goji
Потребител
Здравейте ! От отдавна се каня да пусна информация и картинки на един от проектите, а именно бюджетно двутактово двг.
Накратко - взимам евтина китайска дърворезачка , режа си 2-та кубика дърва и я потготвям за полет.
Резачката е с двутактов 52сс двигател и копиен на walbro за карбуратор.
Напълно разглобих мотора и махнах всички ненужни чаркове - маслени помпи,фиксиращи планки , ауспух и тн. Отрязах максимално корпуса, като оставих 2 пера за монтаж. Гуменият преход и гадните пластмаси държащи карбуратора ги замених с алуминиев фланец, който плавно прави прехода от кръглия отвор на карбуратора към странния на цилиндъра. Запазих разстоянието между карбуратора и цилиндъра. Самият карбуратор вече е обърнат с краката нагоре ,тъй като мотора ще е монтиран с цилиндъра надолу. Идеята ми е да ползвам съществуващото запалване ,само да направя преход от магнетото към конуса за витлото. Махнах малко от лопатките на магнетото ,но запазих баланса.
Общия бюджет на проекта е около 100лв. ,като 75 са за резачката ,а останалите за дурал и работа по вала.
Двигателя е 3 конски сили и с макс. обороти 14000.
Завършен без витлото тежи 2кг. и мога да кажа че се държи прилично (няма как да го сравняваме с купен самолетен двигател но върши работа).
Тестовете бяха с 4 различни витла и резултатите са:
19х8 - 8000 оборота 10,5кг тяга
20х8 - 7300 оборота 10,7кг тяга
20х10 - 6400 оборота 8,24 кг тяга
22х8 - 6800 оборота 13,63 кг тяга
Накратко - взимам евтина китайска дърворезачка , режа си 2-та кубика дърва и я потготвям за полет.
Резачката е с двутактов 52сс двигател и копиен на walbro за карбуратор.
Напълно разглобих мотора и махнах всички ненужни чаркове - маслени помпи,фиксиращи планки , ауспух и тн. Отрязах максимално корпуса, като оставих 2 пера за монтаж. Гуменият преход и гадните пластмаси държащи карбуратора ги замених с алуминиев фланец, който плавно прави прехода от кръглия отвор на карбуратора към странния на цилиндъра. Запазих разстоянието между карбуратора и цилиндъра. Самият карбуратор вече е обърнат с краката нагоре ,тъй като мотора ще е монтиран с цилиндъра надолу. Идеята ми е да ползвам съществуващото запалване ,само да направя преход от магнетото към конуса за витлото. Махнах малко от лопатките на магнетото ,но запазих баланса.
Общия бюджет на проекта е около 100лв. ,като 75 са за резачката ,а останалите за дурал и работа по вала.
Двигателя е 3 конски сили и с макс. обороти 14000.
Завършен без витлото тежи 2кг. и мога да кажа че се държи прилично (няма как да го сравняваме с купен самолетен двигател но върши работа).
Тестовете бяха с 4 различни витла и резултатите са:
19х8 - 8000 оборота 10,5кг тяга
20х8 - 7300 оборота 10,7кг тяга
20х10 - 6400 оборота 8,24 кг тяга
22х8 - 6800 оборота 13,63 кг тяга











Последна промяна: