Студът ми замрази временно проекта.
Докато чакам по- топли дни,реших да си "потренирам" батерията.Зарядното ми за съжаление може да разрежда само с 1 А и по тази причина реших да ползвам двигателите на коптера.Пуснах двигателите,но по едно време единият от тях започна да издава странен звук,да вибрира,оборотите му паднаха,след това се пооправи и отново намали обороти ,докато не спря да се върти.Изключих коптера и го пуснах отново-нещата се повториха .Помислих си,че моторчето е сдало багажа.Размених му мястото със съседния мотор,за да видя дали причината е в него или в спийд контролера."Дефектния" мотор си заработи нормално на новото място,а другия започна да се чуди да тръгва ли,да спира ли.Явно проблемът е в ESC-то.Синхронизацията на мотора се нарушава,ама защо,кой може да каже.По едно време ми се стори,че работата на двигателя се променя,като пипам "бананите" с които са свързани мотора и спийд контролера.Дори намерих в нета едно клипче с подобен проблем.Разкачих връзките,избърсах със спирт бананите...нищо не се промени.Писна ми да се занимавам повече и зарязах всичко.
Днес отново пуснах коптера.Няма и следа от проблема.Мъчих го на ниски ,високи обороти,рязка смяна на оборотите-всичко си е ОК.
Между другото,успях да се преборя със смущенията ,които радио сигнала на Тараниса правеше на висогоговорителя .Вече няма досадно свистене
На дневен ред е замяната на стандартния говорител с 5 сантиметров-очаквам да се подобри и качеството на звука