore, the open architecture feature in the PowerLab series mean that if you're the type who likes advanced features, you can customize 100 parameters in every preset to make the device do exactly what you need it to do. But 99 times out of 100, the default settings do everything most people need out of the box.

Tim Marks
FMA, Inc.
Revolectrix Partner
Цената, на която ни ги достави Myhobby bg, беше индентична със щатската.Всеки избира според нуждите, потребностите и финансите какво да си купи.Хобито е скъпо и както не веднъж съм казвал апаратура и зарядно се купуват веднъж.Ако карате един летателен апарат, с една батерия не си заслужава закупуването на хубаво зарядно, но ако карате като мен непрекъснато повярвайте ще ви трябва.Не натрапваме на никой марката "Револектрикс". Относно рекламите и магазините това си е нашия форум ще рекламираме и толерираме каквото си искаме.По либерален форум няма смея да го твърдя.Естествено толерираме добрият тон и поведение, и ако не е такъв не го търпим. Мен лично ми е много удобно, когато нещо ми трябва спешно да си го купя от наши магазини веднага с гаранция, отколкото до го чакам със седмици и месеци.Всички теми които пишем са обективни, а хвърчилата и устройствата многократно тествани преди да Ви ги препоръчаме, така че спокойно може да ни се доверите, ако ли пък не просто подминавайте нашите препоръки.Всички, които създадохме този форум сме приятели отдавна, събираме се заедно, помагаме си и сме задружни години наред.Много лошо впечатление ми прави, че хора които се прикрепиха от една или две години около нас и ги приехме подобаващо почнаха да оплюват буквално колеги и да се изцвъкват върху мнения и теми.Не е никак лошо да си преосмислят поведението, ако искат някакво уважение, моето го загубиха.
Браво Весо, много добре го каза
 

Steve

Новодошъл
Етера е два вида - етилов и бензинов. Етиловия го продават в Аптечно, между Павлово и Горнобански път. Вторият незнам къде го има.
 

geo111

Потребител
Здравейте,
Взех си от Петко един F-22 за сглобяване,
http://www.buggyfly.com/index.php?route=product/product&path=53_62&product_id=443
понасглобих го и възникнаха два въпроса:
1. Така както е - управлението идва само от елеваторите - т.е. трябва да настроя управлението за ЛЕТЯЩО КРИЛО ли?
2. А какъв му е центърът на тежестта - никъде не видях нещо да пише!

Така че - давайте съвети!
 

arsovhome

Редовен Потребител
1. Управляващите елементи се наричат елевони, защото изпълняват функцията на елеватори и елерони едновременно и да - като за летящо крило. В тубата има множество клипове за това как се настройват елевоните.
2. Може би зависи от изработката, при мен е на 13.5см от моторамата(предния край на мотора).
 

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Центъра на тежестта е според чертежа който е ползван за изрязване. Това може да го определиш по размерите дължина и разпереност :) да видим кой чертеж е и какъв трябва да е центъра.

Иначе Вальо горе е написал, тоя тип управление се нарича Елевони.


Кратко описание как се настройва Elevon крило на новата серия Sprktrum DX6,DX7,DX8 и нагоре.

Желаният резултат е следния:


Избираме тип на модела Acro , след което влизаме в настройките:

От главното меню на модела натискаме ролера в дясно.
SPM_0001.jpg

От там отиваме на System Setup, след което радиото ни предупреждава че ще спре сигнала - съгласяваме се с YES
SPM_0002.jpg SPM_0003.jpg

Отиваме на Aircraft Type
SPM_0004.jpg

И избираме едното от двете - Elevon или ElevonB - кое точно зависи как сме разположили серво машинките,
затова тестваме докато получим желаният резултат описан горе във видеото.

SPM_0005.jpg SPM_0006.jpg

Понякога се налага да се разменят и кабелите на двете серво машинки - коя да бъде на Elevator и коя на Ailerons.

Това е :)
 

neon

Редовен Потребител
Възможно ли е липо батерия 4S1P 3000 mAh 20c да се преправи на 2S2P 6000 mAh 20c? Какво ще е необходимо и ще може ли да се зарежда нормално?
 

st5rov

Редовен Потребител
Възможно ли е липо батерия 4S1P 3000 mAh 20c да се преправи на 2S2P 6000 mAh 20c? Какво ще е необходимо и ще може ли да се зарежда нормално?

Има публикация по въпроса за "Що е то 1S2P, 2S3P?"! Преконфигурирането на тези батерии е много опасно!!!:bastun:
 
Последна промяна:

JetMan

Администратор
Модераторски Екип
Възможно ли е липо батерия 4S1P 3000 mAh 20c да се преправи на 2S2P 6000 mAh 20c? Какво ще е необходимо и ще може ли да се зарежда нормално?

