МОДЕЛИСТИТЕ ОТ МЛАДОСТ

arsovhome

Редовен Потребител
Ех, Никии...!!! Любимия ми самолет!!! Къса ми се сърцето!!! Дано няма много поражения и го възстановиш в пълния му блясък.
 

Tassadar

Редовен Потребител
361 дни след придобиването й, 50-кубиковата бензинка най-накрая полетя. :pilot:Не очаквах този дарак да лети така добре. ;) Просто и тук, както и в други сфери, размерът има значение....:cool: Е, харчи като 4-литрово BMW, но на кой му пука.:D

before-maiden-2M.jpg

Операторчето-тинейджърче така го тресе хормона, че и стабилизацията на апарата не му помогна да държи самолета в кадър.:boi: Не знам дали ще успея да сглобя някакво видео.
 

Pakidanski

Редовен Потребител
361 дни след придобиването й, 50-кубиковата бензинка най-накрая полетя. :pilot:Не очаквах този дарак да лети така добре. ;) Просто и тук, както и в други сфери, размерът има значение....:cool: Е, харчи като 4-литрово BMW, но на кой му пука.:D

View attachment 6731

Операторчето-тинейджърче така го тресе хормона, че и стабилизацията на апарата не му помогна да държи самолета в кадър.:boi: Не знам дали ще успея да сглобя някакво видео.
Страхотна новина:win: Пускай видеото!
 

Tassadar

Редовен Потребител
Отдавна не бях правил жертвоприношение в името на моделизма. Ето, че дойде и моят ред. :crazy:

При набор на височина след пробен заход за кацане, китайското моторче ме предаде и спря. Въпреки, че наведох носа веднага, малката височина и загубата на скорост не позволи да го изпланирам. Наложи се и да направя завой за избягване на попътните дървета. Това само влоши нещата. Нослето срещна земята под 30-40 градуса:

RIP-2M.jpg

Оборудването изглежда здраво. Моторът с нов цилиндър пак ще запали, но никога повече няма да се качи на самолет!:mad:

Както и да е. Важното е, че около 40-те минути полет които изцедих от него си заслужаваха всичко. Това нещо ЛЕТИ и въздухът му е приятел! :pilot:
Вече правя планове за нещо "по-истинско" с подобен или по-голям размер. Основният проблем, обаче, си остава мястото за летене и съхранение. :(
 

AlexM

Редовен Потребител
Отдавна не бях правил жертвоприношение в името на моделизма. Ето, че дойде и моят ред. :crazy:

При набор на височина след пробен заход за кацане, китайското моторче ме предаде и спря. Въпреки, че наведох носа веднага, малката височина и загубата на скорост не позволи да го изпланирам. Наложи се и да направя завой за избягване на попътните дървета. Това само влоши нещата. Нослето срещна земята под 30-40 градуса:

View attachment 6732

Оборудването изглежда здраво. Моторът с нов цилиндър пак ще запали, но никога повече няма да се качи на самолет!:mad:

Както и да е. Важното е, че около 40-те минути полет които изцедих от него си заслужаваха всичко. Това нещо ЛЕТИ и въздухът му е приятел! :pilot:
Вече правя планове за нещо "по-истинско" с подобен или по-голям размер. Основният проблем, обаче, си остава мястото за летене и съхранение. :(
Е бееееее Пепииииии.Тъкмо и аз взех да се заглеждам по голямите тупани и изведнъж изгаснах.
 

tghyre

Редовен Потребител
Е бееееее Пепииииии.Тъкмо и аз взех да се заглеждам по голямите тупани и изведнъж изгаснах.
.........няма кво да гаснеш :) както и Пепи каза, като се кара голяма машина няма такова изживяване и кеф! При Пепи просто малшанс с мотора!!!
 

st5rov

Редовен Потребител
Отдавна не бях правил жертвоприношение в името на моделизма. Ето, че дойде и моят ред. :crazy:

При набор на височина след пробен заход за кацане, китайското моторче ме предаде и спря. Въпреки, че наведох носа веднага, малката височина и загубата на скорост не позволи да го изпланирам. Наложи се и да направя завой за избягване на попътните дървета. Това само влоши нещата. Нослето срещна земята под 30-40 градуса:

View attachment 6732

Оборудването изглежда здраво. Моторът с нов цилиндър пак ще запали, но никога повече няма да се качи на самолет!:mad:

Както и да е. Важното е, че около 40-те минути полет които изцедих от него си заслужаваха всичко. Това нещо ЛЕТИ и въздухът му е приятел! :pilot:
Вече правя планове за нещо "по-истинско" с подобен или по-голям размер. Основният проблем, обаче, си остава мястото за летене и съхранение. :(

Юнак без рани не ходи!!!
Другият път ще види той... Пожелавам ти по-голям и по-здрав ... модел разбира се!!!:p
 
Нагоре