Спомням си още в началото когато се запалих по това хоби , че някой ми спомена за баланс на витлото. Още на първият ми опит за полет се вижда на клипчето което си пазя че баланса на тогавашното ми обемно STC е направо отвратителен и при максимална гас почти разглобява самолета. Тогава още не можех да го разбера , а след това просто си мислех че това е операция само за експерти - и на мен някак си не ми трябва да балансирам нищо....
Ееее много съм грешал! Баланса на витлото е изключително важен. Освен че успокоява вибрациите и предотвратява разглобяването на модела Ви, позволява на мотора да развие по големи обороти , а от там получавате и повече тяга
С две думи абсолютно всеки има нужда да балансира витлата си , и това е изключително лесно. Трябва Ви правилния уред и 30 мин да изгледате следващите 2 клипа
След кратко проучване разбрах че един от най-добрите балансьори е
DU-BRO TRU-SPIN PROP BALANCER
Моят си го купих от EBAY , за 25$ с още 15$ доставка - или общо около 60 лв, и мога да заявя че това е един от най-полезните уреди за нашето хоби.
След като изгледах внимателно филмчето на John Redman от ХоризонХоби , спретнах същото и на Български в 2 части.
Оригиналното филмче на John Redman
Ееее много съм грешал! Баланса на витлото е изключително важен. Освен че успокоява вибрациите и предотвратява разглобяването на модела Ви, позволява на мотора да развие по големи обороти , а от там получавате и повече тяга
С две думи абсолютно всеки има нужда да балансира витлата си , и това е изключително лесно. Трябва Ви правилния уред и 30 мин да изгледате следващите 2 клипа
След кратко проучване разбрах че един от най-добрите балансьори е
DU-BRO TRU-SPIN PROP BALANCER
Моят си го купих от EBAY , за 25$ с още 15$ доставка - или общо около 60 лв, и мога да заявя че това е един от най-полезните уреди за нашето хоби.
След като изгледах внимателно филмчето на John Redman от ХоризонХоби , спретнах същото и на Български в 2 части.
Оригиналното филмче на John Redman