vesibo
Редовен Потребител
И толкова ще си останете.Ставаме трима BMW
P.S. Ти нали караш Форд и багери, какво БМВ те гони.
И толкова ще си останете.Ставаме трима BMW
Да и ако може да мацката без гащичкиТва трябва да се пробва на фпв
ХАХАХАХАХ
И новата платформа в незавършен вид, с благодарности към нашият майстор Добри.
Аз карам всичко И на АЛЕКСАНДЪР НЕВСКИ КОРМИЛО (СТИКОВЕ ) да му сложат и него ще карам А форда е за прекритиеИ толкова ще си останете.
P.S. Ти нали караш Форд и багери, какво БМВ те гони.
.....мале верно обаче късмет, че не удари някоя кола или по лошо, човек! Кофти са тия моменти...неприятни!!!Ете поне едно видео и от мен от този уикенд:
Скоро ще има ОТНОВО реконструкция на самолета...
Моето мнение е че не трябва да се кара с ръце в джобовете.Електрониката която ползваме определено не е толко надеждна и винаги трябва за следиш полета или да имаш спотер, или да меташ по едно око на екрана.Същото се е случвало и на мен като включа Guided на АПМ-а но гледах самолета и го изключих веднага щом видях че нещо не е наред.Нали все пак ,поне според мен, кефа е от пилотирането.Радвам се че не нацели кола или човек недай си боже. Да гледат и четат начинаещите ФПВ-исти.[emoji4]Ете поне едно видео и от мен от този уикенд:
Скоро ще има ОТНОВО реконструкция на самолета...
Много точно казано.Друго обаче ми направи впечатление, ако е хели или друг многоперковец разбирам да падне като отсечен, но самолет при това предвиден за ФПВ не е редно да падне така.Като пример се сещам крилото на Иво, което летя 30мин. без приемник и кацна перфектно на поляната.Според мен настройките на самолета трябва така да са направени и да се проиграят предварително в аварийни режими.При това е много важно, когато се преминава от един режим на работа на автопилота в друг да се следи поведението на летателния апарат и веднага да се предприемат действия за нормализиране на полета при проблем.Такива филмчета са много полезни за оценка на системата като цяло и за пилотските грешки , ако има такива.Моето мнение е че не трябва да се кара с ръце в джобовете.Електрониката която ползваме определено не е толко надеждна и винаги трябва за следиш полета или да имаш спотер, или да меташ по едно око на екрана.Същото се е случвало и на мен като включа Guided на АПМ-а но гледах самолета и го изключих веднага щом видях че нещо не е наред.Нали все пак ,поне според мен, кефа е от пилотирането.Радвам се че не нацели кола или човек недай си боже. Да гледат и четат начинаещите ФПВ-исти.
Доколкото знам автопилота има ъгъл на снижаване и изкачване и го прави бавно и плавно, докато на клипа си личеше от самото начало че е свободно падане поради липса на управление.Грешката не е в самолета, нито в настройките на автопилота. Апликацията за Андроида нещо се бъгна и не искаше да вкара самолета в Guided режима, но за това пък успешно успя да му изключи авто режима и стабилизацията... Самолета тръгна да сваля височина бавно, и аз реших, че просто слиза към 100 метра за влизане в Guided... установих, че нещо не е наред като го видях след няколко секунди как се е устремил право надолу към земята, но вече беше късно да направя каквото и да било...
Хахахаха, определено проблема не ми е в объркана стабилизация, този самолет има десетки полетни часове без проблеми. Колкото до снижаването, това е настройка и може да се променя скоростта на снижаване, и понеже съм виждал самолета да се снижава бързо и преди според настройката, за това от начало не му обърнах внимание да има нещо нередно.Доколкото знам автопилота има ъгъл на снижаване и изкачване и го прави бавно и плавно, докато на клипа си личеше от самото начало че е свободно падане поради липса на управление.
Друго важно е, коментирахме го в неделя на Бистрица посоката на компенсиране на стабилизацията.Имал съм случай с крилото да ревърсна стабилизацията и резултата е моментален рол по елерон и перфектно стабилизиране и задържане на курс с главата надолу при активирането и, което определено не е приятно.Това беше причината за 9 или 10-тия краш на моя ветеран FX6I Phantom.[emoji12] [emoji4]
http://vimeo.com/m/88025160
Ето тука пича включва стабилизацията на летян 1000 пъти самолет но тя решава да поеме към земята,а той даже не разбира понеже не гледа самолета.Не случайно струват 180 долара а не 1800000 долара.[emoji106] [emoji1]
Не казвам че ти е проблема в стабилизацията, не всичко се върти около твоя самолет, казвам го да знаят хората които четат, а че имаш навика да караш с ръце в джобовете всички знаем,защото ако го гледаше постоянно нямаше за го строшиш.Така май е по ясно..[emoji106] [emoji1]Хахахаха, определено проблема не ми е в объркана стабилизация, този самолет има десетки полетни часове без проблеми. Колкото до снижаването, това е настройка и може да се променя скоростта на снижаване, и понеже съм виждал самолета да се снижава бързо и преди според настройката, за това от начало не му обърнах внимание да има нещо нередно.
Хаха, да бе, ясно, ама идеята е самолета да отиде на 10км без да го гледам през цялото време... и да няма подобни изпълнения!! Дето се вика следващия път ще имам едно на ум за Android App-a. Както и всички останали трябва да имат.Не казвам че ти е проблема в стабилизацията, не всичко се върти около твоя самолет, казвам го да знаят хората които четат, а че имаш навика да караш с ръце в джобовете всички знаем,защото ако го гледаше постоянно нямаше за го строшиш.Така май е по ясно..[emoji106] [emoji1]
Ха-ха то ако е в посока къщи и се прибере сам ще е супер няма защо да се отказваш да го ползваш. Лошото ще е да реши да ходи да кацне на летище София.Аз от както коптера реши сам до ходи в посока вкъщи се отказах да го ползвам тоя андроид апп