st5rov
Редовен Потребител
Утре в 8.45 ч с Веско ще сме в Ярджиловци за закуска и след това
Аз смятам да цъфна в Ярджиловци към 9.15h!
Утре в 8.45 ч с Веско ще сме в Ярджиловци за закуска и след това
До тогава ще сме вързали.Аз смятам да цъфна в Ярджиловци към 9.15h!
Аз след 4 съм на полянката.Сега разбирам защо е пуста полянката - всички са на слаковци или по скоро за по шкембе на ярджиловци: )
Мавикът е голяма работа, благодарение на него залавянето на "непослушника" завърши успешно!Ето и издирването.
Излетя нормално за дълъг полет с FPV оборудване и антена тракер в режим на стабилизация с автопилот на MFD, но след около 1-2 км. при скорост от около 50-60 км./час изпадна в свредел и започна упорито и неконтролируемо да се върти с носа към земята. Свредела беше по учебник Не помогна нищо от утвърденото в практиката за излизане от свредел, въпреки преминаването в ръчен режим и опит с какво ли не. Интересното беше, че малко преди земята се съвзе за секунди и тогава падна на земята почти в положение за кацане. На място го намерихме по корем със счупена карбонова тръба, която свързва тялото и опашката. Счупването беше на същото място, на което беше счупена тази тръба още при доставката на самолета от Китай, но я залепихме с усилваща, но не много здрава пластмасова тръбичка от вътре. Едната от възможните причини е счупването на тръбата по време на полета и изпадането в свредел от това, тъй като самолета беше напълно неконтролируем, а и до момента е летял перфектно. Не видяхме обаче по време на свредела да се "метляе" опашката, но и разстоянието беше голямо. Друга причина може да се търси в автопилота, тъй като всички серва са здрави и няма заклинило. Като цяло странна ситуация. Важното е, че самолета е здрав с изключение на карбоновата тръба ф25мм, каквато не успях да намеря.Ей тоз хубав двумоторник какво е станало че е паднал.
Излетя нормално за дълъг полет с FPV оборудване и антена тракер в режим на стабилизация с автопилот на MFD, но след около 1-2 км. при скорост от около 50-60 км./час изпадна в свредел и започна упорито и неконтролируемо да се върти с носа към земята. Свредела беше по учебник Не помогна нищо от утвърденото в практиката за излизане от свредел, въпреки преминаването в ръчен режим и опит с какво ли не. Интересното беше, че малко преди земята се съвзе за секунди и тогава падна на земята почти в положение за кацане. На място го намерихме по корем със счупена карбонова тръба, която свързва тялото и опашката. Счупването беше на същото място, на което беше счупена тази тръба още при доставката на самолета от Китай, но я залепихме с усилваща, но не много здрава пластмасова тръбичка от вътре. Едната от възможните причини е счупването на тръбата по време на полета и изпадането в свредел от това, тъй като самолета беше напълно неконтролируем, а и до момента е летял перфектно. Не видяхме обаче по време на свредела да се "метляе" опашката, но и разстоянието беше голямо. Друга причина може да се търси в автопилота, тъй като всички серва са здрави и няма заклинило. Като цяло странна ситуация. Важното е, че самолета е здрав с изключение на карбоновата тръба ф25мм, каквато не успях да намеря.
Благодаря на Веско за съдействието с Мавика.Мавикът е голяма работа, благодарение на него залавянето на "непослушника" завърши успешно!
Намерих същата тръба ф25 с дебелина на стената 1.5мм в Хобикинг за 8$ и мисля да я взема от там. Тези в Пловдив наистна дерат кожи. Ще се опитаме да проверим записа на полета, но някой ще трябва да помага с разчитането, ако го има.MFD не записва ли лог от полета , може там да се види , възможно е моментно късо съединение което да е рестартирало MFD и затова в последния момент да е изправило самолета.
Иначе 25 мм карбонови и по дебели тръби има в Пловдив в мултитекс , но са на 1 метър и са скъпи 150 лв едва ли ще ти се дават за една тръба .