Ако не загрява много - епоксидна, но не от бързите. Ако загрява - полиуретаново лепило, подобно на силикон. С такива се лепят челните стъкла на колите.
Благодаря Николай. Известно ли ти е да има някакви малки разфасовки на това полиуретаново лепило.
Марка, производител ?
p.s. Сега вече имам възможност да поразгледам из нета на спокойствие препоръки относно лепилата.
За ремонт на отлепен магнит най-важно условие се посочва МАЛКОТО количество лепило, което трябва да се ползва за да не се наруши баланса.
Второ: лепилото да е колкото се може по-течно за да може да се сложи малко от него и то да се разлее добре под магнита. Визират се CA лепила. Но точно към тях съм скептичен с оглед възможното загряване на ротора. Ще проверя дали има CA с по-висока температурна издръжливост...
Не съм виждал малки разфасовки, продават го на саламче 600 грама. Може да питаш в някой автосервиз, ако работят с черен Виктор Ренц, той има добри лепилни качества и е термоустойчив. Инак тубичката струва около 10 лв.
да, с течния вариант на Loctite. зелената тубичка Много малко лепило! и същото количество лепило сложих при диаметрално противоложния магнит за баланс. Биене няма.
Карах го в жегата нямаше проблеми
p.s. от тази вечер сматам, че Бял силикон "White RTV silicone Gasket Maker" на ABRO смятам ще е по-добър вариант от Loctit-a. Егати якия силиокон излезе тази гад. Лепих друго нещо снего - Няма разлепяне и държи на температури далеч над тази при която магнита няма да става за нищо (260градуса)
Благодаря за отговора, за противоположния магнит е хитра идея. Аз мисля да пробвам с капчица JB Weld, loktit-a май е доста по-скъп, а и на jb weld дават-по добри температури. След няколко седмици ще се заема с него и ще споделя.