Имам HSP brontosaurus 1/10

  • Автор на темата Автор на темата LUDOST
  • Начална Дата Начална Дата

LUDOST

Новодошъл
Стигнах до момента в който ще дам пари за него за да заприлича на нещо, поръчал съм лебедка, лагери за главините, алуминиеви носачи, и др, Но стигнах до мотора и се чудя какво да поръчам, харесал съм ето това
-GoolRC Upgrade F540 4370KV Brushless Motor & 45A ESC for 1/10 RC Car L1T7
колебая се защото не ми е ясно какво е това 4370kV и как става програмирането на контролера, и защо на по скъпите мотори тва число е по малко примерно 2000kV
 
Това число означава колко оборота прави мотора в минута за 1 волт - така ако числото е 2000KV и го пуснеш на 2 клеткова батерия от 7.4V - мотора ще прави 7.4*2000 = 14800 оборота в минута. KV рейтинга няма нищо общо с цената на мотора, той се подбира според останалите компоненти в задвижващата система - а именно , батерия, пиньон/спур , и това дали ще наблягаш на скорост в модела или на въртящ момент. В случая ако не си сигурен какво трябва да бъде - го подбери да е подобно на сегашния ти мотор - така няма да се налага да сменяш останалите неща. Иначе ако вземеш мотор с различен kV рейтинг от сегашния, вероятно модела ти няма да върви добре или нещо ще изгори.

Програмирането на контролера става или с програмна карта за него, или с команди през дистанционното и слушане на бипкане/гледане на лампички по контролера :)
 
Това го разбрах с оборотите, но тъй като ще сменям и контролера възниква въпроса какво е 12Т, 9Т, До колкото четох тва е също въртящия момент на мотора, четох че за офф роуд трябва да е 12Т или повече
Стария мотор е 5400КV na 7,4V батерия
А сега дилемата е 3100Kv с 11,1V батерия и 12Т или 4370КV с 11,1V батерия и 9Т
Благодаря предварително
 
Въпросът е какво искаш да постигнеш с ъпгрейда. По спецификациите на модела пише че е с 3300kv мотор - казваш обаче твоя е 5400kv, ако наистина е 5400 със стоковия пиньон, то няма накъде да тунинговани повече ако гониш скорост.
 
Благодаря много за отделеното време, вече закупих мотор и контролер, скоро ще пусна много снимки за това как върви тунинга. Сега съм до задънена улица със сервото, тъй като взех по големи гуми искам да сменя и сервото с по силно, но никъде не мога да прочета каква е разликата между аналогово и цифрово серво.
 
Разликата между двете е че цифровото обикновено е по бързо, центрира по добре, по шумно е и харчи повече ток. Аналоговото - харчи по малко ток :)
 
Аз прочетох че цифровото е с шим модулация, което е много добре, но мога ли да сложа цифрово при положение че сега съм с аналогово. Как да кажа на управлението че съм с цифрово и става ли изобщо?
 
Back
Нагоре