То на теория може - трябва внимателно да разрежеш пакета , да отделиш клетките , и да ги запоиш по друг начин. След което да го сглобиш пак обратно и да измериш с уред. Ако повредиш някоя клетка има опастност да ти се запали в ръцете при което те чакат интересни преживявания в Пирогов :)

Аз лично не бих преправял такава батерия... - по добре да си купиш подходяща.
 

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Възможно ли е липо батерия 4S1P 3000 mAh 20c да се преправи на 2S2P 6000 mAh 20c? Какво ще е необходимо и ще може ли да се зарежда нормално?
Също съм на мнение че не си струва, освен с експериментална цел.
 

muns61

Редовен Потребител
Е, не плашете човека така! Не е проблем, стига клетките да са в добро здраве и да са с еднакви параметри. Необходим ти е балансен конектор за 2 клетки, умения с поялник и познания по електротехника.
 

neon

Редовен Потребител
Здравейте, моля за помощ.
Количка, он-роуд. Тамия тт-01.
Мотор:
9524-d5728273440215d883aaf19150df0979.jpg

Спийд:
9526-e0d7ce07f69c56b0b8169848ec87888b.jpg


Охлаждане на мотора:
9525-e991f99594f36255eb64f7f69551008b.jpg

Карам с батерия 3S 2200mAh

Имам следният проблем:
Когато е включено охлаждането на мотора към приемника, количката тръгва и върви нормално, но след малко(някой път след 10 секунди, някой път след цяла минута каране) се включва явно някаква защита, защото не могат да се вдигнат оборотите. Мотора почва да работи само на минимална гас. Върви, но бавно (напред и назад). След изключване и включване отново на захранването от копчето на спийда ,пак си тръгва нормално и пак така спира след време. Проблема го няма, когато охлаждането за мотора е изключено. От какво може да е? Ако някой има идея да помага.
 

Attachments

  • mot.jpg
    mot.jpg
    66.7 KB · Прегледи: 9
  • vent.jpg
    vent.jpg
    49.3 KB · Прегледи: 9
  • spii.jpg
    spii.jpg
    72.1 KB · Прегледи: 9

Xape

Модератор
Модераторски Екип
Здравейте, моля за помощ.
Количка, он-роуд. Тамия тт-01.
Мотор:
9524-d5728273440215d883aaf19150df0979.jpg

Спийд:
9526-e0d7ce07f69c56b0b8169848ec87888b.jpg


Охлаждане на мотора:
9525-e991f99594f36255eb64f7f69551008b.jpg

Карам с батерия 3S 2200mAh

Имам следният проблем:
Когато е включено охлаждането на мотора към приемника, количката тръгва и върви нормално, но след малко(някой път след 10 секунди, някой път след цяла минута каране) се включва явно някаква защита, защото не могат да се вдигнат оборотите. Мотора почва да работи само на минимална гас. Върви, но бавно (напред и назад). След изключване и включване отново на захранването от копчето на спийда ,пак си тръгва нормално и пак така спира след време. Проблема го няма, когато охлаждането за мотора е изключено. От какво може да е? Ако някой има идея да помага.
Махни охлаждането на мотора, остави само радиатора. Вероятно претоварваш BEC-а в ESC-то, или вкарваш смущения. Ако толкова искаш вентилатор на мотора го захрани през външен BEC, през линеен регулатор на 5V или директно от батерията с подходящ резистор.
 
Последна промяна:

vjs

Потребител
Някой случайно да се е сблъсквал с подобен проблем на Gimbal. Контролер-а е storm32.


P.S. прикачам текущите PID настройки. Мога да дам и останалите табове :)
 

Attachments

  • PID.png
    PID.png
    43.5 KB · Прегледи: 4

Gogo

Редовен Потребител
Някой случайно да се е сблъсквал с подобен проблем на Gimbal. Контролер-а е storm32.


P.S. прикачам текущите PID настройки. Мога да дам и останалите табове :)

При страничен наклон гимбълът опира някъде, вероятно в ограничител.
 

vjs

Потребител
Или както каза OlliW (тоя дето е направил контролер-а) може би има къс кабел. После ще погледна пак какво се случва. Мерси :)

П.С. оказа се къс кабел който в тази посока се оптяга на максимум и не дава възможност за по-голям наклон. Попреместих кабелите малко и сега е по-добре :)
 
Последна промяна:

momchilg

Потребител
Здравейте
съседа ми си е взел малък дрон, някакъв модел на Syma. Лети с батерия 1s 500 mAh. Тъй като няма индикатор за нивото на батерията, дрона в един момент трудно набира височина и след няколко секунди пада без предупреждение. Може ли да му се сложи допълнително някаква LiPo аларма за 1s батерия? Предполагам трябва да се направи някакъв разклонител, за да се закачи към батерията. Буксата на батерията не е тази жълтата, а една по-малка бяла, трапецовидна. Предполагам, че се алармата връзва успоредно на батерията?
 
Нагоре